اطلاعات تماس
  • 091660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970905329909674

نفت آنلاین از نامه کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به وزیر نفت خبر داد

کد: 13970905329909674

https://goo.gl/3BYjkT

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از ایثارگران، مهندسان، متخصصان و سایر اقشار شاغل در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پی انتصاب شایسته و امیدآفرین مهندس احمد محمدی به عنوان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به وزیر نفت نامه نوشتند.

نفت آنلاین از نامه کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به وزیر نفت خبر داد
نفت آنلاین از نامه کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به وزیر نفت خبر داد

به گزارش نفت آنلاین (www.naftonline.ir)؛ در پی انتصاب مهندس احمد محمدی مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب جمعی از ایثارگران، مهندسان، متخصصان و سایر اقشار شاغل در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به وزیر نفت نامه نوشتند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

جناب آقای مهندس زنگنه
وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران

باسلام،
ضمن گرامیداشت ایام سرور اهل بیت علیهم السلام و تبریک بمناسبت ولادت رحمه للعالمین حضرت محمد صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام، لازم دانستیم از انتصاب شایسته و امیدآفرین مهندس احمد محمدی بعنوان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ابراز خرسندی و قدردانی می‌کنیم.

بدون شک این رویداد فرخنده که می‌تواند سرآغاز تحولات مهمی در صنعت عظیم نفت باشد، نوید بخش جوانگرایی و اعتماد به نسل جدیدی از مدیران خدمتگزار، کارآزموده، با ایمان و ولایتمدار است و شعله‌های روشن عشق و اراده را در وجود علاقه‌مندان به رشد و پیشرفت ایران اسلامی فروزان خواهد کرد.

از خدای متعال برای مهندس محمدی که از مصادیق نخبگانِ پرورش یافته در دوران انقلاب اسلامی است آرزوی توفیقات روزافزون داریم.

امیدواریم با کمک همه همکاران متعهد و فرهیخته در مناطق نفت خیز جنوب، با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و تکیه بر توان داخلی و اندیشه‌ی ما می‌توانیم در انجام امور محوله و پیشبرد اهداف عالی جمهوری اسلامی ایران، موفق و سربلند باشند.

والعاقبه للمتقین
جمعی از ایثارگران، مهندسان، متخصصان و سایر اقشار شاغل در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفت آنلاین

به گزارش نفت آنلاین، پروانه ی رسمی انتشار پایگاه خبری نفت آنلاین (NAFTONLINE) بعد از درخواست در تاریخ اسفندماه سال 94 توسط صاحب امتیاز این پایگاه خبری و با رایزنی های مربوطه و انجام کلیه مراحل رسمی بعد از گذشت حدود 2 سال با تصویب در جلسه ی هیأت نظارت بر مطبوعات در تاریخ 14 اسفندماه 96 صادر و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.

اطلاعات تماس
  • 091660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته