اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970717320799917

همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مرکزی با سامانه حقوقی وینداد

کد: 13970717320799917

https://goo.gl/FQeEJ3

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهمنامه همکاری میان سامانه خدمات حقوقی وینداد و سازمان نظام صنفی و رایانه‌ای استان مرکزی در راستای ارائه خدمات حقوقی تخصصی و مقرون به صرفه به شرکت‌های عضو نصر اراک امضا شد.

همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مرکزی با سامانه حقوقی وینداد
همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مرکزی با سامانه حقوقی وینداد

نمایندگان سامانه خدمات حقوقی آنلاین وینداد و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مرکزی تفاهمنامه همکاری در زمینه ارائه مشاوره و خدمات حقوقی امضا کردند. با امضای این تفاهمنامه، نخستین گام برای ارائه خدمات حقوقی باکیفیت و مقرون به صرفه به شرکت‌ها و سازمان‌های عضو سازمان نصر استان مرکزی برداشته می‌شود.

محمدحسین امیری مدیرعامل وینداد در خصوص این همکاری گفت: «کارآفرینی و به کار گرفتن فناوری اطلاعات و حرکت به سوی نوآوری برای موتور توسعه کشور، امکان رفع چالش‌ها و فرصت‌زایی بیشتری را پدید می‌آورد. در کشور ما شرکت‌ها و کسب و کارها به خدمات حقوقی با کیفیت و مقرون به صرفه دسترسی ندارند و همین امر موجب می‌شود درگیر مسائل و مشکلات حقوقی مختلفی شوند، مشکلاتی که اغلب جلوی رشد این شرکت‌ها را می‌گیرد.»

وینداد ارائه‌دهنده راهکارها و خدمات ‌حقوقی تخصصی شرکت‌ها در ایران است. این سامانه فعالیت آنلاین خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و با داشتن سال‌ها تجربه حقوقی و با توجه به شناخت از اکوسیستم کارآفرینی، تجارت و فناوری اطلاعات ایران، مشکلات و نیاز های این حوزه را شناسایی کرده و با تکیه بر دانش فنی و نیروی تجربه برای دسترسی بهتر کارآفرینان و شرکت‌های IT به خدمات حقوقی سامانه‌ای آنلاین را پیاده‌سازی کرده است.

اعضای سازمان نظام صنفی و رایانه‌ای استان مرکزی می‌توانند جهت اطلاع از جزئیات این تفاهم نامه و تسهیلات ویژه ارائه شده توسط وینداد اینجا را مطالعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلتفرم خدمات حقوقی وینداد

وینداد یک پلتفرم خدمات حقوقی‌آنلاین است، خدماتی شامل تنظیم و بررسی اختصاصی قرارداد، مشاوره حقوقی در حوزه های مختلف مالکیت فکری، سرمایه گذاری، بیمه و مالیات و امور کیفری و پکیج های حقوقی مناسب شرکت ها و کسب و کارهای مختلف

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]