اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709043297910180

تغذیه سالم با تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک

کد: 139709043297910180

https://goo.gl/M5a2pw

، تبریز , (اخبار رسمی): همان‌طور که همه می‌دانند تخم مرغ یکی از مواد غذایی مهم در سبد غذایی ایرانی‌ها است، پس چه بهتر که همه با استفاده از مواد غذایی استاندارد و مرغوب به بدن خود آسیب نرسانند.

تغذیه سالم با تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک
تغذیه سالم با تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک

آنتی بیوتیک‌ها از جمله داروهایی هستند که هم در دام و طیور و هم در انسان مورد استفاده قرار می‌گیرند و قطعا استفاده از آنها هم دارای مزایا و هم معایب خاصی است. حال اگر این آنتی‌بیوتیک در سر وقت خاص خود و هنگام بیماری جذب بدن شود مزایای آن به مراتب بیشتر از معایب آن است اما در نظر بگیرید فردی کاملا سالم مقدار کمی آنتی بیوتیک و به‌طور مستمر دریافت کند! نتیجه چه می‌شود، مطمئنا در دراز مدت تاثیر بسیار مخرب و بدی را بر بدن  انسان باقی خواهد گذاشت. استفاده از مواد دارای آنتی بیوتیک مانند گوشت، مرغ، تخم‌مرغ و... نیز می‌تواند مقدار کمی آنتی بیوتیک که از طریق دام به فرآورده‌ها انتقال پیدا کرده است را وارد بدن شخص کند و در طولانی مدت شخص را دچار عوارض مختلفی کند، بنابراین توصیه می‌شود در انتخاب مواد غذایی خود بسیار با دقت عمل شود و از هر نوع مواد غذایی غیراستاندارد دوری شود.

شرکت تولیدی تخم مرغ پورعلی یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک و یا اصطلاحا تخم مرغ سبز است، این تخم مرغ‌ها با توجه به جیره غذایی مناسب و بدون آنتی بیوتیک طیور از هرگونه مواد آنتی بیوتیکی عاری بوده و هیچ خطری برای سلامتی ندارند. همان‌طور که می‌دانید تخم مرغ یکی از مواد غذایی مهم در سبد غذایی ایرانی‌ها است، پس چه بهتر که با استفاده از مواد غذایی استاندارد و مرغوب به بدن خود آسیب نرسانیم. همچنین با خرید عمده تخم مرغ سبز می‌توان از لحاظ اقتصادی نیز گامی مثبت در اقتصاد خانواده برداشت.

مجتمع تولیدی تخم مرغ سبز پورعلی رژیم غذایی استانداردی را برای تغذیه مرغ‌ها رعایت می‌کند و تنها مرکزی در کشور است که هر 10 روز یک‌بار توسط سازمان دامپزشکی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا محصولاتی عاری از هرگونه آنتی بیوتیک، مواد ویروسی و مواد میکروبی باشد، درنظر داشته باشید که این مجتمع برخلاف مجتمع‌های تولیدی تخم مرغ عادی به هیچ عنوان  از هیچ‌گونه مواد آنتی بیوتیکی، رنگ مصنوعی و مواد اضافی در رژیم غذایی مرغ‌ها استفاده نمی‌کند تا تخم مرغ‌هایی سالم به دست مشتری‌های خود برساند. اساس کار مجتمع تولیدی تخم مرغ سبز پورعلی بر ایجاد محیطی قرنطینه، سرپوشیده، بدون میکروب و کاملا بهداشتی است تا در این شرایط مرغ‌ها به خوبی رشد کرده و دچار هیچ‌گونه بیماری نشوند که نیاز به آنتی‌بیوتیک وجود داشته باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند خرید تخم مرغ به صورت عمده را جایگزین خرید خرده تخم مرغ کرده و با این روش بهای کمتری را برای خرید محصولات پرداخت کنند، همچنین اگر تمایل به همکاری با مجتمع تخم مرغ سبز پورعلی دارند می‌توانند با خرید عمده تخم مرغ این محصولات را به عنوان نمایندگی تخم مرغ سبز در شهر خود به فروش برسانند. قیمت عمده تخم مرغ را نیز می‌توان در سایت این شرکت مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخم مرغ سبز

مجتمع تولیدی تخم مرغ سبز ( پورعلی ) تنها دارنده پرونده بهداشتی تولید تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک در کشور با شماره پرونده : ۱۱۰۱۱۲۲۹ با یاری ایزد منان در سال ۱۳۹۴ در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا در آذربایجان شرقی که کمترین آلودگی باکتری و ویروسی را دارا میباشد احداث گردیده و تولید تخم مرغ کاملا باجیره ارگانیک و بدون آنتی بیوتیک خود را با دستگاه های کاملا پیشرفته و اتوماتیک و بدون دخالت دست آغاز نمود.

اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی