اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970614315109711

بیمه تکمیلی درمان طرح خانوادگی و گروهی سامان

کد: 13970614315109711

https://goo.gl/vFbQCV

، تهران , (اخبار رسمی): امکان دریافت بیمه تکمیلی درمان به صورت خانوادگی، گروهی و شرکتی در بیمه سامان مهیا شد. هر شخص بدون نیاز به عضویت در شرکت یا گروه خاصی می‌تواند خود را بیمه درمان تکمیلی کند.

بیمه تکمیلی درمان انفرادی و خانوادگی و گروهی سامان
بیمه تکمیلی درمان سامان

بیمه‌های تکمیلی درمان که هزینه‌های درمانی را پوشش می‌دهند در ایران در اختیار کارمندان یا شرکت‌هایی است که اعضا و خانواده‌شان را به صورت گروهی بیمه می‌کنند. هرچند در سال‌های گذشته تلاش شد این بیمه نامه به شکل خانوادگی هم طراحی و عرضه شود، اما هیچ وقت با موفقیت همراه نبود، چرا که یا سطح پوشش‌ها بسیار ضعیف بود، یا حق بیمه آن بسیار گران بود.

اما اکنون بیمه سامان یکی از معدود شرکت‌های بیمه است که علاوه بر ارائه بهترین و مناسب‌ترین شرایط بیمه درمان گروهی، اقدام به عرضه بیمه تکمیلی درمان به صورت خانوادگی کرده است.

بیمه تکمیلی انفرادی سامان در طرح‌های مختلفی شامل طرح پایه، طرح اقتصادی، طرح منتخب، طرح ویژه، طرح جامع و طرح ممتاز ارائه شده است. طرح‌های مختلف بیمه تکمیلی سامان هزینه‌های بیمارستانی، اعمال جراحی، پاراکلینیکی، جراحی‌های سرپائی، خدمات آزمایشگاهی، هزینه‌های آمبولانس، زایمان، ویزیت، دارو و دندانپزشکی را پوشش می‌دهند. با توجه به پوشش‌های کامل ارائه شده، بیمه درمان تکمیلی سامان در حال حاضر بهترین بیمه تکمیل درمان در سطح کشور است که به صورت خانوادگی به هموطنان ارائه می‌شود.

سقف تعهدات طرح‌های مختلف بیمه تکمیلی سامان به صورتی تعیین شده است که پاسخگوی نیاز اکثریت هموطنان باشد و هزینه این طرح‌ها نیز به نوعی است که همه هموطنان می‌توانند به راحتی این بیمه نامه ارزشمند و ضروری را تهیه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت همپاد معین سامانیان - بیمه سامان

شرکت خدمات بیمه ای همپاد معین سامانیان در سال 1393 از ادغام دو نمایندگی حقیقی و توسط تعدادی جوان با تجربه در صنعت بیمه و دارای تحصیلات عالی مرتبط و با مجوز رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت بیمه سامان متولد شد. رویکرد شرکت، ارائه خدمات بیمه با روشی نوآورانه با در نظر داشتن پایان کار و زمان استفاده از پوشش های بیمه نامه، مشاوره ای موثر و کارآمد را به بیمه گذاران خود ارائه نماید.

اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه