اطلاعات تماس
  • 091660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970617315279674

میانگین حقوق دریافتی کارکنان پیمانکاری نفت، فقط 13۵ دلار

کد: 13970617315279674

https://goo.gl/Zm9kbB

، تهران , (اخبار رسمی): کارکنان پیمانکاری صنعت نفت این روزها از کمبود حقوق و مزایا رنج می‌برند.

 میانگین حقوق دریافتی کارکنان پیمانکاری نفت ، فقط 13۵ دلار❗️❗️
نیروی پیمانکاری نفت نفت آنلاین

به نقل از نفت آنلاین، نیروهای پیمانکاری نفت از زحمت‌کش‌ترین نیروهای زیرمجموعه وزارت نفت هستند و متاسفانه با توجه به تورم شدید این روزهای کشور از میزان حقوق و مزایای دریافتی خود راضی نیستند؛ به گزارش پایگاه خبری نفت آنلاین اگر قیمت دلار را 15 هزار تومان در نظر بگیریم ( با توجه به قیمت ارز در شهریورماه 97) و میانگین حقوق دریافتی کارکنان صنعت نفت را 2 میلیون تومان در نظر بگیریم، متوسط حقوق دریافتی این دسته از کارکنان کمتر از 135 دلار خواهد بود و این یعنی فاجعه!

نفت آنلاین به عنوان بزرگترین حامی رسانه‌ای کارکنان نفتی کشور از مسئولان وزارت نفت می‌خواهد هر چه سریع‌تر نسبت به رسیدگی به معیشت کارکنان اقدام کنند. کارکنانی که تا امروز بعضی از آنان حتی حقوق مردادماه خود را دریافت نکرده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفت آنلاین

به گزارش نفت آنلاین، پروانه ی رسمی انتشار پایگاه خبری نفت آنلاین (NAFTONLINE) بعد از درخواست در تاریخ اسفندماه سال 94 توسط صاحب امتیاز این پایگاه خبری و با رایزنی های مربوطه و انجام کلیه مراحل رسمی بعد از گذشت حدود 2 سال با تصویب در جلسه ی هیأت نظارت بر مطبوعات در تاریخ 14 اسفندماه 96 صادر و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.

اطلاعات تماس
  • 091660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته