اطلاعات تماس
  • 093084*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708213272210201

چطور می‌توان بار اول در آزمون آیین نامه قبول شد؟

کد: 139708213272210201

https://goo.gl/bGPjbu

، تهران , (اخبار رسمی): اصلی‌ترین مشکلی که عموما هنرآموزان را درگیر خود می‌کند. مردود شدن در آزمون اصلی آیین نامه است. افرادی که در آزمون آیین نامه شرکت می‌کنند موفق نمی‌شوند که حداقل نمره قبولی ۲۶ را از آزمون آیین نامه خود بگیرند. برای قبولی در امتحان آیین نامه حل نمونه سوالات آیین نامه رانندگی بسیار مهم و مفید خواهد بود.

چطور میتوان بار اول در آزمون آیین نامه قبول شد؟
قبولی آزمون آیین نامه با نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

بهترین روش برای قبولی استفاده از سایت‌ها و نرم افزارهایی است که نمونه سوالات آیین‌نامه رانندگی را به صورت آزمون‌های واقعی شبیه‌سازی می‌کنند

اولین قدم برای گرفتن گواهی نامه این است که به یکی از آموزشگاه‌های رانندگی مجاز مراجعه کرده و پس از ثبت نام در آن مراحلی را که از  شرکت در کلاس‌های آیین نامه و پس از آن قبولی در  آزمون آیین نامه مقدماتی، شرکت در کلاس‌های شهری و پس از پایان آن شرکت در آزمون آیین نامه اصلی و همین‌طور آزمون شهری است بتوان نمرات خوبی را کسب کرد.

اصلی‌ترین مشکلی که عموما هنرآموزان را درگیر خود می‌کند. مردود شدن در آزمون اصلی آیین نامه است.  بسیاری از افرادی که در آزمون‌های آیین نامه شرکت می‌کنند موفق نمی‌شوند که حداقل نمره قبولی ۲۶ را از آزمون آیین نامه خود بگیرند و همین روند اخذ گواهینامه رانندگی را طولانی‌تر می‌کند. برای قبولی در امتحان آیین نامه حل نمونه سوالات آیین نامه رانندگی بسیار مهم و مفید خواهد بود.

به دلیل پیچیدگی این آزمون به هنر آموزان توصیه می‌شود که حتما نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب را مطالعه و سعی کرده که نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را  حل کنند و پس از آن جواب‌های صحیح را با جواب خود مقایسه کنند. بهترین روش برای اینکار استفاده از سایت‌ها و نرم افزارهایی است که سوالات را به صورت آزمون‌های واقعی شبیه‌سازی می‌کنند.

آزمون ابتدایی یعنی آزمون آیین نامه مقدماتی که به وسیله مربی آیین نامه در آموزشگاه رانندگی گرفته می‌شود ولی در مقابل آزمون آیین نامه اصلی توسط افسر راهنمایی و رانندگی گرفته می‌شود. به هرحال در هر دو امتحان آیین نامه اصلی و مقدماتی شخص باید نمره بالاتر از 26 کسب کند.  نکته حائز اهمیت این است که حتما نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را قبل از آزمون تهیه کرده و آن‌ها را مرور کنید.

باید این را در نظر داشت که این سوال‌ها همیشه در حال تکرار هستند به همین دلیل ممکن است قبل از امتحان آیین نامه نمونه سوالاتی را حل کرده باشید که در امتحان همان سوالات را مشاهده کنید.  حتی بعضی هنر آموزان بدون مطالعه کتاب آیین نامه و فقط خواندن نمونه سوالات در آزمون نمره قبولی کسب می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تست درایونگ

مهارت رانندگی تنها یک مهارت فردی و محدود به حوزه زندگی شخصی افراد نیست. آنچه هر شخص به عنوان یک راننده به نمایش می‌گذارد بخشی از فرهنگ و وضعیت آگاهی‌های اجتماعی او خواهد بود. اساسا فهم عمیق و دقیق مفاهیم آیین نامه رانندگی بخشی از وظیفه اجتماعی افراد به عنوان راننده است و حتی سایر افراد که رانندگی نمی‌کنند نیز بهتر است از کلیات مفاهیم آیین نامه رانندگی آگاهی داشته باشند.

اطلاعات تماس
  • 093084*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش