اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970725322489949

الگوریتم پاندا چیست و چه تاثیری در سئو سایت می تواند داشته باشد

خطر جریمه سایت توسط گوگل پاندا

کد: 13970725322489949

https://goo.gl/ZcCRDQ

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله آموزش سئو نباتک به بررسی الگوریتم پاندا می پردازیم. بعد از بیان تاریخچه‌ای از این الگوریتم، کاربرد آن و نحوه عملکرد آن را در رتبه بندی سایت ها بیان می کنیم . در این مقاله متوجه خواهید شد که در چه صورت امکان دارد جریمه گوگل شوید

خطر جریمه سایت توسط گوگل پاندا
الگوریتم پاندا گوگل- سایت نباتک مرجع سئو

 الگوریتم پاندا در خصوص سایت ها با مطالب کیفیت پایین یا کوتاه که در مزارع محتوا به اشتراک گذاری می شوند، خیلی حساس است.

مطمئنا برای یک وب مستر افزایش رتبه و جذب ترافیک بسیار اهمیت دارد و از آن جایی که سئو یکی از بهترین روش های جذب ترافیک است، جریمه گوگل می تواند یکی از بدترین اتفاقاتی باشد که برای سایت اتفاق می افتد.

در این مقاله یکی از مهم ترین الگوریتم های گوگل با عنوان گوگل پاندا را بررسی می کنیم. الگوریتم ضد اسپمی که می تواند مشکل جدی را برای شما ایجاد کند! اگر خلاف قوانین گوگل عمل کنید.

پس در ابتدای این آموزش سئو نباتک، خود این الگوریتم را بررسی می کنیم که چیست

گوگل پاندا چیست

در سال 2011 گوگل تصمیم گرفت محتوای تولیدی کاربران را نظارت بیشتری کند. به همین دلیل الگوریتم پاندا را برای مقابله با محتوای بی کیفیت را ایجاد کرد.

مهم ترین پارامترهای مورد بررسی الگوریتم پاندا

  • محتوای کوتاه
  • محتوای بی کیفیت
  • محتوای تکراری
  • تبلیغات زیاد نسبت به محتوای موجود در صفحه

نکته مهم

این الگوریتم تا حدی در وب فارسی اجرا شده اما نه کاملا! مثال های نقض زیادی وجود دارد!

اما در هر حال توصیه می شود مطالب را خودتان تولید کنید.

فلسفه ورود الگوریتم پاندا گوگل

به طور کلی الگوریتم پاندا در خصوص سایت ها با مطالب کیفیت پایین یا کوتاه که در مزارع محتوا به اشتراک گذاری می شوند، خیلی حساس است.

یک باوری بین وب مستران و مدیران سایت وجود دارد، که هرچقدر مطلب طولانی تر باشد مفیدتر است و احتمالا گرفتن رتبه آن بالاتر می رود. اما این قضیه این جوری نیست! چرا؟

بعد از الگوریتم های گوگل همچون الگوریتم کافئین و تاثیر محتوا روی سئو سایت و ایندکس شدن سایتها، این باور شکل گرفت که محتوای طولانی تر، بهتر!!

این قضیه ادامه پیدا کرد تا اینکه گوگل برای مقابله با این پدیده، الگوریتم پاندا را در 2011 برای نظارت بر روی کیفیت محتوا به کار گرفت. میان انبوهی از الگوریتم های گوگل از گذشته تا به امروز، پاندا یکی از تاثیرگذارترین ها بوده است.  سایت های زیادی از طرف این الگوریتم به صورت ناگهانی جریمه شدند. پنالتی گوگل برای یک سایت هم بدترین اتفاق ممکن می تونه باشه. جوری که بعضی موقع ها شاید خرید یک دامین جدید بهتر باشد!! 

دلیل اصلی الگوریتم پاندا هم مقابله با کپی کاران بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نباتک

نباتک در حوزه های زیر فعالیت می کند. سئو و بهینه سازی سایت با زبان های برنامه نویسی و cms های مختلف آموزش سئو و بهینه سازی سایت رفع مشکلات سئو سایت ها مانند کاهش بازدید و پنالتی شدن گوگل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]