اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970603313010011

ایده‌های درآمدزایی در خانه با کمتر از یک میلیون تومان‌

کد: 13970603313010011

https://goo.gl/BucNnE

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها کسب و کارهای کوچک مورد توجه هستند، در این مقاله چند راه کسب درآمد در منزل بررسی شده‌ است.

ایده های درآمدزایی در خانه با کمتر از یک میلیون تومان
ایده‌های درآمدزایی در خانه با کمتر از یک میلیون تومان‌

با راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی، خانم‌ها می‌توانند در محیط امن و آرام منزل هم کسب درآمد کنند و هم امور منزل را مدیریت کنند

کار در خانه با سرمایه کمتر از ۱ میلیون تومان برای همه وسوسه برانگیز است. ساعت کاری منعطف، آرامش حضور در خانه، نظارت بیشتر روی امور منزل و بچه‌ها، امکان درآمدزایی و رسیدگی به امور خانه به طور همزمان از جمله مزایای راه‌اندازی کسب و کار در منزل است.

افرادی که اهل پیگیری اخبار کسب و کار هستند یا در شبکه‌های اجتماعی حضور فعال دارند، حتماً متوجه شده‌اند که بازار کسب‌وکار خانگی و درآمدزایی در خانه چقدر داغ شده است.

بنابراین افراد می‌توانند با یادگیری مهارت‌هایی، بدون نیاز به خروج از خانه، هم برای خود درآمد کسب کنند و هم آرامش زندگی خود را بر هم نزنند؛ یعنی یک راه حل برد-برد.

ساخت زیورآلات و جواهر

افرادی که به انجام کارهای ظریف علاقه‌مندند، می‌توانند با الهام گرفتن از زیورآلات مورد علاقه خود و یا زیورآلات مد روز شروع به یادگیری این حرفه کنند. خوشبختانه دوره‌های آموزشی این فن اکنون زیاد است و به سرمایه زیادی هم نیاز ندارد. می‌توان کار خود را با درست کردن بدلیجات شروع کرد و بعد که افزایش مهارت، به ساخت جواهر تغییر گرایش داد.

مشاور عروس

بعضی از عروس‌ها به دلایل مختلف مثل شاغل بودن و کمبود وقت، ترجیح می‌‌دهند یک نفر که در این زمینه باتجربه و باسلیقه است برایشان تصمیم بگیرد. از لباس عروس و مدل آرایش گرفته تا سفره عقد.

علاقه‌مندان به این حوزه، نخست باید اطلاعات خود را درمورد مد و طراحی لباس را بالا ببرید. برندهای مشهور لباس عروس را دنبال کرده و مزون‌های باکیفیت در شهر خود را پیدا کنند. افراد می‌توانند به مرور با زیاد شدن تجربه و گسترش ارتباطات خود کسب و کار خانگی خود را توسعه دهند و خدمات خود را در قالب بسته‌هایی، شامل لباس عروس، خنچه و …، با قیمت‌های مختلف عرضه کنند.

پخت کیک و شیرینی

افرادی که همیشه برای پخت کیک و شیرینی و انجام تزئینات ذوق و شوق دارند، وقتش رسیده از ذوق و شوق استفاده و اقدام به کسب درآمد در منزل کنند. بسیاری محصولات خانگی را به محصولات صنعتی ترجیح می‌دهند. بنابراین به شدت مایل هستند یک نفر را پیدا کنند تا در مناسبت‌های گوناگون به او سفارش دهند.

تزئین کیک

به تازگی تزئین کیک نیز بازار خیلی گرمی پیدا کرده و تزئین کیک در انواع و اقسام اشکال عجیب و غریب متقاضی پیدا کرده است. از طرح کیف و کفش گرفته تا پیراهن مردانه! پیشنهاد می‌شود که با یک نفر که در زمینه پخت کیک و شیرینی تبحر دارد یک تیم دونفره تشکیل شود. او کیک را می‌پزد و نفر بعدی آن را بسته به مناسبتش تزئین می‌کند: عروسی، تولد، دندونی، سیسمونی و انواع و اقسام مناسبت‌های سنتی و غیره.

هنرهای دستی

خانم‌های خانه‌دار زیادی وجود دارند که به قول معروف از هر انگشتشان هزار هنر می‌ریزد. از قلاب بافی بگیر تا منجوق دوزی و شماره دوزی و بافتن لباس. با هر یک از این هنرها به تنهایی می‌توان یک کسب و کار خانگی درست و حسابی راه اندازی کرد.

خانگی اما حرفه‌ای

نکته‌ای که بیشتر خانم‌های دارای کسب و کار خانگی از آن غافل هستند این است که به کیفیت تصاویری که از محصول خود می‌گذارند اهمیتی نمی‌دهند. پیشنهاد می‌شود یک عکاس تبلیغاتی پیدا کرده تا از محصولات عکس‌های باکیفیت و ژورنالی بگیرد.

و نکته مهم دیگر این است که باید تا آنجا که ممکن است بهره‌وری کسب و کار خانگی را افزایش داد. هر چه بهره‌وری بیشتر باشد، میزان تولید و درآمد نیز بیشتر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ