اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708173265110180

مزایای خرید عمده تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک چیست؟

کد: 139708173265110180

https://goo.gl/uDVfcN

، تبریز , (اخبار رسمی): تخم مرغ سبز یا تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک، تخم مرغی کاملا سالم و بدون هرگونه مواد افزودنی و دارای رنگ کاملا طبیعی است و استفاده از این تخم مرغ هیچگونه ضرری برای بدن انسان ندارد.

مزایا خرید عمده تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک چیست
مزایای خرید عمده تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک چیست؟

خرید تخم مرغ و سایر مواد غذایی ارگانیک و سالم امروزه به یکی از دغدغه‌های افراد جامعه تبدیل شده و تخم مرغ یکی از مواد غذایی بسیار مهم در سبد غذایی هر خانواده به شمار می‌رود. استفاده روزانه 2 عدد تخم مرغ برای هر فرد می‌تواند نیازهای اساسی بدن به پروتئین و سایر مواد مغذی را تامین کند. مطمئنا تا به حال برای خیلی‌ها هم پیش آمده که تخم مرغی را از بازار خریداری کرده و با تخم مرغی که قبلا در یخچال داشته‌اند مقایسه کنند، اما نتیجه چه بوده است؟ در بسیاری از مواقع تفاوت‌های بسیاری بین تخم مرغ‌ها وجود داشته و مشاهده می‌شود که یکی از تخم مرغ‌ها دارای رنگ زده پررنگ (متمایل به نارنجی) بوده و دیگری کاملا زد است و یا اینکه رنگ پوسته یکی متمایل به قهوه‌ای و دیگری کاملا سفید است و در آن زمان تصور می‌کنید که تخم مرغی که زرده پررنگ‌تر و رنگ پوسته تیره‌تری دارد از کیفیت بالاتری برخوردار هستند! اما این تصور معمولا غلط از آب در می‌آید.

متاسفانه امروزه استفاده از رنگ‌های مصنوعی مضر و چه در زرده تخم مرغ و چه در پوسته بسیار شایع شده و علت اصلی استفاده از این رنگ‌ها تصور نادرست عموم مردم درباره آنها است، اغلب مردم تصور می‌کنند زرده پررنگ‌تر دلیل بر کیفت تخم مرغ است که در واقع اینطور نیست و فقط کمی رنگ مصنوعی باعث آن می‌شود.

در تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک یا تخم مرغ سبز به دلیل رعایت تمامی استانداردهای سختگیرانه به هیچ عنوان از هیچ گونه مواد مصنوعی و رنگدانه استفاده نمی‌شود و می‌توان گفت که این نوع از تخم مرغ‌ها کاملا ارگانیک و بدون دخالت دست ساخته می‌شوند، بنابراین استفاده از آنها کاملا بی‌ضرر است. تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک معمولا نسبت به تخم مرغ‌های عادی موجود در بازار از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما کیفیت آنها کاملا تضمین شده است.

خرید عمده تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک هم یکی از روش‌های خوب برای صرفه جویی اقتصادی و پرداخت هزینه کمتر است، چرا که قیمت تخم مرغ عمده بسیار پایین‌تر است و خریدار قطعا هزینه کمتری نسبت به خرید خرده خواهد پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخم مرغ سبز

مجتمع تولیدی تخم مرغ سبز ( پورعلی ) تنها دارنده پرونده بهداشتی تولید تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک در کشور با شماره پرونده : ۱۱۰۱۱۲۲۹ با یاری ایزد منان در سال ۱۳۹۴ در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا در آذربایجان شرقی که کمترین آلودگی باکتری و ویروسی را دارا میباشد احداث گردیده و تولید تخم مرغ کاملا باجیره ارگانیک و بدون آنتی بیوتیک خود را با دستگاه های کاملا پیشرفته و اتوماتیک و بدون دخالت دست آغاز نمود.

اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی