اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970704318700011

دفتر کار مجازی همراه کسب و کارهای ایرانی در شرایط تحریم

کد: 13970704318700011

https://goo.gl/LWZgXq

، تهران , (اخبار رسمی): در شرایط کنونی اقتصادی، معضل اصلی کسب و کارهای کوچک و بزرگ افزایش هزینه هاست. اجاره دفترکار در شهر بزرگی مثل تهران که برای برخی کسب و کارها دیگر منطقی نیست. اما چگونه بدون دفتر کار می توان در بازار به رقابت بپرداخت؟ علی دادگر مدیر بازاریابی دفتر کار مجازی «دفتر شما»به این سوال پاسخ میدهد.

دفتر کار مجازی همراه کسب و کارهای ایرانی در شرایط تحریم
دفتر کار مجازی همراه کسب و کارهای ایرانی در شرایط تحریم
دفتر کار مجازی همراه کسب و کارهای ایرانی در شرایط تحریم
دفتر کار مجازی همراه کسب و کارهای ایرانی در شرایط تحریم

دفتر کار مجازی دقیقا چه کمکی به کسب و کارهای ایرانی می‌کند؟

یکی از دلایلی که کسب و کارهایی نظیر شرکت‌های خدماتی حوزه تاسیسات و خدمات منازل، طراحی داخلی، چاپ و تبلیغات، سایت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های آنلاین اقدام به اجاره یا خرید دفترکار می‌کنند، تشکیل تیم کاری و تمرکز بر ارتباطات رسمی و کاری خود است. اما معمولا اغلب این کسب و کارها مراجعه حضوری ندارند، آنها می‌توانند با استفاده از خدمات دفتر کار مجازی«دفتر شما» و بدون دفترکار با تمرکز بر دورکاری نیروهای خود به فعالیت ادامه دهند.

اما سوالی که ممکن است پیش آید این است که چگونه بدون دفترکار می‌توان ارتباطات حرفه‌ای خود را با مشتریان حفظ کرد؟ مثلا خط تلفن تهران، منشی و ارتباط مشتریان و مخاطبان با بخش‌ها و افراد مختلف شرکت چگونه می‌‎شود؟

دفتر کار مجازی «دفتر شما» که یک شرکت دانش بنیان در حوزه دفتر کار مجازی در ایران است، این مشکل را حل کرده و یک شماره تلفن ثابت تهران، یک منشی حرفه‌ای که پاسخگوی تماس های شما باشد و یک تلفن گویا با پیام خوشامدگویی و منوهای متعدد با قابلیت دایورت تماس در اختیار قرار می‌دهد تا جلوه‌ی حرفه‌ای‌تری به کسب و کار ببخشید. در واقع می‌توانید دفتر کار خود را پس داده و همه این امکانات را فقط در 5 دقیقه از پورتال آنلاین دفتر شما تهیه کرد.

پس دفتر کار مجازی برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی و افراد خوداشتغال هم سودمند است؟

بله همینطور است. مشاغل خانگی، یا افراد خوداشتغال که از طریق دورکاری به فعالیت مشغول هستند، به علت نداشتن دفترکار، برای ارتباطات کاری خود از شماره همراه استفاده می‌کنند. در این شرایط اعتماد کمتری به آنها می‌شود. از طرفی استفاده از تلفن ثابت منزل برای ارتباطات کاری وجهه خوبی ندارد و ممکن است به دلایل مختلف تماس‌های مهم و مشتریان خود را از دست بدهند.

این گروه از مشاغل به راحتی می‌توانند با سرمایه کم از خدمات دفتر کار مجازی استفاده کنند و علاوه بر اینکه جلوه‌ی حرفه‌ای‌تری به کسب و کار خود می‌دهند، براحتی تماس‌های کاری خود را حفظ و مدیریت کنند.

البته استارتاپ‌ها، مشاوران در حوزه‌های مختلف، فریلنسرها، عرضه‌کنندگان خدمات آنلاین، خرده‌فروشان اینترنتی و همچنین شرکت‌هایی که در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند از مشتریان عمده دفتر کار مجازی هستند.

در حقیقت تمام کسانی که می‌خواهند در بازار پایتخت حضور داشته باشند و به هر دلیلی امکان داشتن فضای فیزیکی، استخدام منشی و داشتن خط ثابت تهران را ندارند، می‌توانند از خدمات دفتر شما استفاده کنند. حالا می‌تواند یک استارتاپ تازه‌کار باشد که ترجیح می‌دهد به‌جای اجاره دفتر و استخدام منشی سرمایه محدود خود را برای تبلیغات و برندسازی هزینه کند؛ یا حتی می‌تواند یک تولیدکننده صنایع دستی در اصفهان باشد که می‌خواهد بدون واسطه و مستقیم در بازار پایتخت رقابت کند.

در شرایط فعلی بازار ایران، شرکت‌های رو به توسعه و یا قدیمی هم برای کاهش هزینه‌ها رو به استفاده از خدمات دفتر کار مجازی آورده‌اند.

گفتید خط تلفن ثابت تهران در اختیار مشاغل قرار می‌دهید، آیا این خط تلفن اینترنتی است که به دفتر کار نیاز ندارد؟ و فرق آن با سایر خطوط تلفن ثابت چیست؟

«دفتر شما» یک خط تلفن اینترنتی تهران با پیش شماره ۲ در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. عملا این خط هیچ تفاوتی با سایر خطوط تلفن ثابت ندارد و برای دریافت تماس‌ها نیازی به اینترنت یا هیچ سخت‌افزار و نرم‌افزاری نیست، اما مزیت آن این است که دیگر به محل فیزیکی یا دفتر کار در تهران نیاز نیست و هر جای ایران باشید می‌توانید از خدماتی که روی این خطوط ارائه می‌شود استفاده کنید.

در واقع از امتیاز یک خط تلفن ثابت تهران بهره مند شده‌اید اما تماس‌ها را روی شماره موبایل یا هر شماره دلخواه که مایل باشید دریافت می‌کنید.

در حال حاضر دو سرویس تلفن گویا و منشی روی این خطوط ارائه می‌شود. اگر مایل باشید تماس را مستقیما خود یا همکارتان پاسخ‌گو باشد، سرویس تلفن‌گویای دفتر شما پیشنهاد می‌شود و اگر مایل هستید تماس‌ها توسط مرکز تماس ما و منشی‌های حرفه‌ای پاسخ داده شود، می‌توانید از سرویس منشی مجازی استفاده کنید.

سرویس تلفن گویای دفتر شما چه امکاناتی در اختیار مشترکان می‌گذارد و چه هزینه‌ای دارد؟

در سرویس تلفن‌گویای دفتر شما، علاوه بر خط تلفن تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای ارائه می‌شود. نظیر پخش پیام خوش‌آمدگویی در ساعات مختلف روز، تعریف منو، داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آن‌ها دایورت شود.

خدمات متنوع دیگری نظیر فکس اینترنتی و صندوق صوتی نیز همراه این سرویس قابل ارائه است. همچنین گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است. هزینه بسته‌های تلفن گویا از ۳۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکین براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند. در این سرویس هزینه دایورت به سراسر کشور برای مشترکین رایگان است.

منشی مجازی چیست؟  آیا منظور شما به‌کارگیری یک منشی دورکار است؟ هزینه این سرویس چقدر است؟

بله. در سرویس منشی مجازی دفتر شما یک فرد حقیقی به صورت دورکار پاسخگوی تماس‌های شما خواهد بود. در واقع منشی مجازی اپراتوری حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را براساس دستورالعملی که به او داده اید، مدیریت می‌کند و گزارش می دهد یا در صورت لزوم تماس را وصل می‌کند. با این سرویس عملا از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌شوید.

دفتر شما با فراهم کردن زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و به کارگیری منشی‌های مجرب، اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات منشی مجازی در ایران به شمار می‌رود و شرایطی را فراهم کرده است تا هر فرد کارآفرین بتواند با حداقل هزینه یک منشی حرفه‌ای دورکار داشته باشد.

در این سرویس هر شخص می‌تواند از طریق پورتال آنلاین دفتر شما، پس از طی مراحل خرید بسته منشی و انتخاب یک خط تلفن تهران، دستور العمل پاسخگویی تماس‌های منشی را مشخص کند تا بدین ترتیب با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مدیریت تماس‌های کاری خود را به اپراتورهای حرفه‌ای واگذار کند.

بسته‌های منشی مجازی از ۶۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکان براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند.

چگونه می‌شود خدمات دفترشما را آزمایش کرد؟

علاقه‌مندان می‌توانند ۱۵روز خدمات دفتر کار مجازی را به‌صورت رایگان آزمایش کنند و با مراجعه به سایت دفتر شما به نشانی daftareshoma.com می‌توانند در ۵ دقیقه شماره ثابت تهران بگیرند و ۴ رقم آخر شماره تلفن را هم انتخاب کنند و با جستجو در میان شماره‌ها شانس خود را برای گرفتن شماره رند یا دلخواه امتحان کنند.

دفتر کار مجازی همراه کسب و کارهای ایرانی در شرایط تحریم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]