اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970619315429554

چگونه می‌توان بهترین فراخوان عمل (Call-To-Action) ممکن را ایجاد کرد

کد: 13970619315429554

https://goo.gl/zxMbeA

، تهران , (اخبار رسمی): فراخوان عمل که به‌طور مختصر CTA نامیده می‌شود، یکی از مهم‌ترین ضروریات در زمینه بازاریابی دیجیتالی است و روش عملکردی آن، دعوت از افراد مختلف برای مشارکت در انجام یک کار است.

چگونه می توان بهترین فراخوان عمل (Call-To-Action) ممکن را ایجاد کرد
چگونه می‌توان بهترین فراخوان عمل (Call-To-Action) ممکن را ایجاد کرد

فراخوان عمل که به‌طور مختصر CTA نامیده می‌شود، یکی از مهم‌ترین ضروریات در زمینه بازاریابی دیجیتالی است و روش عملکردی آن، دعوت از افراد مختلف برای مشارکت در انجام یک کار است.

در این روش، بازاریاب سعی می‌کند تا با ارائه پیشنهادهای مناسب و جذاب، مشتریان را به سمت خود جذب کرده و از این راه، سودآوری مناسبی داشته باشد. این پیشنهادها می‌توانند کلیک بر روی یک دکمه وب، خرید کالای خاص در بازه زمانی معین و یا ثبت‌نام در یک وب‌سایت باشند. شاید این‌طور برداشت شود که این کار، به‌نوعی تهییج مخاطب تنها برای سودآوری شما است، ولی باید بدانید که در یک CTA مناسب، مخاطب شما نیز در پایان کار رضایت خواهد داشت.

امروزه دیگر تهییج و ترغیب مشتریان به‌سادگی گذشته نیست و آن‌ها با دیدن جمله‌ای مانند «تخفیف کالای X به میزان ۵۰ درصد، فقط تا پایان امروز» مانند گذشته کنجکاو نمی‌شوند و شتاب‌زده عمل نمی‌کنند. دلیل این امر می‌تواند افزایش دانش مخاطب و یا تجربه نامناسب درگذشته باشد.

طی تحقیقات ارائه‌شده توسط وب‌سایت معتبر Small-Business-Trends، امروزه در حدود ۷۰ درصد بنگاه‌های تجاری کوچک، در ارائه CTA مناسب دچار مشکل شده‌اند. برای این منظور، در این مقاله شیوه ایجاد یک فراخوان عمل مناسب و جذاب ارائه می‌شود . برای این منظور، هشت تاکتیک مفید و ضروری تهیه شده است:

تاکتیک اول: فروش نسخه آزمایشی محصول

این تاکتیک که بیشتر برای محصولات نرم‌افزاری کاربرد دارد، به این صورت است که بازاریاب، یک نسخه رایگان و آزمایشی را برای جذب مشتری به سمت محصول خود فراهم می‌کند. این عمل در واقع ایجاد زمینه‌ای برای تبدیل مشتری از یک استفاده‌کننده محصول رایگان به پرداخت‌کننده هزینه محصول خواهد بود. البته باید توجه کنید که نسخه رایگان، تنها در مدت‌زمان کوتاه و مشخصی در حدود چند روز، قابل‌استفاده خواهد بود.

در واقع مشتری‌ای که به‌صورت رایگان نسخه‌ای از محصول را دریافت کرده، پس از مدتی کار کردن و آشنا شدن با قابلیت‌های آن، متوجه پایان زمان استفاده رایگان از محصول خواهد شد و در صورت رضایت از خدمات ارائه‌شده، نسخه دائمی و غیر رایگان آن را درخواست می‌کند. توجه داشته باشید که این تاکتیک، بسیار حساس و نیازمند تحقیق و بررسی است. انتخاب نامناسب بازه زمانی نسخه آزمایشی، مسئله‌ای بسیار مهم جهت جذب مشتری قلمداد می‌شود.

تاکتیک دوم: نوشتن یک پیشنهاد مزیت‌گرا، اصل مهمی در جذب مشتری

پیشنهادهای ارائه‌شده توسط شما باید آن‌قدر جذاب و در راستای نیاز کاربر باشند که مشتریان، به سمت رقبا گرایش پیدا نکنند. راهکار اصلی در اینجا، استفاده از بازخوردهای مشتری برای ارائه یک پیشنهاد بهتر است. به‌عنوان نمونه، گوگل یک موتور جستجو است که امروزه به‌عنوان پرطرفدارترین موتور جستجو در دنیا شناخته می‌شود.

دلیل این امر را می‌توان به‌روزرسانی‌های متنوع الگوریتم‌های گوگل جهت ارائه بهترین پاسخ به نیاز کاربر دانست. بسیاری از این پاسخ‌ها، از تجربه کاربران گذشته در یافتن بهترین تطابق میان درخواست خود و نتایج ارائه‌شده بهره می‌برد. اگر گوگل نتواند به نیازهای کاربران خود پاسخ مناسب دهد، آن‌ها نیز به سمت دیگر موتورهای جستجو روی خواهند آورد. بنابراین، پیشنهاد CTA باید بهترین چیزی باشد که کاربر دریافت می‌کند و او را متوجه این واقعیت سازد که پیشنهاد ارائه‌شده، برای او مزایای زیادی خواهد داشت.

تاکتیک سوم: خشنودی کاربر با عملکرد سریع

از آنجایی‌که زمان برای افراد، پارامتر بسیار مهمی است و هیچ‌کس دوست ندارد منتظر چیزی بماند، خدمات ارائه‌شده توسط شما باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتری ارائه شوند. طبق نتایج یک تحقیق در حوزه خدمت‌رسانی به مشتریان، ۳۵ درصد از آن‌ها، کند بودن خدمات ارائه‌شده و نیاز به انتظار را، عامل اصلی نارضایتی خود خوانده‌اند. کاهش زمان انتظار مشتری، یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت کسب‌وکار تلقی می‌شود. مخصوصاً در بازاریابی‌ها و تجارت‌های آنلاین، خدمات ارائه‌شده باید در کمترین زمان ممکن به مشتری ارائه شوند. این خدمات شامل سهولت و سرعت در پرداخت هزینه، اضافه کردن محصول به سبد خرید یا سفارش آنلاین محصول است. عباراتی مانند «همین‌الان دانلود کنید» یا «پرداخت آنی هزینه»، دقیقاً به این منظور و القای حس سرعت در عمل به مشتری در وب‌سایت‌ها قرار داده‌ شده‌اند.

در تبلیغات تاکسی نیز یکی از روش‌های مفید برای جذب کاربر نمایش CTA‌های جذاب بعد از نمایش تبلیغات است. این امکان و چندین امکان جذاب دیگر تحت عنوان بخش VIP در سامانه تبلیغات در تاکسی تب رو در دسترس علاقه‌مندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تبلیغات تاکسی تب رو

تب رو تبلیغات تاکسی به صورت هوشمند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی