اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970528312269073

 کمپین تبلیغاتی سنتی چیست و ۷ ابزار برای اجرای بازاریابی سنتی

کد: 13970528312269073

https://goo.gl/Lyw71M

، تهران , (اخبار رسمی): هنگامی که بحث به ابزارهای بازاریابی می‌رسد، پیشرفت تکنولوژی همچنان انتخاب‌های بیشتر و بیشتری در اختیار افراد قرار می‌دهد اما گاهی بازاریابی موثر به معنای بازگشت به اصول اولیه است.

 کمپین تبلیغاتی سنتی چیست و ۷ ابزار برای اجرای بازاریابی سنتی
 کمپین تبلیغاتی سنتی چیست و ۷ ابزار برای اجرای بازاریابی سنتی

در حالی که روش‌های بازاریابی می‌توانند یک پایگاه مشتریان بالقوه مناسبی بسازند، اما جایگزینی کامل بازاریابی دیجیتال به جای روش‌های بازاریابی سنتی می‌تواند بسیار خطرناک ظاهر شود

هر کسب‌و‌کاری به دنبال این است که ارتقا پیدا کند و به یک پایگاه مشتریان ثابت دست پیدا کند. ترویج کسب و کار با استفاده از تبلیغات یکی از روش‌هایی است که به هر شرکت در این راه کمک می‌کند. روش‌های مختلف تبلیغاتی عبارت هستنند از روش‌های بازاریابی سنتی و روش‌های مدرن یا دیجیتال. روش‌های مدرن می‌توانند طیف وسیع‌تری از مردم را تحت پوشش قرار دهند و همچنین به کسب‌وکارهای متنوع‌تری سودرسانی کنند. اما این به معنی پایان عصر روش‌های سنتی نیست و بازاریابی سنتی مزایای منحصر به فرد خودش را دارد.

بازاریابی سنتی همان تعریف کلی است از بازاریابی است و سالها است توسط شرکت‌های مختلف انجام می‌شود و میزان موفقیت هر شرکت طی آن افزایش می‌یابد.  علاوه بر این، در حین انجام ارزیابی سنتی، میزان موفقیت شرکت نیز نمایان می‌شود. روش‌های عمومی بازاریابی سنتی می‌تواند شامل آگهی‌های چاپی مانند خبرنامه‌ها، بیلبوردها، آگهی‌های تبیلغاتی و روزنامه‌های چاپی باشد. استفاده از رسانه‌های تلوزیونی، رادیویی و ماهواره‌ای نیز از جمله بسترهای تبلیغاتی یک کسب‌وکار است که البته هزینه‌های بیشتری در پی دارد و از عهده‌ی هر سازمانی بر نمی‌آید.

مزایا و معایب بازاریابی سنتی

در حالی که بسیاری از شرکت‌ها از روش‌های بازاریابی سنتی برای جذب مشتریان برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند، خیلی از شرکت‌های پیشرو به استفاده از تاکتیک‌های بازاریابی مدرن روی آورده‌اند و آن را جایگزین روش‌های سنتی کرده‌اند. این روش‌ها که عموما بر پایه فعالیت‌های اینترنتی هستند از ابزارهای رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین برای گسترش مخاطبان خود استفاده می‌کنند. شرکت‌ها می‌توانند در صفحات وب‌سایت یا وبلاگ خود اطلاعات به روز در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه کنند و از این منظر برای مخاطبان جذاب شوند. مشتریان می‌توانند با اشتراک در خبرنامه و یا دریافت پیام‌ از رویدادهای شرکت و یا محصولات و خدمات جدید آن‌ها مطلع شوند. شرکت‌ها با حضور آنلاین در وبسایت‌های دیگر و استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین در وب‌سایت‌های محبوب، بازدیدکنندگان بیشتری را نیز به سمت خود جذب کنند.

در حالی که روش‌های بازاریابی می‌توانند یک پایگاه مشتریان بالقوه مناسبی بسازد و حتی بسیار کارآمدتر از روش‌های دیگر عمل کند اما جایگزینی کامل بازاریابی دیجیتال به جای روش‌های بازاریابی سنتی می‌تواند بسیار خطرناک باشد. روش‌های سنتی با سیستم بازاریابی یکپارچه این مزیت را دارند که میزان موفقیت بالا و نسبتا تضمین‌شده‌ای دارند و به علت انجام روش‌های بازاریابی سنتی در چند دهه الگوریتم‌های آن نسبتا مشخص و ساده هستند این درحالی است که روش‌های مدرن پیچیدگی‌های خاصی دارند و تعاریف هرروز عوض می‌شوند. روش‌های بازاریابی اینترنتی با مشتریانی که دسترسی به یک رسانه‌ی آنلاین دارند ارتباط دارد ولی روش سنتی از طریف تلوزیون، رادیو و نشریات که در دسترس همگان قرار دارد انجام می‌شود و مشتریانی که از این نوع تبلیغات به سوی شرکت‌ها می‌روند مشتریانی بالقوه حساب می‌شوند و اگر به وب‌سایت سرک بکشند، همانند یک وبگرد ساده نیستند همچنین کسب‌وکارهای آنلاین هنوز هم مشکلاتی بابت امنیت سایت دارند و اگر امنیت سایت شرکتی خدشه‌دار شود، سریعا در دنیای اینترنت بدنام می‌شود و به این آسانی‌ها نمی‌شود اثر منفی آن را از بین برد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با وبیما، برای راهکارهای هوشمندانه برندینگ دیجیتال و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبیما

رویکرد آژانس دیجیتال مارکتینگ وبیما بازاریابی نتیجه گراست. فرقی ندارد کسب و کار شما از چه نوعی باشد سنتی یا مدرن، تازه تاسیس یا بزرگ و با تجربه؛ ایده‌ی ما رشد تجارت شماست. وبیما با مشاوره تخصصی و ارائه تمام آنچه در مسیر بازاریابی نیاز دارید، نظیر خدمات دیجیتال مارکتینگ و آموزش پرسنل شما، در راستای اهداف سازمانی شما گام برمی‌دارد. ما به تجربه و تخصص خود در زمینه مشاوره کسب‌وکار و بازاریابی دیجیتال می‌بالیم و همواره پشتیبان مشتریان خود بوده‌ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار