اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970821327169465

حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری لندن

کد: 13970821327169465

https://goo.gl/LB3auw

، مشهد , (اخبار رسمی): در این نمایشگاه بیش از پنج هزار شرکت فعال در حوزه گردشگری از ۱۸۲ کشور جهان از مناطق مختلف دنیا مانند خاورمیانه، آسیا، آمریکا، آمریکای لاتین، اروپا، آفریقا و نیز دهکده جهانی شرکت کرده‌اند.

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری لندن
حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری لندن

به نقل از خبرگزاری ایرنا، سی و نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری «بازار سفرهای جهانی» روز دوشنبه با حضور فعالان این حوزه از جمله تعدادی از شرکت‌های گردشگری ایران و دیگر مقام‌های دولتی و علاقه‌مندان به صنعت گردشگری در محل نمایشگاه‌های دایمی لندن، اکسل گشایش یافت. این نمایشگاه، بخشی از «نمایشگاه جهانی مسافرتی رید» محسوب می‌شود و فرصتی است تا فعالان صنعت گردشگری از آخرین فعالیت‌ها و برنامه های موجود در این صنعت اطلاع پیدا کنند. 

برگزارکنندگان نمایشگاه تخمین زده‌اند بیش از ۵۰ هزار تن از دست اندرکاران صنعت گردشگری، وزیران حوزه گردشگری و رسانه‌های بین المللی از این رویداد بزرگ دیدن کنند. سال گذشته در حدود ۳ میلیارد پوند قرارداد گردشگری در این نمایشگاه به امضا رسید و امسال پیش بینی می‌شود سقف آن از ۳.۵ میلیارد پوند عبور کند. 

در همین راستا، امسال معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورمان در این دوره بر عهده موسسه‌های مسافرتی و گردشگری «ایران دوستان»، «ایران راستین»، «آذر گشت آسمان»، «درنا گشت»، «پاسارگاد»، «کوله بار سفر»، «تور شقایق آبی آریا»، «پردیسان تور»، «ارگ جدید»، «سبط تور»، «ارتباط گستر»، آژانس مسافرتی «ققنوس»، آژانس مسافرتی «سیروس صحرا» و شرکت جهان گردی «آیتو» است. 

نمایشگاه بین المللی گردشگری لندن به مدت ۳ روز برپا است که روز اول به حضور متخصصان صنعت گردشگری و دو روز بعدی به بازدید عموم اختصاص پیدا کرده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زمان گشت

مجموعه زمان گشت از سال 1383 فعالیت خود را آغاز نموده که بصورت کاملا تخصصی خدمات ترانسفر و گشت را ارائه مینماییم. تمامی فعالیتهای مربوط به رزرو این سامانه، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی