اطلاعات تماس
  • 091660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970611314439674

نفت آنلاین منتشر می‌کند

لزوم بازنگری در پرداخت حقوق و مزایای نیروهای پیمانکاری نفت

کد: 13970611314439674

https://goo.gl/Dyo9j1

، تهران , (اخبار رسمی): نیروهای پیمانکاری نفت از زحمت کش‌ترین نیروهای زیرمجموعه وزارت نفت هستند و متاسفانه با توجه به تورم شدید این روزهای کشور از میزان حقوق و مزایای دریافتی خود راضی نیستند.

 لزوم بازنگری در پرداخت حقوق و مزایای نیروهای پیمانکاری نفت
نیروی پیمانکاری وزارت نفت

وزارت نفت ده‌ها هزار نفر نیروی پیمانکاری دارد که بسیاری از آنان دارای تحصیلات عالی دانشگاهی (لیسانس و فوق‌لیسانس) هستند و در شرایط سخت کاری جنوب در حال خدمت به اقتصاد کشور هستند

به گزارش نفت آنلاین (Naftonline.ir)، بعد از افزایش قیمت ارز و تاثیر آن بر بازار، نیروهای پیمانکاری صنعت نفت که متوسط حقوق آنان در کشور زیر ۳ میلیون تومان است در پیام‌های بی‌شمار و جداگانه به رسانه خبری نفت آنلاین از وضع موجود گلایه و خواستار رسیدگی مسئولان جهت رفع مشکلات معیشتی این دسته از کارکنان شدند.

فلسفه وجودی شرکت‌های پیمانکاری نیروی انسانی و همچنین کارکرد شرکت‌های مذکور و تاثیر آن در وضعیت رفاهی و معیشتی کارگران و به عبارتی کلیه افراد مشمول قانون کار، بدیهی‌ترین نشانه نقش شرکت‌های پیمانکاری نیروی انسانی طرف قرارداد با دستگاه‌های اجرایی و دولتی است.

در شرکت‌های زیرمجموعه نفت، کارکنان به سه دسته پیمانکاری، قراردادی و رسمی تقسیم می‌شوند. ۲ دسته اول تابع قانون کار و دسته سوم تابع قوانین وزارت نفت هستند. ماه گذشته با دستور وزیر نفت ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان حق معیشت به حقوق نیروهای قراردادی مدت موقت نفت اضافه شد و این موضوع انتظار نیروهای پیمانکاری را از مجموعه وزارت نفت جهت رسیدگی به معیشت نیروهای پیمانکاری افزایش داد.

وزارت نفت ده‌ها هزار نفر نیروی پیمانکاری دارد که بسیاری از آنان دارای تحصیلات عالی دانشگاهی (لیسانس و فوق لیسانس) هستند و در شرایط سخت کاری جنوب در حال خدمت به اقتصاد کشور هستند.

امید است با توجه به زحمات و تلاش‌های توصیف‌ناپذیر این دسته از نیروها در صنعت نفت کشور (بالاخص در گرمای جنوب) مسئولان دست اندرکار به معیشت این کارکنان توجه ویژه کرده و دعای خیر این کارکنان را بدرقه راه خود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفت آنلاین

به گزارش نفت آنلاین، پروانه ی رسمی انتشار پایگاه خبری نفت آنلاین (NAFTONLINE) بعد از درخواست در تاریخ اسفندماه سال 94 توسط صاحب امتیاز این پایگاه خبری و با رایزنی های مربوطه و انجام کلیه مراحل رسمی بعد از گذشت حدود 2 سال با تصویب در جلسه ی هیأت نظارت بر مطبوعات در تاریخ 14 اسفندماه 96 صادر و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.

اطلاعات تماس
  • 091660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته