اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971008336499711

محصولی تازه از شرکت بیمه سامان رونمایی شد

ارائه بیمه تکمیلی درمان انفرادی و خانواده به بازار بیمه کشور

کد: 13971008336499711

https://goo.gl/ddbwgq

، تهران , (اخبار رسمی): طرح‌های جدید بیمه تکمیلی درمان خانواده بیمه سامان عرضه شد.

ارائه بیمه تکمیلی درمان انفرادی و خانواده به بازار بیمه کشور
بیمه تکمیلی درمان سامان

این محصول که در حوزه بیمه‌های درمان ارائه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر پوشش نازایی، عیوب انکساری چشم و سمعک را ارائه کند تا این خدمات تازه آرامش و رفاه بیشتری را برای بیمه گذاران فراهم کند.

بیمه تکمیلی درمان انفرادی و خانواده سامان دارای پوشش‌هایی از قبیل پرداخت هزینه‌های بیمارستانی و جراحی، زایمان و نازایی، خدمات پاراکیلینیکی و آزمایشگاهی، ویزیت، دارو، دندانپزشکی و ... است که به واسطه پرداخت بخش قابل توجهی از هزینه‌های سنگین درمان، می‌تواند باعث سلامت بیشتر جسم و آرامش روحی افراد جامعه شود.

سقف تعهد هر پوشش بسته به نوع طرح انتخابی متفاوت است. در بهترین و بالاترین طرح که عقیق سامان نام دارد تا هفتاد و پنج میلیون تومان بابت هزینه‌های بستری بیمارستانی و جراحی پرداخت می‌شود.

نحوه استفاده و دریافت خسارت بیمه تکمیلی درمان سامان:

در صورتی که مرکز درمانی مورد نظر طرف قرارداد با بیمه سامان باشد، می‌توان با ارائه معرفی‌نامه بدون پرداخت وجه تا سقف تعهد بیمه از آن استفاده کرد ولی چنانچه مرکز مورد نظر با بیمه سامان قرارداد نداشته باشد و یا بدون برنامه‌ریزی قبلی به آن مرکز مراجعه شود، هزینه خدمات توسط مراجعه‌کننده پرداخت شده و پس از آن با ارائه مدارک و فاکتورهای مهر شده و معتبر به اداره پرداخت خسارت درمان بیمه سامان مبلغ خسارت به حساب شما واریز خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت همپاد معین سامانیان - بیمه سامان

شرکت خدمات بیمه ای همپاد معین سامانیان در سال 1393 از ادغام دو نمایندگی حقیقی و توسط تعدادی جوان با تجربه در صنعت بیمه و دارای تحصیلات عالی مرتبط و با مجوز رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت بیمه سامان متولد شد. رویکرد شرکت، ارائه خدمات بیمه با روشی نوآورانه با در نظر داشتن پایان کار و زمان استفاده از پوشش های بیمه نامه، مشاوره ای موثر و کارآمد را به بیمه گذاران خود ارائه نماید.

اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه