اطلاعات تماس
  • 025328*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970606313739618

آغاز رقابت بزرگ «دنده هوایی» بین کسب‌وکارهای کوچک در بازار اجتماعی باسلام

فرصتی برای کسب و کارهای کوچک در اینترنت

کد: 13970606313739618

https://goo.gl/xptwYs

، قم , (اخبار رسمی): در بازار اجتماعی باسلام، کسب‌وکارهای کوچک (خانگی، روستایی و کارگاهی) می‌توانند غرفه‌های اینترنتی داشته باشند. در این بازار رویدادهای متنوعی با توجه به ظرفیت فروش هر غرفه برگزار می‌شود که رقابت دنده هوایی یکی از آنها است. ملاک امتیاز در این رقابت فروش اینترنتی و کسب رضایت مشتری توسط غرفه‌دار است.

فرصتی برای کسب و کارهای کوچک در اینترنت
فرصتی برای کسب و کارهای کوچک در اینترنت

یک رقابت بزرگ بین کسب‌وکارهای کوچک در بازار اجتماعی باسلام شروع شده است. غرفه‌داران اینترنتی با توجه به نوع کسب‌وکار سطح‌بندی می‌شوند و براساس عملکرد در فروش و رضایت مشتری امتیاز می‌گیرند

گاهی رقابت کسب‌وکارهای کوچک که فروش اینترنتی دارند، هیجان‌انگیزتر از رقابت کمپانی‌ها و غول‌های تجاری دنیا است. جایی که یک تولیدکننده خانگی با همان تولید محدود خود هم می‌تواند در بازاری اینترنتی به بزرگی کل ایران خودی نشان دهد و با هم‌راسته‌ای‌های خودش رقابت کند. محصول خود را به همه معرفی کند، بفروشد و امتیاز بگیرد و هر چه مشتری‌هایش را راضی‌تر بکند امتیاز بالاتر و نمره بیشتری می‌گیرد.

رقابت بزرگ دنده هوایی بین کسب‌وکارهای کوچک در بازار اجتماعی باسلام شروع شده است. کسب‌وکارهایی که آمده‌اند در سایت باسلام غرفه ایجاد کرده‌اند و محصول‌ خود را برای فروش عرضه کرده‌اند حالا می‌خواهند یک هیجان بیشتر را تجربه کنند. رقابتی پرتلاش که نتیجه‌اش پرواز کسب‌وکارها و رونق بیش از پیش آنها است.

رقابت دنده هوایی بین غرفه‌دارهای بازار اجتماعی باسلام در واقع شکل پخته‌تر شده و کوله‌باری از تجربه‌های برگزاری رقابت در باسلام است. پیش از این رقابت‌هایی تحت عنوان لیگ صنایع دستی، رقابت تازه‌نفس‌ها و مسابقه‌ای هم برای غرفه‌دارهای اصفهانی به نام هیجان در نصف جهان برگزار شد. رقابت دنده هوایی در نوع خود کامل‌ترین شکل و بزرگ‌ترین رقابت از این جنس است که تاکنون در بازار اجتماعی باسلام برگزار شده است.

از ویژگی‌های مهم و برجسته این رقابت این است که پس از ثبت نام در مسابقه، غرفه‌ها بررسی می‌شوند. سطح بندی می‌شوند و در چند لیگ قرار می‌گیرند تا رقابت در شرایط و فضایی کاملا منصفانه باشد. زیرا ملاک‌های رقابت در بازارچه‌ای مثل صنایع دستی با بازارچه دیگر مثل عطاری یا مواد غذایی از نظر فروش، قیمت و .. متفاوت است. تازه‌نفس‌های قدر قدرت و باتجربه‌های ابرقدرت مشخص می‌شوند و غرفه‌های هم سطح در یک گروه قرار می‌گیرند.

این مسابقه سه هفته‌ای فصلی پرنشاط برای کسب و کارهای کوچک خواهد بود و نقطه عطفی برای کشف بهتر غرفه‌دارهای بازار باسلام و آزاد شدن هر چه بیشتر ظرفیت‌های پیدا و پنهان کسب و کارهای کوچک است.

«باسلام» چه خدماتی به کسب و کارهای کوچک می‌دهد؟

بازار اجتماعی باسلام، بستری مناسب و ساده در دسترس این کسب و کارها قرار می‌دهد. به این صورت که صاحبان کسب و کار بعد از ساختن غرفه و بارگذاری محصولات در آن، مدیریت کامل غرفه را خودش به عهده می‌گیرد. غرفه‌دار در چیزهایی مثل قیمت‌گذاری، وارد کردن مشخصات محصول و معرفی کامل آن، بیان تجربه‌های شخصی‌اش در رابطه با ویژگی‌ها و کارکردهای آن دستی کاملا باز دارد. بعد از سفارش مشتری، غرفه‌دار می‌تواند نشانی دقیق مشتری را در پنل مدیریتی خود مشاهده کند و محصول را برای او ارسال کند و خیالش از جهت تسویه‌حساب‌های منظم (حداکثر تا ده روز بعد از ارسال) راحت باشد.

ایجاد یک غرفه در باسلام در حقیقت ورود به یک بازار بزرگ است و این شانس را به غرفه‌دار می‌دهد که از ظرفیت‌های کل بازار مثل بازدیدهای روی سایت، طرح‌های متنوع و کمپین‌ها استفاده کند.

قابلیت پرداخت اینترنتی در درگاه امن بانکی، قرار گرفتن در موتورهای جستجو، مدیریت مالی شفاف و دسترسی به آمار فروش و بازدید به صورت نموداری، دریافت فاکتورهای فروش به صورت جداگانه، امکان دسته بندی محصولات بر اساس راسته و بازارچه، داشتن یک لینک اختصاصی رایگان به عنوان آدرس غرفه، پایداری بستر کاری در اینترنت، استفاده از انبار مرکزی و خدمات بسته‌بندی و ارسال پستی در صورت تمایل، امکان ایجاد و مدیریت انواع کوپن‌های تخفیفی با تاریخ انقضای دلخواه و.... فقط گوشه‌ای از مزیت‌های غرفه‌داری در این بازار اجتماعی است.

افرادی که دارای کسب‌وکاری کوچک هستند یا کسب و کاری را می‌شناسند که ظرفیت خوبی دارند می‌توانند به بازار اجتماعی باسلام مراجعه کرده، از مزیت‌های فراوان آن بهره ببرند.

فرصتی برای کسب و کارهای کوچک در اینترنت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار اجتماعی باسلام

باسلام یک بازار اجتماعی برای عرضه محصولات خانگی، محلی، سنتی و کارگاهی از سراسر ایران است. محصولات این بازار توسط خود مردم تولید و عرضه می‌شود و خریداران به صورت اینترنتی و مستقیما از خود آن‌ها خرید می‌کنند. در این بازار، کالاهای ایرانی متنوعی عرضه می‌شود. اینجا جایی ست که افراد مختلف می‌توانند با همدیگر آشنا شوند، داستان زندگی و کسب و کار همدیگر را بشنوند و به رونق کار و اشتغال همدیگر کمک کنند.

اطلاعات تماس
  • 025328*****
[نمایش اطلاعات]