اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970817326508512

پودر جوانه ویژه لاغری جوانه ساز

کد: 13970817326508512

https://goo.gl/rQbLpX

، بوشهر , (اخبار رسمی): پودر جوانه ویژه لاغری جوانه ساز در راستای زندگی سالم و با کیفیت‌تر تولید و به بازار عرضه شده است.

پودر جوانه ویژه لاغری جوانه ساز
میکس جوانه لاغری تولید شرکت جوانه ساز

افرادی که از چاقی رنج می‌بردند می‌توانند با مصرف میکس جوانه‌های ویژه لاغری، به وزن ایده‌آل‌تری دست یابند. در این رژیم لاغری که ترکیبات و نسبت‌ها با همکاری و مشورت Sproutliving انتخاب و تنظیم شده است نسبتی از مخلوط پودر جوانه‌های سویا، پودرجوانه عدس، پودر جوانه جو و پودر جوانه ارزن موجود است. 

این میکس چگونه کار می‌کند؟

در این ترکیب نهایت تلاش به کار رفته است تا چندین هدف را همزمان دنبال کند:

۱- هزینه تمام شده به نحوی باشد که برای عموم مردم قابل دسترس باشد. بنابراین با نظر اسپروت لیوینگ پودر جوانه بروکلی حذف و به جای آن پودر جوانه ارزن جایگزین شده است.

۲- در طریقه مصرف که بر روی پاکت‌ها درج شده است سعی بر آن است که Weight Loss Rate به نحوی تنظیم شود که این اتفاق بدون ایجاد گرسنگی، کاهش انرژی و یا تغییر خاص در سایر وعده‌های غذایی انجام پذیرد.

۳- با وجود آن که هدف اصلی در هنگام استفاده از این ترکیب کاهش وزن است اما سایر اهداف مانند تقویت سطح ایمنی، افزایش سطح انرژی و رسیدگی به پوست ومو هم مد نظر قرار گرفته است.

میکس جوانه لاغری به هشت روش‌ زیر موجب کاهش وزن می‌شود:

افزایش سوخت و ساز: یکی از دلایل چاقی کم بودن سوخت و ساز بدن است. در بسیاری از افرادی که با مشکل چاقی دست به گریبان هستند سوخت‌وساز بدن به آرامی انجام می‌شود. در واقع بدن این افراد کمتر انرژی مصرف می‌کند. در نتیجه غذای مازاد مصرف شده به شکل چربی در بدن انبار می‌شود. استفاده از ترکیب لاغری جوانه‌ساز موجب افزایش سوخت‌وساز بدن .می‌شود. در نتیجه بدن میزان بسیار بالاتری انرژی مصرف کرده و برای تامین نیاز خود به سراغ چربی‌های انبار شده خواهد آمد و آن‌ها را به تدریج مصرف خواهد کرد

فیبر و سبوس بالا: فیبر و سبوس بالا علاوه بر سایر خواص آن، باعث کاهش اشتها می‌شود. همچنین فیبر محلول موجب افزایش فعالیت باکتریایی روده‌ها و افزایش تجزیه چربی‌ها و سایر مواد ناسالم و کاهش توده چربی شکمی و لاغری شکم و پهلو می‌شود.

کنترل گرسنگی: همان‌گونه که قبلا ذکر شد این محصول حاوی مقادیر بالایی فیبر مایع و سبوس است. در نتیجه به سرعت معده را پر کرده و در نتیجه فرد احساس سیری خواهد کرد. و زمانی که احساس سیری داشته باشد غذا نخواهد خورد.

کالری پایین: این محصول بسیار کم کالری است. در نتیجه با افزایش سوخت ساز، بدن شخص مجبور است کالری مورد نیاز را از ذخیره چربی‌ها تامین کند.

غنی در ویتامین و مواد معدنی: میکس جوانه لاغری ترکیبی غنی از تمامی مواد معدنی مورد نیاز بدن و همچنین ویتامین‌ها خصوصا ویتامین‌های گروه بی است. در نتیجه تمامی ریز مغذی‌های مورد نیاز بدن رل تامین خواهد کرد.

پروتئین بالا: تحقیقات نشان داده است که رژیم غذایی پروتئین بالا موجب افزایش سرعت چربی‌سوزی می‌شود. ترکیبات و نسبت مواد تشکبل‌دهنده میکس لاغری جوانه ساز به نحوی انتخاب شده است که بالاترین میزان پروتئین را تامین کند. 

کلسترول پایین: تمامی پودرهای جوانه موجب پایین آمدن سطح کلسترول خون می‌شوند. پایین آمدن سطح کلسترول موجب سلامت قلب و حفظ وزن در محدوده مجاز می‌شود.

سم زدایی از بدن: ترکیبات مختلف فیتواسترول و برخی ترکیبات نایاب دیگر این محصول موجب سم‌زدایی در بدن می‌شود. کاهش سموم بدن موجب کاهش وزن خواهد شد.

علاوه بر موارد یاد شده استفاده از این محصول به مرور زمان موجب می‌شود که پر انرژی‌تر شده و تصمیمات بهتری برای زندگی خود بگیرید. به عنوان مثال ورزش فعالیت فوق برنامه دیگری را شروع کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع غذایی جوانه ساز

شرکت جوانه ساز در سال نود فعالیت خود را در جهت بهبود سلامت غذایی جامعه آغاز نمود و امروز مفتخریم که اولین و تنها شرکت ایرانی هستیم که طیف کاملی از پودرهای جوانه را با بالاترین کیفیت تولید میکنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]