اطلاعات تماس
  • 091660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970707319049674

نظرسنجی بزرگ نفت آنلاین منتشر شد

بهترین گزینه برای مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز از نگاه کارکنان NISOC

کد: 13970707319049674

https://goo.gl/vDeQBR

، تهران , (اخبار رسمی): اخیرا برخی از رسانه‌ها از انتصاب سید عبدالله موسوی به عنوان مدیرعامل، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر داده بودند، ولی تاکنون هیچکدام از خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی وزارت نفت این خبر را تایید نکرده اند.

بهترین گزینه برای مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ازنگاه کارکنان NISOC
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

نفت آنلاین با درج یک نظرسنجی در کانال تلگرام، نظر کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید این شرکت جویا شد

به گزارش نفت آنلاین؛ از روز گذشته بحث انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (nisoc) در فضای مجازی بسیار داغ شده است. بر این اساس نفت آنلاین با درج یک نظرسنجی در کانال  تلگرام تصمیم گرفت نظر کارکنان محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را در این خصوص جویا شود.

با توجه به این موضوع ۸ نفر که بیشترین احتمال انتصاب در این سمت را داشتند، به همراه گزینه هیچکدام در بین گزینه‌ها قرار گرفتند.

بیش از ۲۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نظرسنجی شرکت کردند و اگر از گزینه هیچکدام بگذریم، سلطان کمالی مدیرعامل فعلی شرکت نفت و گاز اروندان و سید عبدالله موسوی مدیر برنامه ریزی تلفیقی مناطق نفتخیز جنوب در رتبه‌های اول و دوم این نظرسنجی قرار گرفتند.

با توجه به فیلترینگ تلگرام و محدودیت زمان درج نظرسنجی در کانال (۲۰ ساعت) و اینکه این نظرسنجی ویژه کارکنان شرکت مناطق نفتخیز جنوب بوده درصد مشارکت در این نظرسنجی فوق‌العاده بوده است.

این نظرسنجی به وسیله ربات رسمی تلگرام ایجاد شده بود و امکان هیچگونه دخل وتصرفی در آن وجود ندارد.

برخی از رسانه‌ها از انتصاب سید عبدالله موسوی به عنوان مدیرعاملشرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر داده بودند، ولی تاکنون هیچکدام از خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی وزارت نفت این خبر را تایید نکرده‌اند.

احتمال می‌رود ظرف چند روز آینده با حکم وزیر نفت مدیرعامل این شرکت بزرگ نفتی تعیین شود. نفت آنلاین به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص از طریق پورتال خبری و کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهد کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفت آنلاین

به گزارش نفت آنلاین، پروانه ی رسمی انتشار پایگاه خبری نفت آنلاین (NAFTONLINE) بعد از درخواست در تاریخ اسفندماه سال 94 توسط صاحب امتیاز این پایگاه خبری و با رایزنی های مربوطه و انجام کلیه مراحل رسمی بعد از گذشت حدود 2 سال با تصویب در جلسه ی هیأت نظارت بر مطبوعات در تاریخ 14 اسفندماه 96 صادر و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.

اطلاعات تماس
  • 091660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته