اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970529312389554

افزایش تاثیر تبلیغات با استفاده از محدودسازی جغرافیایی

9 دلیل مهم برای داشتن تبلیغات مکان محور

کد: 13970529312389554

https://goo.gl/VSbM64

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات تبلیغات مکان محور یکی از انواع روش‌های تبلیغات است. همان‌طور که از نام این دسته از تبلیغات برمی‌آید، برای تبلیغ و معرفی بیشتر محصول یا خدمات به مشتریان، قابلیت‌های بسیار زیاد و انعطاف‌پذیری در این مدل تبلیغات وجود دارد. یکی از جذاب‌ترین انواع تبلیغات مکان محور، تبلیغات تاکسی است.

نه دلیل مهم برای داشتن تبلیغات مکان محور
9 دلیل مهم برای داشتن تبلیغات مکان محور

دسترسی به مشتریان در محل مناسب یکی از اصلی‌ترین اهداف تبلیغات مبتنی بر مکان یا مکان محور است

تبلیغات مکان محور یا به‌طور خلاصه‌، تبلیغات مکانی یکی از انواع روش‌های تبلیغات است. همان‌طور که از نام این دسته از تبلیغات برمی‌آید، برای تبلیغ و معرفی بیشتر محصول یا خدمات به مشتریان است و قابلیت‌های بسیار زیاد و انعطاف‌پذیری در این مدل تبلیغات وجود دارد. در واقع صاحبان کسب‌وکار می‌توانند خود انتخاب کنند که مشتریان مستقر در کدام بخش یا ناحیه، تبلیغات را دریافت کنند. برای این منظور، امروزه دیگر تلفن‌های همراه هوشمند با قابلیت مکان‌یابی GPS، به‌عنوان بستر مناسب تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شوند.

با استفاده از GPS‌ها و حتی آنتن‌های تلفن همراه (BTS) می‌توان موقعیت لحظه‌ای مشتری را دریافت و براساس آن، تبلیغ مناسبی ارائه کرد و یا از روش‌های هوشمندی مانند تبلیغات تاکسی برای کاربران غیر بر خط و یا افرادی که به هر دلیل از دستگاه‌های تلفن هوشمند استفاده نمی‌کنند، استفاده کرد. در این مقاله 9 مورد از تاثیرات مهمی که یک تبلیغ مبتنی بر مکان یا مکان‌محور دارا است مورد بررسی قرار می‌گیرد.

1- استفاده توسط بنگاه‌های تجاری محلی

بسیاری از کسب‌وکارها در گستره‌های جغرافیایی کوچکی فعالیت دارند و تنها خدمات خود را معطوف به شعاع همسایگی خود ارائه می‌دهند. دلیل اصلی صاحبان این کسب‌وکارها، شاید ترس از گسترش حوزه فعالیت خود و شکست در آزمایش این کار باشد. باید بدانیم که امروزه گوگل خدمات تبلیغات مکان محوری ارائه کرده است که می‌توان توسط آن، دامنه خدمات خود را با توجه به حسن سابقه، در گستره‌های جغرافیایی بیشتری نیز بسط داد.

2- سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیری بسیار مناسب

گوشی‌های هوشمند همراه، امروزه دیگر به بخش مهمی از زندگی تبدیل‌شده‌اند و تقریباً همه‌جا همراه هستند. بنابراین، ارائه تبلیغات تبلیغات مکان محور، درصورتی‌که این دستگاه‌ها را هدف قرار دهد، بسیار تأثیرگذارتر از تبلیغات آگهی‌نمایی و تلویزیونی خواهد بود. که این مورد، یکی از مهمترین ویژگی‌های تبلیغات مکان محور است که امکان سفارشی‌سازی نوع تبلیغ را برای ما فراهم کرده است.

3- لزوم شناخت مشتریان هدف

برای اینکه در این دسته از تبلیغات موفق بود، نخست باید مشتریان هدف خود را شناخت و در مورد سلایق آن‌ها اطلاعاتی کسب کرد. شناخت نادرست از مشتریان در تبلیغات مکانی می‌تواند کاملاً نتیجه برعکس دهد و شخص را با شکست روبرو کند. بر همین اساس، تبلیغات تاکسی یکی از جذاب‌ترین انوع تبلیغات مکان محور است که با استفاده از روش‌های مختلف جامعه هدف انتخاب شده‌تری برای تبلیغات ارائه می‌کند.

4- امکان برقراری ارتباط قوی‌تر با مشتریان

تبلیغات مکانی، در صورتی‌که در جای درستی استفاده شوند، ارتباط بسیار مناسبی بین کسب‌وکار و مشتریان ایجاد می‌کنند. این مورد بدین معنی است که صاحب کسب‌وکار درک درستی از این که مشتری چه انتظاری دارد داشته و مطابق میل او، از او جهت تهیه محصول یا خدمات دعوت می‌کند. در اینجا حس خوشایند ایجادشده بین مشتری و صاحب کسب‌وکار، تأثیر بسیار مثبتی بر فروش محصولات و یا خدمات خواهد داشت.

5- استفاده به‌عنوان مکمل راهکارهای دیگر

به یاد داشته باشید که تبلیغات مکانی، باید به‌صورت مکمل دیگر تبلیغات استفاده شوند و نه جایگزین آن‌ها. دلیل این امر نیز واضح است، چرا که مشتری ممکن است تنها در زمان خاصی در محل حضور داشته باشد و در صورتی‌که تمام تمرکز و بودجه به تبلیغ مکانی اختصاص داده شود، با تغییر محل مشتری، عملاً راهکاری برای تبلیغ او وجود نخواهد داشت.

6- توجه به زمان

به دلیل انعطاف‌پذیری و سفارشی‌سازی بالای تبلیغات مکانی، باید در زمان مناسب اقدام به تبلیغ کرد تا بیشترین تأثیر را بر مخاطب بگذارید. از آنجایی‌که ممکن است مشتری در مدت کوتاهی در محل حاضر باشد، تبلیغ باید آن‌قدر مناسب و دقیق باشد که همواره در ذهن او باقی بماند.

7- توجه به استراتژی و سیاست مناسب تبلیغ

شاید هیجان‌انگیزترین بخش تبلیغ مکانی، استراتژی آن باشد. باید بدانید که چه زمانی و در چه صورتی به یک مشتری در خصوص کالا یا خدمات خود اطلاعاتی ارائه کنید. داشتن یک استراتژی مناسب، می‌تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند و در بهترین زمان، بیشترین مخاطب را جذب کند.

8- انجام یک حرکت بالقوه پس از تبلیغ

تنها ارسال یک پیام تبلیغاتی به مشتری در زمان و مکان مناسب، نمی‌تواند تضمینی بر موفقیت باشد. پس از تبلیغ، باید مشتری‌‌هایی که به خدمات علاقه‌مند شده‌اند را به حدی تحت تأثیر قرار داد که تبدیل به مشتری دائمی شوند. ارائه خدمات منحصر به‌ فرد یا در نظر گرفتن تخفیفات مناسب، حفظ ارتباط دو طرفه، درگیر کردن کاربر با استفاده از ابزارهای فراخوان و یا Call to action یک راه‌حل خوب به‌حساب می‌آید.

9- استفاده از چندین ابزار مختلف

تبلیغ نباید معطوف به یک ابزار ارتباطی خاص مانند تلفن همراه باشد، چراکه ممکن است مشتری به هر دلیلی، در آن لحظه مناسب تشخیص داده‌شده، توجهی به تلفن همراه خود نکند و یا زمانی متوجه تبلیغ شما شود که دیگر از محدوده خارج شده است. بنابراین چندین راهکار برای تبلیغات باید در نظر گرفته شود. یکی از جدیدترین نوع تبلیغات، تبلیغات مکان محور درون تاکسی و یا تبلیغات تاکسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تبلیغات تاکسی تب رو

تب رو تبلیغات تاکسی به صورت هوشمند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی