اطلاعات تماس
  • 025328*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980430387269618

«با سلام»، بستری برای توانمندسازی کسب وکارهای خرد

کد: 13980430387269618

http://bit.ly/2SrifPL

، قم , (اخبار رسمی): با سلام به عنوان رابطی بین تولید‌کنندگان خانگی و مصرف‌کنندگان، در الکامپ ۹۸ به ارائه دستاورد‌ها و خدمات خود می‌پردازد.

«با سلام»، بستری برای توانمندسازی کسب وکارهای خرد
«با سلام»، بستری برای توانمندسازی کسب وکارهای خرد

بسیاری از کسب و کار‌های خانگی و خرد که توانایی و سرمایه لازم برای تهیه مکانی برای فروش محصولات خود را ندارند و  یا مراحل مجوز گرفتن و ...  برایشان سخت است، نمی‌توانند با مشتریان به صورت گسترده در ارتباط باشند.

با سلام به عنوان رابطی بین تولیدکنندگان خرد و مصرف کنندگان آن‌ها است و این خلاء را پر کرده است.

تولیدکنندگان خانگی و خرد می‌توانند با ورود در با سلام به صورت رایگان و بدون نیاز به طی کردن مراحل مجوز گرفتن و ... غرفه بزنند.

در حال حاضر این مجموعه حدود ۷۰۰ غرفه و ۶۰ هزار محصول دارد.

دباغی، مدیر کمپین‌های آفلاین و آنلاین با سلام در خصوص هدف این مجموعه گفت: «رسالت ما توانمند‌سازی کسب و کار‌های خردی است که بستری برای ارائه و فروش محصولات خود ندارند.»
 هدف از شرکت در الکامپ، آگاهی بیشتر مخاطبان از این مجموعه و ارائه دستاورد‌ها و خدمات خود است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران (الکامپ) از 27 تا 30 تیرماه جاری در محل نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بزرگترین رویداد فناوری کشور شناخته شده است که هرساله بستری مناسب برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های این حوزه فراهم می‌کند تا به معرفی خدمات خود و جذب مخاطب بپردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت basalam.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار اجتماعی باسلام

باسلام یک بازار اجتماعی برای عرضه محصولات خانگی، محلی، سنتی و کارگاهی از سراسر ایران است. محصولات این بازار توسط خود مردم تولید و عرضه می‌شود و خریداران به صورت اینترنتی و مستقیما از خود آن‌ها خرید می‌کنند. در این بازار، کالاهای ایرانی متنوعی عرضه می‌شود. اینجا جایی ست که افراد مختلف می‌توانند با همدیگر آشنا شوند، داستان زندگی و کسب و کار همدیگر را بشنوند و به رونق کار و اشتغال همدیگر کمک کنند.

اطلاعات تماس
  • 025328*****
[نمایش اطلاعات]