اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970724322129993

افتتاح شتابدهنده سرای آسان ایرانیان

کد: 13970724322129993

https://goo.gl/YutDpV

، مشهد , (اخبار رسمی): اولین مرکز مشاوره و فضای کار اشتراکی و شتاب دهنده خراسان رضوی با حضور عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

افتتاح شتابدهنده سرای آسان ایرانیان
افتتاح شتابدهنده سرای آسان ایرانیان

این شرکت به امر مشاوره و ارائه راهنمایی در حوزه کارآفرینی ، حمایت از استارتاپها ، برگزاری رویدادهای استار تاپی ، فعالیت در حوزه تخصصی الکترونیک ،تولید بردهای الکترونیکی و سرمایه گذاری فعالیت می کند.

اولین مرکز مشاوره و فضای کار اشتراکی و شتاب دهنده خراسان رضوی با حضور عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

در این مراسم که محمد سنجری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ، بیجندی معاون جهاد دانشگاهی و رییس سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان کشور ، رییس دبیرخانه مشاغل خانگی کشور ، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ، مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال این اداره کل و جمعی از فعالان حوزه کسب و کار استان نیز حضور داشتند شرکت ” سرای آسان ایرانیان برساد ” به عنوان اولین مرکز شتاب دهنده استارتاپها و همچنین فضای کار اشتراکی در حوزه مراکز مشاوره کارآفرینی و به مدیریت علیرضا امیدفر افتتاح شد.

این شرکت با شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود به امر مشاوره و ارائه راهنمایی در حوزه کارآفرینی ، حمایت از استارتاپها ، برگزاری رویدادهای استار تاپی ، فعالیت در حوزه تخصصی الکترونیک ، تولید بردهای الکترونیکی و سرمایه گذاری در جهت رسیدن ایده به محصول فعالیت می کند.

محمد صادق بیجندی عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح مرکز مشاوره و فضای کار اشتراکی و شتاب دهنده سرای آسان ایرانیان در مشهد گفت: دانشگاه‌های فردوسی مشهد، علامه طباطبایی، علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران و شیراز از جمله دانشگاه‌هایی است که مقدمات اجرای این طرح در آن‌ها فراهم می‌شود.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست، طرح نظام جامع هدایت شغلی در دوره کارشناسی اجرا می‌شود و طی آن از ابتدای ورود دانشجو به دانشگاه برای وی پرونده شغلی تشکیل می‌گردد و تست‌های شخصیتی، ظرفیت و توانمندی از او گرفته می‌شود.

وی گفت: در طول چهار سال تحصیل دانشجو نیز دوره‌های کارآموزی و کارورزی برای وی گذاشته می‌شود.
بیجندی افزود: بازنگری رشته‌ها و سرفصل‌های دروس از دیگر طرح‌هایی است که کارفرمای آن نیز سازمان برنامه و بودجه است.

وی اظهار داشت: بسیاری از رشته‌ها و سرفصل‌هایی که تدریس می‌شود به روز و مطابق با نیاز بازار کار نیست که در اجرای این طرح تغییراتی متناسب با بازار کار و زمان در سرفصل‌ها ایجاد می‌شود.

وی گفت: این طرح از اردیبهشت پارسال آغاز شده و اکنون مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی افزود: طرح پیاده سازی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی هم با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۱۵ مهر ماه پارسال آغاز شده که به خاطر نوع برنامه ریزی و اجرا از جمله طرح‌های موفق است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۹ استان برای اجرای آزمایشی این طرح انتخاب شده اند اظهار داشت: خراسان رضوی هم جزو این استانهاست که بر اساس آن ظرفیت و توانمندی هر استان مطالعه و شناسایی می‌شود و بعد از مشاوره و آموزش افراد با معرفی آنان به بازار کار برای آن‌ها اشتغال ایجاد می‌شود.

وی گفت: به دنبال ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی هستیم.
بیجندی افزود: هم اکنون از تعهد ایجاد اشتغال برای ۲۰ هزار نفر در طرح پیاده سازی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی سه هزار نفر مراحل مختلف مشاوره و آموزش را گذرانده و به بازار کار معرفی شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده سرای آسان

اولین مرکز شتاب دهنده استارتاپها و همچنین فضای کار اشتراکی در حوزه مراکز مشاوره کارآفرینی و به مدیریت علیرضا امیدفر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ