اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971125347719949

مزیت‌های سئو نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی

تاثیر سئو در افزایش فروش نباتک

کد: 13971125347719949

https://goo.gl/f9UCUX

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله سئو، در خصوص تاثیر سئو در کسب و کار آنلاین صحبت می‌شود، این که سئو چه مزیتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد و چگونه می‌تواند فروش را افزایش دهد.

تاثیر سئو در افزایش فروش نباتک
سئو و افزایش درآمد

سئو یکی ازبهترین ابزارهای برندسازی اینترنتی است که می‌تواند اعتماد را برای کسب‌وکار در ذهن مخاطبان ایجاد کند

چه طور سئو می‌تواند به فروش کمک کند؟

برای کسب و کار آفلاینی که می‌خواهد در فضای دیجیتال کسب و کار خود را شروع کند یا این که می‌خواهد کسب و کار آنلاین خود را توسعه دهد، بی شک سئو و قرارگیری در صفحه اول گوگل یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است. اما چه ویژگی‌هایی، باعث شده است که سئو به بهترین روش تبلیغاتی تبدیل شود. در این مقاله در خصوص تاثیر سئو در افزایش فروش صحبت می‌شود. این که چه طور سئو می‌تواند هزینه‌های تبلیغاتی را کاهش دهد و همچنین فروش را افزایش دهد.

سئو بهترین روش تبلیغاتی

در هر کسب و کاری تبلیغات یکی از اجزای اصلی فروش است. فرقی ندارد که چه کسب و کاری است و چه قدر شرکت بزرگ یا کوچک است، اگر اپل هم باشد، باید تبلیغات کند. اما نکته مهم در این است که تبلیغات باید هدفمند باشد. مطمئنا اگر بتوان مخاطبان هدف خود را شناسایی کرد و برای آن‌ها هزینه‌های تبلیغاتی خود را انجام داد، بهترین نتیجه را می‌توان گرفت. سئو وب‌سایت دقیقا همین کار را انجام می‌دهد.

سئو و نمایش محصول به مخاطبان هدف

کاری که سئو سایت اصولی می‌تواند انجام دهد، این است که سایت برای کلمات کلیدی کسب و کار در صفحه اول گوگل قرار گیرد. کلمات کلیدی که ممکن است صدها و یا هزاران بار در ماه توسط کاربران سرچ شوند و قرارگیری در اولین صفحه گوگل یعنی نمایش صدها بار سایت به مخاطبان هدف.

سئو اصولی این کار را می‌تواند انجام دهد، سئو کلاه سیاه روشی تقلب کارانه است که عده‌ای از سئوکاران به طمع گرفتن پول و انجام زودتر پروژه دست به این کار می‌زنند. سئو کلاه سیاه می‌تواند کلا سایت را از نتایج گوگل حذف کند، به گونه‌ای که تقریبا برگرداندن آن غیرممکن یا بسیار سخت شود.

سئو و برندسازی

در شرایطی که هزاران سایت و فروشگاه که یک محصول را ارائه می‌دهند، چه عاملی باعث می‌شود که مردم از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنند؟ چه فرقی بین فروشگاه‌های مختلف می‌تواند وجود داشته باشد که فروش یکی از همه بیشتر شود؟ برندینگ. اما هزینه‌های برندسازی در دنیای آفلاین بسیار زیاد است. تبلیغات در تلویزیون و هزینه‌های چند میلیونی اجاره بیلبوردها باعث شده است که افراد کمی به سوی برندسازی حرکت کنند.

اما در دنیای آنلاین، هزینه‌های برندسازی بسیار کمتر است. می‌توان با برنامه ریزی و تبلیغات هدفمند برندسازی اینترنتی خود را در ذهن مخاطب شکل داد. با افزایش آگاهی مردم، سایت‌هایی که با سئو طبیعی و به صورت ارگانیک به صفحه اول گوگل آمدند، اعتماد بیشتری نسبت به سایت‌هایی که صرفا با پرداخت پول آنجا هستند، دارند.

سئو یکی ازبهترین ابزارهای برندسازی اینترنتی است که می‌تواند اعتماد را برای کسب و کار در ذهن مخاطبان ایجاد کند.

کلام آخر

در دنیای اینترنت روش‌های زیاد تبلیغاتی وجود دارد، تبلیغات بنری در سایت‌های مختلف، تبلیغات کلیکی در گوگل و سایر سایت‌های ایرانی، اما بهترین روشی که باعث جلب اعتماد مخاطبین می‌شود، سئو و بهینه سازی سایت است. 

یکی از سایت‌هایی که به صورت تخصصی خدمات تخصصی سئو را ارائه می‌دهد، سایت نباتک www.nabatech.ir است، سایتی که توسط علی محمد افشار مدیریت می‌شود. علاقه‌مندان برای مشاوره تخصصی سئو می‌توانند به سایت نباتک مراجعه کنند، یا از طریق لینکدین با این مجموعه در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نباتک

نباتک در حوزه های زیر فعالیت می کند. سئو و بهینه سازی سایت با زبان های برنامه نویسی و cms های مختلف آموزش سئو و بهینه سازی سایت رفع مشکلات سئو سایت ها مانند کاهش بازدید و پنالتی شدن گوگل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی