اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971108343559684

با همت و یاری شما لبخندی جاری می‌شود

کد: 13971108343559684

https://goo.gl/Pgnmnm

، تهران , (اخبار رسمی): طرح حمایت عیدانه موسسه خیریه حکیم با هدف لبخند رضایت بر لبان کودکان و خانواده‌های بی بضاعت در نظر دارد بنابر شروع سال جدید و عید نوروز برای کودکان نیازمند لباس تهیه کرده و همچنین سبد کالا مناسب شب عید برای خانواده‌های بی بضاعت تهیه و تحویل دهند.

با همت و یاری شما لبخندی جاری می‌شود
با همت و یاری شما لبخندی جاری می‌شود

در راستای نزدیک شدن به سال جدید و عید باستانی نوروز می‌توان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان واقعی جامعه دل آنها را شاد کرد. محبت شما برای کمک به نیازمند با لبخند آنان جبران می‌شود.

طرح حمایت عیدانه موسسه خیریه حکیم با هدف لبخند رضایت بر لبان کودکان و خانواده‌های بی بضاعت در نظر دارد بنابر شروع سال جدید و عید نوروز برای کودکان نیازمند لباس تهیه کرده و همچنین سبد کالا مناسب شب عید برای خانواده‌های بی بضاعت تهیه و تحویل کند.

خیریه حکیم (مهرآذری سابق) همه ساله در ایام نزدیکی سال جدید اقدام به تهیه و تحویل البسه کفش و سبد کالا و سایر مایحتاج نیازمندان واقعی و آبرومند می‌کند که این امر با یاری خداوند متعال و همت شما عزیزان میسر می‌شود.

برای حمایت عیدانه خانواده مستمند، آبرودار و محترم می‌توان با کمک‌های نقدی و یا اهدایی خود مثل لباس نو، کفش، کیف، ارزاق و خشکبار و … این خیریه را در یاری رساندن به نیازمندان یاری رسانید.

علاقه‌مندان می‌توانند با همکاری خانوده و دوستان در این کار خیر شرکت کنند.

ضمنا نیکوکاران و خیرینی که اقلامی جهت اهداء به این کودکان و خانواده‌های نیازمند دارند می‌توانند با تماس ویا مراجعه به دفتر این مرکز نسبت به تحویل آن اقدام کنند تا این مرکز بلافاصله قبل از شروع سال نو به دست خانواده‌های بی بضاعت برسانند.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس44293093 تماس حاصل کنند و همچنین می‌توانند با مراجعه به آدرس موسسه خیریه حکیم به نشانی hakeim.ir ارتباط برقرار کنند و یا به آدرس تلگرام telegram.me/ngohakeim مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه حکیم

خیریه مهرآذری با اولویت انجام کلیه ی امور عام المنفعه و حمابت های مادی و معنوی از خانواده های نیازمند ،معلولین و سالمندان ،فرزندان بی سرپرست ، بدسرپرست ،زنان سرپرست خانوارو بی سرپرست و کودکان خیابانی وآسیب دیدگان اجتماعی در قالب پرداخت کمک هزینه ی درمان ،تحصیلی ،لوازم ضروری زندگی ،لوازم کمک پزشکی و توانبخشی ، مسکن ،جهزیه و ازدواج ، معاش ،ارزاق،پوشاک ،ایاب وذهاب ، دیون ، اشتغالزایی،آموزش مهارت فنی و حرفه ای و… تشکیل گردید.

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه