اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970611314499684

کمپین حمایت تحصیلی خیریه حکیم

کد: 13970611314499684

https://goo.gl/heUgvt

، تهران , (اخبار رسمی): طرح حمایت تحصیلی خیریه حکیم در راستای تهیه لوازم التحریر و پوشاک برای کودکان بی بضاعت اجرا می‌شود.

کمپین حمایت تحصیلی خیریه حکیم
کمپین حمایت تحصیلی خیریه حکیم

طرح حمایت تحصیلی خیریه حکیم با هدف حمایت از تحصیل دانش‌آموزان مستعد و نیازمند که بیم آن می‌رود که به واسطه فقر مالی از تحصیل باز بمانند شروع شد، خیریه حکیم با استعانت از درگاه خداوند متعال‌، به نیت خدمت‌رسانی بی‌منت به دانش‌آموزان نیازمند ساکن در مناطق محروم کشور و شهر تهران اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و هدایای (پوشاک و نوشت‌افزار مدرسه) جهت اهداء به دانش‌آموزان نیازمند را اعلام می‌دارد. لذا از عموم هموطنان، خیرین و نیکوکاران تقاضا شده است نسبت به واریز مبالغ کمک‌های نقدی خود به شماره حساب   5022291900030667  نزد بانک پاسارگاد به نام موسسه خیریه حامیان مهر (آذری سابق) حکیم تهران اقدام کنند و به این موسه  در این کار خیر و مقدس یاری برسانند.

یکی از عوامل افت تحصیلی دانش‌آموزان به خصوص در مناطق کمتر برخوردار کشور، وضعیت اقتصادی خانواده‌ها است. مسلماً خانواده‌ای که از توانایی مادی کمی برخوردار است، قادر نخواهد بود بسیاری از امکانات و نیازهای اساسی آموزشی و تحصیلی فرزندان خود را تأمین کند. این ضعف مالی از لحاظ جسمی و روانی بر کودک تأثیر منفی خواهد داشت. نداشتن امکانات تحصیلی سبب می‌شود به تدریج انگیزه تحصیلی دانش‌آموز پایین بیاید و این امر باعث دل زدگی او از درس و مشق و نهایتاً افت تحصیلی و ترک تحصیل او شود.

علاقه‌مندان برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان مستعد و نیازمند می‌توانند با کمک‌های نقدی و یا اهدایی خود مثل لباس نو‌، لوازم التحریر، کیف و کفش این خیریه را در یاری رساندن به دانش‌آموزان بی بضاعت یاری کنند.

ضمنا نیکوکاران و خیرینی که اقلامی از قبیل پوشاک و نوشت افزار، کیف و کفش جهت اهداء به دانش‌آموزان نیازمند دارند، می‌توانند با تماس و یا مراجعه به دفتر این مرکز نسبت به تحویل آن اقدام کنند تا این مرکز بلافاصله قبل از شروع مدارس آن را به دست دانش آموزان بی‌بضاعت برساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه حکیم

خیریه مهرآذری با اولویت انجام کلیه ی امور عام المنفعه و حمابت های مادی و معنوی از خانواده های نیازمند ،معلولین و سالمندان ،فرزندان بی سرپرست ، بدسرپرست ،زنان سرپرست خانوارو بی سرپرست و کودکان خیابانی وآسیب دیدگان اجتماعی در قالب پرداخت کمک هزینه ی درمان ،تحصیلی ،لوازم ضروری زندگی ،لوازم کمک پزشکی و توانبخشی ، مسکن ،جهزیه و ازدواج ، معاش ،ارزاق،پوشاک ،ایاب وذهاب ، دیون ، اشتغالزایی،آموزش مهارت فنی و حرفه ای و… تشکیل گردید.

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مسابقه و فراخوان