اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708253282910180

آیا خرید عمده تخم مرغ به صرفه است؟

کد: 139708253282910180

https://goo.gl/mpf913

، تبریز , (اخبار رسمی): تخم مرغ یکی از مواد غذایی مهم در رژیم غذایی خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود و خرید عمده این محصول باعث کمک به اقتصاد خانواده می‌شود.

آیا خرید عمده تخم مرغ به صرفه است؟
تخم مرغ سبز پورعلی

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که تخم‌مرغ دارای اسید چرب ترانس بوده و از این جهت برای سلامتی آنها مضر است اما باید گفته شود که تخم‌مرغ دارای کلسترول خوب بوده و یک سوم آن را اسید چرب اشباع تشکیل می‌دهد

تخم مرغ یکی از مواد غذایی بسیار پرکاربرد در غذا ها و میان وعده‌های ایرانی است و تقریبا نمی‌توان خانه‌ای را یافت که در آن از این ماده غذایی ارزشمند استفاده نشود. تهیه تخم مرغ معمولا از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها انجام شده و ممکن است هزینه بالایی را برای خانواده‌ها در بر داشته باشد. 

مجتمع تولیدی تخم مرغ پورعلی با به‌کارگیری ابزارهای نوین و مجهز در زمینه تولید تخم مرغ در سراسر کشور می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای خرید عمده تخم مرغ باشد، این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک و ارگانیک در کشور است و همواره سعی کرده است حقوق مصرف‌کنندگان را رعایت کرده و از مواد اولیه سالم و تازه برای خوراک طیور خود استفاده کند.

گاها این تفکر برای افراد پیش می‌آید که مصرف روزانه تخم مرغ می‌تواند باعث آسیب برای آنها شود، اما طبق تحقیقاتی که انجام شده مصرف تخم مرغ به خصوص در وعده صبحانه کمک بسیار زیادی به تناسب اندام و احساس سیری در طول روز دارد، بنابراین بهتر است این ماده مغذی را حتما در وعده صبحانه استفاده کرد و مصرف کربوهیدرات را کمی کاهش داد. همینطور استفاده از تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک می‌تواند از ضررهای احتمالی که آنتی بیوتیک‌ها برای بدن انسان دارد جلوگیری کند. همینطور بسیاری از مردم تصور می‌کنند که تخم مرغ دارای اسید چرب ترانس بوده و از این جهت برای سلامتی آنها مضر است اما باید بگوییم که تخم مرغ دارای کلسترول خوب بوده و یک سوم آن را اسید چرب اشباع (HDL)  تشکیل می‌دهد.

با توجه به قوانین سختگیرانه‌ای که سازمان امور دامی برای برند تخم مرغ سبز در نظر گرفته است، مرغ‌های مجتمع تولیدی تخم مرغ سبز پور علی هر هفته از هر لحاظ مورد ارزیابی و آزمایش قرار می‌گیرند تا دچار بیماری و یا مشکل خاصی نباشند. 

خرید عمده تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک همچنین از این جهت مورد اهمیت است که مصرف‌کننده هم از بابت کیفیت تخم مرغ و هم قیمت تخم مرغ خیالش آسوده است و در این تخم‌مرغ‌ها خبری از رنگ مصنوعی و مواد افزودنی نیست، تخم مرغ‌هایی که دارای رنگ زرده متمایل به نارنجی هستند، معمولا دارای رنگ مصنوعی بوده و برای سلامتی زیان‌آور هستند.

همچنین برند تخم مرغ سبز پورعلی به تازگی شروع به جذب نمایندگی‌های فعال پخش تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک در سراسر کشور کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند در هر کجا کشور این محصول را به صورت عمده خریداری کرده و در شهر خود به فروش برسانید و از این راه درآمد مناسبی کسب کنند. تخم مرغ سبز پورعلی در بسته بندی‌های مقاوم و شفاف ارائه می‌شود و از این رو مشکل شکستن تخم مرغ‌ها منتفی شده و ضرر مالی نخواهد داشت، همچنین اگر مشکلی در این باره وجود داشته باشد می‌توان این محصول را مرجوع کرده و در خرید بعدی خود تخم مرغ‌های سالم دریافت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخم مرغ سبز

مجتمع تولیدی تخم مرغ سبز ( پورعلی ) تنها دارنده پرونده بهداشتی تولید تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک در کشور با شماره پرونده : ۱۱۰۱۱۲۲۹ با یاری ایزد منان در سال ۱۳۹۴ در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا در آذربایجان شرقی که کمترین آلودگی باکتری و ویروسی را دارا میباشد احداث گردیده و تولید تخم مرغ کاملا باجیره ارگانیک و بدون آنتی بیوتیک خود را با دستگاه های کاملا پیشرفته و اتوماتیک و بدون دخالت دست آغاز نمود.

اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی