اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970803323867351

آموزش نوسان گیری در بورس

چطور در بورس تهران نوسان گیری کنیم؟

کد: 13970803323867351

https://goo.gl/u8itKQ

، طبس , (اخبار رسمی): به شما آموزش می‌دهیم که چگونه حرفه‌ای های بازار سرمایه در روزی که با افت قیمت سهام مواجه‌اند در دقایقی از بازار یک رشد مقطعی خیلی خوب را به بازار القاء می کنند و سهامشان را در روز منفی بازار با قیمت حداکثری می فروشند؟

چطور در بورس تهران نوسان گیری کنیم؟
جدول نوسان گیری بورس

حرکت‌های هیجانی قیمت نوعی آهنربا به‌منظور دستیابی سریع به پول برای تازه واردین است!

خرید و فروش سهم با هدف کسب سودهای خرد ۳ تا ۱۰ درصدی در بازه زمانی یک تا سه‌روزه را نوسانگیری در بورس می‌نامند. برخی از معامله گران خرید سهم در ابتدای روز کار و فروش آن در انتهای روز کاری (احتمالاً با سود خالص ۲ تا ۳ درصد) را نیز نوسانگیری در بورس می‌گویند.

اغلب معامله گران نوسان گیر، بازنشستگان، زنان خانه‌دار، استادان، دانش آموزان، صاحبان کسب‌وکار کوچک، پزشکان و غیره هستند. این معامله گران معمولاً دارای کمی زمان اضافی و نیز برنامه روزانه انعطاف‌پذیر می‌باشند. بازارهای بولیش (صعودی) اغلب موجب خیال‌پردازی تازه واردین می‌شوند.
حرکت‌های هیجانی قیمت نوعی آهنربا به‌منظور دستیابی سریع به پول برای تازه واردین است! نوسانگیری در بورس برای این معامله گران لذت‌بخش است زیرا می‌تواند در عرض چند ساعت یا حتی چند دقیقه برایشان سودآور باشند.

تعداد بسیار کمی از معامله گران نوسان گیر، به‌طور منظم و مداوم سودآوری دارند. بر اساس تجربیات شخصی این‌جانب که حاصل تعامل با صدها معامله‌گر نوسان گیر است متأسفانه، بیشتر سرمایه‌گذاران خرده‌فروش طی یک دوره زمانی، ضررهای هنگفتی می‌دهند.

همان‌طور که اکنون می‌دانید، نوسانگیری در بورس برای اکثر سرمایه‌گذاران کار نمی‌کند. قیمت‌های سهام بستگی به بسیاری از اصول پیچیده و عوامل اقتصاد کلان همراه با نمودارهای تکنیکی دارد. نوسانگیری در بورس صرفاً بر اساس نمودارهای فنی (تحلیل تکنیکال) است. از سرمایه‌گذاران موفق بورسی در ایران اطلاعات دقیقی دردست نیست، اما بیشتر سرمایه‌گذاران موفق جهانی، مانند وارن بافت و راکش جونجونوال، معامله‌گر نوسان گیر نیستند، بلکه سرمایه‌گذارانی بلندمدت هستند.
زمانی که ارزش سهام شرکتی را دریافتند، سهم را گاهی تا چند سال در پرتفوهای خود نگه می‌دارند تا سودی چند برابر به دست آورند.

برای مشاهده متن کامل این مقاله و آموزش نوسان گیری بورس اینجا کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه