اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971006336239993

فرصتی ناب ویژه استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران

کد: 13971006336239993

https://goo.gl/5yy8pG

، مشهد , (اخبار رسمی): هر ساله در شهر مشهد نمایشگاهی تحت عنوان ایرانکام مشهد در تاریخ 12 دی ماه لغایت 16 دی برگزار می‌شود. این نمایشگاه که در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند هر ساله میزبان هزاران نفر از میهمانان و علاقه‌مندان به این حوزه است.

فرصتی ناب ویژه استارتاپ ها و سرمایه گذاران
پاویون استارتاپی مشهد

امسال این نمایشگاه شاهد یک رخداد دیگر نیز است و آن ارایه پاویون ویژه برای استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران در محیطی مطابق استانداردهای جهانی مانند رویداد تک‌کرانچ برلین است

زمستان امسال مثل همیشه سرد نیست چرا که نمایشگاه شهر هوشمند مشهد نمایشگاه متفاوتی خواهد بود.

هر ساله در شهر مشهد نمایشگاهی تحت عنوان ایرانکام مشهد در تاریخ 12 دی ماه لغایت 16 دی برگزار می‌شود. این نمایشگاه که در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند هر ساله میزبان هزاران نفر از میهمانان و علاقه‌مندان به این حوزه است تا با جدیدترین دستاوردها، تکنولوژی‌ها و همچنین شرکت‌های فعال در این حوزه آشنا شوند، از این رو فرصت بسیار مناسبی برای معرفی استارتاپ‌ها و شرکت‌ها جهت معرفی خدمات و محصولات است.

اما امسال این نمایشگاه علاوه بر تمامی جذابیت‌های قبلی خود شاهد یک رخداد دیگر نیز است و آن ارایه پاویون وِیژه برای استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران در محیطی مطابق استانداردهای جهانی مانند رویداد تک کرانچ برلین است، امسال در سالن بهار هماسان مسئول برگذاری رویدادهای هلدینگ سرای آسان ایرانیان میزبان استارتاپ‌ها است و با ارایه فضا، اتاق ویژه جلسات (vip) ، فضای ارایه معرفی استارتاپ‌ها و همچنین میتینگ روم و خدمات ویژه دیگر باعث متفاوت شدن امسال این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته شده است، هدف این پاویون کمک به استارتاپ‌ها و سرمایه گذاران جهت سرمایه‌پذیری و سرمایه گذاری آسان، هسته‌سازی و اعتبار بخشیدن به استارتاپ‌ها، شتابدهی و کمک به تجاری سازی آنها است.

خدمات ویژه استارتاپ‌ها

استیج ویژه برای ارایه خدمات و محصولات استارتاپ‌ها – بحث و گفتگو و تبادل نظر

ارایه میتینگ روم و فضای vip جلسات

پخش تیزرهای  استارتاپ‌ها

ارایه استندهای دیواری در نمایشگاه

معرفی به سرمایه‌گذاران

برگزاری ورکشاپ‌های مختلف جهت آماده‌سازی استارتاپ برای فروش، شبکه سازی، سرمایه پذیری و …

تهیه گزارش اختصاصی از استارتاپ و انتشار آن در وب سایت‌ها و کانال‌های خبری

صاحبان استارتاپ‌ها و همچنین سرمایه‌گذاران جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 05138444939 داخلی 3 و یا با ایدی تلگرام P_Ahmadi_Manesh@ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده سرای آسان

اولین مرکز شتاب دهنده استارتاپها و همچنین فضای کار اشتراکی در حوزه مراکز مشاوره کارآفرینی و به مدیریت علیرضا امیدفر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]