اطلاعات تماس
  • 025328*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970606313539618

ایجاد غرفه‌ای در بازاری اینترنتی برای کسب‌وکارهای خانگی، روستایی و کارگاهی

باسلام، بازار کسب‌وکارهای کوچک و آنلاین

کد: 13970606313539618

https://goo.gl/zWM6b8

، قم , (اخبار رسمی): بازار اجتماعی باسلام، سایتی در اینترنت است که به کسب‌وکارهای کوچک، امکان ساخت غرفه می‌دهد. کسب‌وکارهای کوچک با ورود به این بازار امکان عرضه محصولات‌شان را در کل ایران دارند. پنل مدیریتی در اختیاز خود غرفه‌دار است. محصولش را معرفی می‌کند. قیمت‌گذاری می‌کند و به طور مستقیم به مشتری‌اش می‌فرستد.

باسلام، بازار کسب‌وکارهای کوچک و آنلاین
باسلام، بازار کسب‌وکارهای کوچک و آنلاین
باسلام، بازار کسب‌وکارهای کوچک و آنلاین
باسلام، بازار کسب‌وکارهای کوچک و آنلاین
باسلام، بازار کسب‌وکارهای کوچک و آنلاین
باسلام، بازار کسب‌وکارهای کوچک و آنلاین

اکنون بیش از هزار غرفه اینترنتی در هفت بازارچه (صنایع دستی، مواد غذایی، آرایشی بهداشتی، عطاری، خانه باسلامی، پوشاک و محصولات فرهنگی) در بازار اجتماعی باسلام فعال هستند

کسب و کارهای کوچک (کسب و کارهای خانگی، روستایی و کارگاهی) برای عرضه محصولات‌شان در اینترنت معمولا مشکل دارند. مواردی مثل هزینه ایجاد سایت، تامین محتوای سایت، پشتیبانی و خدمات مشتریان و .... اولین چیزهایی هستند که کسب‌وکارهای کوچک برای ساخت سایت با آن مواجه می‌شوند.

بازار اجتماعی باسلام، بستری مناسب و ساده در دسترس این کسب‌وکارها قرار می‌دهد. به این صورت که با ساختن غرفه و بارگذاری محصولاتش در مدیریت کامل غرفه مثل قیمت‌گذاری، وارد کردن مشخصات محصول و معرفی کامل آن، بیان تجربه‌های شخصی‌اش در رابطه با ویژگی‌ها و کارکردهای آن دستی کاملا باز دارد. بعد از سفارش مشتری، غرفه‌دار می‌تواند نشانی دقیق مشتری را در پنل مدیریتی خود مشاهده کند و محصول را برایش ارسال کند و خیالش از جهت تسویه‌حساب‌های منظم (حداکثر تا 10 روز بعد از ارسال) راحت باشد.

اکنون در تابستان 1397 بیش از هزار غرفه در هفت بازارچه (صنایع دستی، مواد غذایی، آرایشی بهداشتی، عطاری، خانه باسلامی، پوشاک و محصولات فرهنگی) و ده‌ها راسته در سایت بازار اجتماعی باسلام فعال هستند. غرفه‌هایی که از سراسر ایران هستند. هزاران غرفه از سیستان بلوچستان تا آذربایجان شرقی و غربی، از خراسان شمالی تا خوزستان کسب و کار اصیل‌شان را در باسلام مستقر کرده‌اند.

بعد از استقرار غرفه، این امکان برای مشتری مهیاست که از میان هزاران غرفه‌دار و محصول، کالای مورد نظر خود را مستقیما از خود غرفه‌دار تهیه کند. قیمت، کیفیت و ویژگی کالاهای مشابه را مقایسه کند. نظر مشتری‌های قبلی را ببیند و خودش هم اگر نظری داشت زیر آن غرفه یا محصول بنویسد تا تجربه خریدش را با بقیه به اشتراک بگذارد.

هدف بازار اجتماعی باسلام ایجاد یک اکوسیستم برای کسب‌وکارهای کوچک ایرانی است. ظرفیت‌های به ظاهر کوچک کسب‌وکارها در کنار هم قرار می‌گیرند و هم‌افزایی ایجاد می‌کنند. ایجاد یک غرفه در باسلام در حقیقت ورود به یک بازار بزرگ است و  این شانس را به غرفه‌دار می‌دهد که از ظرفیت‌های کل بازار مثل بازدیدهای روی سایت، طرح‌های متنوع و کمپین‌ها استفاده کند.

با ساختن غرفه یک اپلیکیشین در اختیار غرفه‌دار قرار می‌گیرد. اپلیکیشینی که به صورت نموداری تعداد فروش، بازدید را نمایش می‌دهد. امکان ویرایش غرفه و محصولات را می‌دهد، لیست مشتری‌ها براساس تعداد خرید، فاکتورهای مجزا برای هر سفارش و ده‌ها امکانات دیگر در اختیار غرفه‌دار قرار می‌دهد.

راه حل برای کسب و کارهایی که مشکل ارسال دارند:

به صورت پیش‌فرض، بعد از ایجاد غرفه رابطه مستقیمی بین غرفه‌دار و مشتری برقرار می‌شود. مشتری مستقیما کالا را از خود غرفه‌دار تهیه می‌کند و غرفه‌دار هم کالا را بسته به درخواست مشتری (با روش‌های مختلفی مثل پست، پیک، باربری و ..) می‌فرستد. اما در این میان کسب‌وکارهایی هم هستند که از سویی فروش خوبی دارند ولی مشکل ارسال دارند. مثلا فاصله زیادی با دفتر خدمات پستی دارد. یا سفارش‌های متعددی دارد که بسته‌بندی و ارسالش وقت زیادی از او می‌گیرد. در مواردی هم پیش می‌آید که مشکل بسته‌بندی دارد. مثلا در صنایع دستی‌ها مثل ظروف میناکاری، خاتم‌کاری، و یا انواع مواد غذایی امکان شکستگی یا ریختنش بالا است.

باسلام برای این گونه کسب‌و کارها هم پیشنهاد دارد. این غرفه‌دارها در صورت تمایل می‌توانند با هماهنگی سایت باسلام تعدادی از کالاهایشان را به انبار پست در تهران بفرستند. به محضی که در سایت سفارشی ثبت شود، همکاران باسلام با یک بسته‌بندی استاندارد و شیک کالا را به آدرس مشتری می‌فرستند.

کسب و کار شما چیست؟ حالا که بزرگ‌ترین بازار اجتماعی آنلاین در حال شکل‌گیری است، شما در کجای این بازار هستید؟ برای شروع می‌توانید چرخی در این بازار بزنید. داستان کسب‌وکار غرفه‌دارها را بخوانید و اولین خرید را تجربه کنید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار اجتماعی باسلام

باسلام یک بازار اجتماعی برای عرضه محصولات خانگی، محلی، سنتی و کارگاهی از سراسر ایران است. محصولات این بازار توسط خود مردم تولید و عرضه می‌شود و خریداران به صورت اینترنتی و مستقیما از خود آن‌ها خرید می‌کنند. در این بازار، کالاهای ایرانی متنوعی عرضه می‌شود. اینجا جایی ست که افراد مختلف می‌توانند با همدیگر آشنا شوند، داستان زندگی و کسب و کار همدیگر را بشنوند و به رونق کار و اشتغال همدیگر کمک کنند.

اطلاعات تماس
  • 025328*****
[نمایش اطلاعات]