اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970725322589711

رتبه یک توانگری مالی بیمه سامان برای ششمین سال پیاپی تکرار شد

کد: 13970725322589711

https://goo.gl/ZfJume

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه سامان برای ششمین سال متوالی موفق به کسب رتبه اول توانگری مالی در بین کلیه شرکت های بیمه شد.

رتبه یک توانگری مالی بیمه سامان برای ششمین سال پیاپی تکرار شد
بیمه سامان برای ششمین سال متوالی موفق به کسب رتبه اول توانگری مالی در بین کلیه شرکت های بیمه شد.

بیمه سامان برای ششمین سال متوالی موفق به کسب رتبه اول توانگری مالی در بین کلیه شرکت های بیمه شد.

بیمه سامان در نظر دارد با برنامه ریزی های صورت گرفته، توانگری مالی خود را تا سال 1400 به رقم 180 درصد برساند.

احمد رضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان با اعلام این مطلب افزود: درشرکت بیمه سامان همواره تلاش شده تا سطح توانگری مالی این شرکت درسطح یک قرار بگیرد، بنابراین توانگری مالی شرکت بیمه سامان برای ششمین سال متوالی و درسال مالی ۱۳۹۷ هم به رقم ۱۳۲ درصد یعنی سطح یک مورد تأیید بیمه مرکزی قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: شرکت بیمه سامان از سال 1391 که اجرای آئین نامه شماره 69 شورای عالی بیمه با موضوع توانگری مالی به شرکت های بیمه ای ابلاغ شده، همواره از سطح توانگری مالی یک برخوردار بوده است.

به گفته وی، این سطح، بالاترین سطح توانگری مالی بر اساس محاسبات آئین نامه مذکور بوده و بدین معنی است که شرکت بیمه سامان از ابتدای فعالیت به گونه ای عمل کرده که توانایی کاملی در ایفای تعهدات خود را داشته است.

ضرابیه، بیان داشته که برای ارتقای میزان توانگری مالی شرکت بیمه سامان، همزمان با رشد درآمد و پرتفوی، نسبت به ایجاد انضباط مالی و فنی شرکت اقدامات، لازم پیگیری شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، با بیان اینکه پرتفوی شرکت، مرتب رصد و وضعیت نقدینگی آن نیز بصورت دقیق کنترل می شود، گفت: درکنار آن، بر نحوه فروش بیمه نامه، نحوه تقسیط هر رشته بیمه ای و ساز و کار پیگیری وصول مطالبات، نظارت دقیقی صورت می پذیرد تا بتوان در کمترین زمان ممکن، نسبت به ایفای تعهدات مالی و پرداخت به ذینفعان اصلی شرکت از جمله بیمه گذاران و خسارت دیدگان، بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی، بیمه مرکزی و بیمه گران اتکایی، اقدام لازم صورت پذیرد.

وی ادامه داد: شرکت بیمه سامان برای حفظ و ارتقاء سودآوری خود در تمامی امور، نگاهی بلند مدت داشته و برنامه ریزی کرده تا نه تنها پرداخت سود نقدی به سهامداران را حفظ کند بلکه در هر سال با حفظ بخشی ازسود، نسبت به تجمیع منابع برای انجام افزایش سرمایه از محل سود انباشته، اقدامات لازم را انجام دهد.

همپاد معین سامانیان به عنوان شرکت حقوقی فعال بیمه سامان، آماده ارائه انواع خدمات مربوط به بیمه عمر و تشکیل سرمایه، بیمه تکمیلی درمان، بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو، بیمه مسافرتی، بیمه آتشسوزی، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی و بیمه باربری سامان می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت همپاد معین سامانیان - بیمه سامان

شرکت خدمات بیمه ای همپاد معین سامانیان در سال 1393 از ادغام دو نمایندگی حقیقی و توسط تعدادی جوان با تجربه در صنعت بیمه و دارای تحصیلات عالی مرتبط و با مجوز رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت بیمه سامان متولد شد. رویکرد شرکت، ارائه خدمات بیمه با روشی نوآورانه با در نظر داشتن پایان کار و زمان استفاده از پوشش های بیمه نامه، مشاوره ای موثر و کارآمد را به بیمه گذاران خود ارائه نماید.

اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه