اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971128348239949

ارزان‌ترین و موثرترین روش برندسازی آنلاین

نحوه برندسازی آنلاین با کمترین هزینه

کد: 13971128348239949

https://goo.gl/fw3o1w

، تهران , (اخبار رسمی): با برندسازی می‌توان اعتماد بیشتری در نزد کاربران خود به دست آورد. برای برندسازی لازم نیست که حتما شرکت داشت، می‌توان روی برند شخصی هم کار کرد. اما هزینه‌های برندسازی در فضای آفلاین زیاد است. اما می‌توان با سئو در فضای آنلاین برندسازی کرد.

نحوه برندسازی آنلاین با کمترین هزینه
ساخت برند با سئو سایت

اگرچه تبلیغات کلیکی گوگل بالاتر از نتایج ارگانیک گوگل نمایش داده می‌شود، اما 71.33% درصد از کلیک‌ها روی نتایجی است که در صفحه نتایج به صورت ارگانینک ظاهر شده‌اند

چرا کاربران به سایت‌هایی که با سئو و به صورت ارگانیک در صفحه اول گوگل ظاهر شدند، اهمیت بیشتری می‌دهند؟ در این مقاله 4 ویژگی اصلی سئو و بهینه سازی سایت به نقل از سایت نباتک بررسی می‌شود.

1) سئو ماندگارترین و ارزان‌ترین روش تبلیغاتی است

رتبه بندی سایت‌ها در گوگل بر اساس الگوریتم‌های آن است که سایت‌ها را براساس صلاحیت مرتب می‌کند. یک بار که مقاله‌ای مفید در سایت منتشر شود و این مقاله در صفحه اول گوگل قرار گیرد، می‌توان از این مقاله ترافیک دائمی به صورت روزانه دریافت کرد.

در این حالت ممکن است ماهانه یا حتی سالانه ترافیک خوبی از همین مقاله منتشر شده به دست آید بدون این که لازم باشد، هزینه اضافی پرداخت شود. تنها هزینه‌ای که در سئو وجود دارد، هزینه مشاوره سئو و هزینه‌های متخصص سئو است. اما در مقابل اگر بخواهید بدون سئو سایت ترافیک از گوگل به دست آورید، باید به صورت مستقیم به گوگل هزینه پرداخت شود.

در این حالت به ازای هر کلیکی که کاربران روی لینک سایت می‌کنند و وارد آن می‌شوند (اگر صرفا بازدیدکننده باشند و هیچ خریدی هم نکنند یا حتی اگر تماس هم نگیرند) باید هزینه‌ای پرداخت شود. هزینه تبلیغات کلیکی گوگل با توجه به پرداخت ارزی ماهانه عدد بسیار زیادی می‌شود که اگر هم لحظه‌ای پرداختی کم باشد، تبلیغ نشان داده نخواهد شد.

2) جذب کاربران بیشتر از گوگل نسبت به تبلیغات کلیکی

اگر چه تبلیغات کلیکی گوگل بالاتر از نتایج ارگانیک گوگل نمایش داده می‌شود، اما 71.33% درصد از کلیک‌ها روی نتایجی است که در صفحه نتایج به صورت ارگانیک ظاهر شده‌اند. به خاطر این که کاربران به الگوریتم‌های گوگل اعتماد بیشتری دارند، تا سایت‌هایی که صرفا با پرداخت پول و به صورت موقت نمایش داده شده‌اند.

همه به سایتی اعتماد دارند که با سئو اصولی بعد از گذشت چندین ماه تلاش و فعالیت در رتبه‌های اول گوگل ظاهر شده، نه سایتی که همین امروز و موقتا با پرداخت پول در رتبه اول گوگل نگه‌داری شده است!

3) احتمال بیشتر تبدیل بازدیدکنندگان سایت به اعضا و مشتریان (بالابودن نرخ تبدیل)

سئو و بهینه سازی سایت یکی از روش‌های بازاریابی درونگرا است، بنابراین با هزینه کمتر نرخ تبدیل بیشتری نسبت به روش‌های برونگرا می‌توان داشت.

اساسا بازاریابی درونگرا تمرکز بیشتری بر مشتری دارد و هدفمندتر است. در مقابل روش‌های بازاریابی برونگرا مانند تبلیغات در رادیو و تلویزیون هزینه‌های بیشتری داشته و درصد تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری واقعی در این روش‌ها نیز کمتر است.

سئو سایت دقیقا بازدیدکنندگانی را برای سایت می‌آورد که در جست‌وجو خدمات و سرویس هستند. بنابراین نرخ تبدیل بالایی در این روش بازاریابی می‌توان داشت.

4) ساخت برند با سئو

یکی از بهترین روش‌های برندسازی اینترنتی، استفاده از سئو سایت است. تصور کنید که در کلمات کلیدی کسب و کار در رتبه‌های اول گوگل قرار گرفته‌اید، ماهانه صدها یا هزاران بار افراد مختلف با سرچ کلمات کلیدی بیزینس، سایت شما را می‌بینند. بدین ترتیب به راحتی آگاهی از برند (Brand awareness) در ذهن مخاطبان هدف شکل می‌گیرد.

ماندگاری و هزینه این روش را می‌توان با روش‌های مرسوم آفلاین برندسازی مانند تبلیغات در تلویزیون، اجاره بیلبوردها و... مقایسه کرد. مطمئنا سئو یکی از بهترین روش‌های برندسازی آنلاین برای استارت آپ‌ها و کسب‌وکارهای جدید است.

سئو سایت را به چه کسی بسپاریم

و اما سئو سایت را به چه کسی باید واگذار کرد؟ سئو سایت به دو روش کلی انجام‌پذیر است. سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید. در روش کلاه سیاه، سئوکاران سعی در فریب گوگل می‌کنند و شاید در زمان کوتاهی سایت در نتایج گوگل ظاهر شود و رتبه بگیرد (با توجه به هوشمندی گوگل، این روش‌های متقلبانه دیگر جواب نمی‌دهند)، اما بلافاصله از نتایج گوگل حذف می‌شود.

سایتی که به این حالت دچار شود، در اصطلاح سئوکاران می‌گویند که از طرف گوگل پنالتی (جریمه) شده است و برگرداندن دوباره چنین سایتی در گوگل کاری سخت است. به گونه‌ای که سئو دامنه‌ای که قبلا روی آن کاری انجام نشده است، خیلی بهتر از سئو سایت پنالتی شده است. پس باید سعی کرد از سئوکارانی استفاده شود که سابقه خوبی در سئو دارند و نمونه کارهای آن‌ها نشان‌دهنده روش سئو آنها باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نباتک

نباتک در حوزه های زیر فعالیت می کند. سئو و بهینه سازی سایت با زبان های برنامه نویسی و cms های مختلف آموزش سئو و بهینه سازی سایت رفع مشکلات سئو سایت ها مانند کاهش بازدید و پنالتی شدن گوگل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی