اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971206351309684

فراخوان کمک فوری برای زنده ماندن نو عروس جوان

کد: 13971206351309684

https://goo.gl/T5SDkD

، تهران , (اخبار رسمی): نوعروس جوان ساکن روستایی در یکی از استان‌های شمال غربی کشور بعد از گذشت چند ماه از ازدواج‌شان به سرطان معده مبتلا شده است،

فراخوان کمک فوری برای زنده ماندن نو عروس جوان
فراخوان کمک فوری برای زنده ماندن نو عروس جوان

به گزارش موسسه خیریه حکیم، دختر خانمی که با هزار امید و آرزو به خانه بخت رفته بود حال برای زنده ماندن مجبور می‌شود با سرطان مبارزه کند، همسر این نو عروس کارگر ساده و پدرشان نیز در بستر بیماری است که هیچ کدام توانایی بستری و درمان او را ندارند. حدود یک ماه پیش این بانوی جوان را یکی از بستگانش به تهران منتقل می‌کند و در بهمن ماه امسال در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و مراحل اولیه درمان اعم از ام ار ای و سی تی اسکن و آزمایشات پرتو درمانی انجام می‌دهند و طبق نظر پزشک معالج ایشان باید چند بار مورد شیمی درمانی قرار گیرد تا بتوانند عمل جراحی را بر معده او انجام دهند. ولی متاسفانه با هزینه‌های بالای بستری و شیمی درمانی و عمل جراحی و تهیه دارو روبرو شده و به اجبار به روستای محل زندگی خود بر می‌گردند و تقاضای کمک از این موسسه و خیرین را دارند.

حال باید در نظر داشت مبلغ 10 میلیون تومان تهیه و در اختیار خانواده این نوعروس بیمار قرار گرفته شود تا بتوانند او را در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و درمان کرد.

لذا عموم هموطنان، خیرین و نیکوکاران می‌توانند جهت کمک به درمان نو عروس جوان و کمک به این خانواده آبرومند نسبت به واریز مبالغ کمک‌های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد به نام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه حکیم

خیریه مهرآذری با اولویت انجام کلیه ی امور عام المنفعه و حمابت های مادی و معنوی از خانواده های نیازمند ،معلولین و سالمندان ،فرزندان بی سرپرست ، بدسرپرست ،زنان سرپرست خانوارو بی سرپرست و کودکان خیابانی وآسیب دیدگان اجتماعی در قالب پرداخت کمک هزینه ی درمان ،تحصیلی ،لوازم ضروری زندگی ،لوازم کمک پزشکی و توانبخشی ، مسکن ،جهزیه و ازدواج ، معاش ،ارزاق،پوشاک ،ایاب وذهاب ، دیون ، اشتغالزایی،آموزش مهارت فنی و حرفه ای و… تشکیل گردید.

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه