اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980401378699917

محصول تازه وینداد رونمایی شد

ارائه سیستم ارزیابی حقوقی هوشمند به بازار  کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران

کد: 13980401378699917

http://bit.ly/2x7FlkB

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه وینداد با نام سیستم ارزیابی حقوقی هوشمند در دومین همایش حقوق کسب و کارهای نوپا در دانشگاه تربیت مدرس رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه سیستم ارزیابی حقوقی هوشمند به بازار  کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران
ارائه سیستم ارزیابی حقوقی هوشمند به بازار  کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران

به گزارش روابط عمومی وینداد، ۳۱ خرداد سال ۱۳۹۸، دومین همایش حقوق کسب و کارهای نوپا در دانشگاه تربیت مدرس میزبان رونمایی از سیستم ارزیابی حقوقی هوشمند، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول جدید که در حوزه فناوری‌های حقوقی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای را ارائه کند تا این خدمت تازه به شکل رایگان را برای مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران فراهم کند.

محمدحسین امیری مدیرعامل وینداد، تولید این محصول را نتیجه ۲ ماه کار در تیم محصول و تیم حقوقی این مجموعه دانست و گفت: «سیستم ارزیابی حقوقی هوشمند وینداد در ۳ مرحله کار می‌کند، در مرحله اول چند سوال کوتاه پاسخ می‌دهید، سیستم هوشمند وینداد داده‌های شما را آنالیز می‌کند و گزارشی مبنی بر سلامت حقوقی کسب و کار شما و ریسک‌هایی که احتمالا در آینده با آن‌ها مواجه خواهید شد به شما ارائه می‌شود.»

نسخه اولیه این سیستم در حال حاضر به شکل کاملا رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به سیستم ارزیابی حقوقی هوشمند وینداد می‌توانند به سایت پلتفرم خدمات حقوقی وینداد به آدرس vindad.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلتفرم خدمات حقوقی وینداد

وینداد یک پلتفرم خدمات حقوقی‌آنلاین است، خدماتی شامل تنظیم و بررسی اختصاصی قرارداد، مشاوره حقوقی در حوزه های مختلف مالکیت فکری، سرمایه گذاری، بیمه و مالیات و امور کیفری و پکیج های حقوقی مناسب شرکت ها و کسب و کارهای مختلف

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون