اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970609314019019

معرفی مراکز خرید و فروشگاه‌های برند گرجستان

مراکز خرید گرجستان و فروشگاه‌های برند آن را بهتر بشناسید

کد: 13970609314019019

https://goo.gl/FCRB7X

، تهران , (اخبار رسمی): مراکز خرید در هر کشوری یکی از عوامل مهم جذب توریست است. همواره افراد زیادی برای خرید و تفریح به مراکز خرید گرجستان مراجعه می‌کنند. در این مطلب، مراکز خرید، بهترین فروشگاه‌های برند، هایپرمارکت‌ها و همچنین جواهر فروشی‌های گرجستان و شهر تفلیس معرفی شده است.

مراکز خرید گرجستان و  فروشگاه های برند آن را بهتر بشناسید!
مراکز خرید گرجستان

مراکز خرید یکی از موارد مهم جذب توریست در هر کشوری است. مراکز خرید زیادی در گرجستان وجود دارد که در این مطلب به بهترین آن‌ها از جمله تفلیس مال، کارواسلای تفلیس، کارلا و دلفوس و ... اشاره می‌شود

 مراکز خرید و فروشگاه‌ها، در همه کشورها، نقش واسط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده را دارند. علاوه بر این، مراکز خرید در هر کشوری، می‌توانند محلی برای گذراندن وقت و تفریح نیز به شمار آیند. مراکز خرید گرجستان و فروشگاه‌های برند در گرجستان نیز از این قاعده تبعیت می‌کنند. همواره افراد زیادی برای خرید و تفریح به مراکز خرید گرجستان مراجعه می‌کنند. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به گرجستان و یا سفر به این کشور را  دارند، با مطالعه ادامه این محتوا می‌توانند بیشتر با این کشور آشنا شوند.

بهترین مراکز خرید گرجستان   

در ادامه، لیستی از بهترین مراکز خرید گرجستان آورده شده است. اگر قصد دریافت اقامت گرجستان، مهاجرت به گرجستان و ... را دارید، بازدید از این مراکز خرید را فراموش نکنید!

از بزرگترین مراکز خرید گرجستان: تفلیس مال  

قطعا تفلیس‌مال یا مرکز خرید تفلیس، یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کشور گرجستان است. چندی پیش، این مرکز خرید بسیار بزرگ، همانند ساختمان پلاسکوی تهران، به کلی نابود شد. اما بازسازی آن آغاز شد و هم اکنون می‌توان از آن استفاده کرد.

برای بازدید از این مرکز خرید، باید به کیلومتر 16 جاده تفلیس – باتومی رفت. همچنین می‌توان از سینما، رستوران و ... آن نیز استفاده کرد.

بازار و مرکز خریدی سنتی: درای بریج مارکت

برای خرید و بازدید از سوغات، صنایع دستی، ظروف و وسایل قدیمی، جواهرات، وسایل از جنس نقره و ... می‌توان به درای‌بریج مارکت مراجعه کرد. حتی می‌توان وسایل عتیقه به جا مانده از دوران شوروی را نیز در این مکان یافت.

برای مراجعه به درای بریج مارکت باید به میدان آزادی مراجعه کرد. درای بریج مارکت، تنها 20 دقیقه (پیاده) از میدان آزادی تفلیس فاصله دارد.

مرکز خرید کارواسلای تفلیس  

مرکز خرید کارواسلا که در تفلیس، پایتخت گرجستان قرار دارد، یکی از مراکز خرید جذاب گرجستان است. کارواسلا مال، دارای 8 طبقه است که دو طبقه آن را پارکینگ تشکیل داده است. زمین بازی کودکان، فروشگاه‌های برند و ... در این مرکز خرید قرار دارند.

اگر در تفلیس گرجستان، به خیابان دادیانی 7 و سپس به خیابان نادزالادوی بروید می‌توان این مرکز خرید را یافت.

فروشگاه‌های برند در گرجستان

هایپرمارکت کارفور از مهم‌ترین فروشگاه‌های برند در گرجستان است. گردشگرانی که به دنبال یک هایپرمارکت زنجیره‌ای، بزرگ و معتبر هستند، هایپرمارکت کارفور گزینه مناسبی است. پوشاک، مواد خوراکی، لوازم خانگی و ... را می‌توان در کارفور پیدا کرد.

جواهرفروشی برند: کارلا و دلفوس  

افرادی که به دنبال جواهرفروشی در گرجستان هستند، جواهر فروشی دلفوس و کارلا گزینه مناسبی هستند. این جواهر فروشی‌ها، جواهرفروشی‌های برند گرجستان هستند. برای دستیابی به آن‌ها، می توان به خیابان پکینی مراجعه کرد.

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با گرجستان می‌توانند به سایت بست جورجیا مراجعه کنند و در زمینه مسائلی مانند مهاجرت به گرجستان، اقامت گرجستان و سرمایه‌گذاری در گرجستان و ... از بست جورجیا مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جورجین ملک

گروه مشاورین املاک جورجین ملک وابسته به هلدینگ اوراسیا آی تی میباشد این شرکت با بیش از 3 سال سابقه درخشان در گرجستان و ایران و با داشتن کادری مجرب و کار آزموده در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد تمامی خدمات توسط وکلای خبره گرجستان انجام میشود ما در کنار شما هستیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید

اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی