اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970612314719019

وضعیت آب و هوایی در کشور گرجستان

آب و هوای گرجستان به طور معمول چگونه است؟

کد: 13970612314719019

https://goo.gl/y4bzGH

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ترین موارد برای زندگی انسان‌ها در یک کشور، آب و هوای آن کشور است. به طور مثال اگر موضوع مهاجرت به گرجستان را بررسی می‌کنید، باید از آب و هوای گرجستان نیز اطلاع داشته باشید. آب و هوا در گرجستان، متنوع و ویژگی‌های خاصی دارد که باعث به وجود آمدن فرصت‌هایی نیز در این کشور شده است.

آب و هوای گرجستان به طور معمول چگونه است؟
آب و هوای گرجستان به طور معمول چگونه است؟

بهترین فصل برای سفر به کشور گرجستان که آب‌وهوای آن نه بسیار گرم و نه سرد باشد، اوایل تابستان، یعنی ماه‌های می و ژوئن و یا در اوایل پاییز یعنی ماه سپتامبر است

معرفی کشور گرجستان

همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، گرجستان، یکی از کشورهای کوچک با کم جمعیت است که در شرق اروپا و اختصاصا در منطقه قفقاز قرار گرفته است. جمعیت این کشور، حدودا 4 میلیون نفر است. زبان رسمی مردم گرجستان، زبان «گرجی» و واحد پول رسمی و رایج در این کشور، «لاری» است. همچنین «تفلیس»، نام پایتخت و بزرگترین شهر این کشور است. موضوع مهم دیگری که باید به آن شاره شود نیز، عضویت گرجستان در اتحادیه اروپا و ناتو است. در حال حاضر، گرجستان عضو ناظر اتحادیه اروپا است.

آب و هوای گرجستان در تابستان چگونه است؟

گرجستان، به دلیل قرار گرفتن در منطقه قفقاز، دارای تابستان‌های گرم است. البته حرارت و گرمای هوای گرجستان، در مناطق مختلف این کشور متغیر است. به طور مثال، اگر عاشق گرما هستید، می‌توانید به مناطق هموار که کوهستانی نیستند سر بزنید. همچنین در شهرهای بندری مانند باتومی، هوا در تابستان، شرجی است. البته، در نواحی کوهستانی گرجستان، که زیبایی خاصی نیز دارند، آب و هوا کمی خنک‌تر است.

آب و هوای گرجستان در فصل زمستان

 آب و هوای گرجستان، به دلیل مدیترانه‌ای بودن و متاثر بودن از دریای مدیترانه، معمولا بسیار سرد نمی‌شود. آب و هوای این کشور، در فصل زمستان نیز معتدل است. البته همان طور که گفته شد، در مناطق کوهستانی کشور گرجستان، می‌توانید شاهد هوای سردتر و همچنین بارش برف نیز باشید؛ اما به طور کلی، آب و هوای کشور گرجستان در فصل زمستان، معتدل است.

بهترین فصل برای سفر به گرجستان چه فصلی است؟

برای سفر، باید فصلی را انتخاب کرد که آب و هوای گرجستان در آن فصل، نه بسیار گرم و نه سرد باشد. 

آب و هوای گرجستان، متاثر از دریای مدیترانه (آب و هوای مدیترانه‌ای) است. تابستان‌های گرجستان، گرم و زمستان‌های این کشور، معتدل است. البته همان‌طور که ذکر شد، آب‌وهوای گرجستان در مناطق مختلف کمی، متفاوت است. همچنین بهترین فصل برای سفر به این کشور، اوایل تابستان و یا اوایل پاییز است.

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان و مهاجرت به آن می‌توانند با کارشناسان بست جورجیا مشورت کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جورجین ملک

گروه مشاورین املاک جورجین ملک وابسته به هلدینگ اوراسیا آی تی میباشد این شرکت با بیش از 3 سال سابقه درخشان در گرجستان و ایران و با داشتن کادری مجرب و کار آزموده در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد تمامی خدمات توسط وکلای خبره گرجستان انجام میشود ما در کنار شما هستیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید

اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی