اطلاعات تماس
  • 093084*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708283289710201

تفاوت آزمون آیین نامه اصلی با آزمون آیین نامه مقدماتی در چیست؟

کد: 139708283289710201

https://goo.gl/n57v2i

، تهران , (اخبار رسمی): معمولا آزمون آیین نامه اصلی از آزمون اولیه و مقدماتی کمی دشوارتر است و هنرآموزان بدون خواندن نمونه سوالات آیین‌نامه رانندگی به سختی می‌توانند آزمون اصلی را پشت سر بگذارند.

تفاوت آزمون آیین نامه اصلی با آزمون آیین نامه مقدماتی در چیست ؟
تفاوت آزمون آیین نامه اصلی با آزمون آیین نامه مقدماتی در چیست؟

آزمون آیین نامه اصلی چند تفاوت کلی با آزمون آیین نامه مقدماتی دارد. اولین تفاوت این دو آزمون در وجود سوالات فنی در آزمون اصلی است و دومین تفاوت این دو آزمون در نحوه برگزاری آنها است، آزمون مقدماتی توسط خود مدرسین آیین نامه گرفته می‌شود ولی آزمون اصلی پس از پایان یافتن کلاس‌های شهری توسط افسر راهنمایی رانندگی گرفته می‌شود.

به همین دلیل معمولا این آزمون از آزمون اولیه و مقدماتی کمی دشوارتر است و هنرآموزان بدون خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به سختی می‌توانند آزمون اصلی را پشت سر بگذارند. خصوصا به دلیل وجود سوالات فنی، بیشتر هنرآموزان فکر می‌کنند برای پشت سر گذاشتن این قسمت از آزمون آیین نامه باید بخش فنی کتاب آیین نامه را از بر باشند. اما توصیه تست درایوینگ به هنرآموزان، مطالعه کردن نمونه سوالات بخش فنی آیین نامه است زیرا هر ساله این سوالات تکرار می‌شوند و بیشتر سوالات فقط از همین نمونه سوالات است.

برای مطالعه هر بخش از سوالات کافی است ابتدا به سوالات پاسخ دهید و پس از اینکه به همه سوالات پاسخ دادید، جواب‌های خود را با پاسخ‌های اصلی مقایسه کنید تا اشکالات خود را پیدا کنید، با تکرار این عمل به تمام سوالات مسلط خواهید شد و در روز امتحان با هیچ مشکلی رو به رو نخواهید شد.

سایت تست درایوینگ مجموعه‌ای کامل از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را به صورت آزمون‌هایی 20 دقیقه‌ای و صورت کاملا رایگان و مشابه یک آزمون واقعی قرار داده شده است، پس از پایان آزمون سامانه پاسخ‌ها بررسی و اشکالات نمایان می‌شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تست درایونگ

مهارت رانندگی تنها یک مهارت فردی و محدود به حوزه زندگی شخصی افراد نیست. آنچه هر شخص به عنوان یک راننده به نمایش می‌گذارد بخشی از فرهنگ و وضعیت آگاهی‌های اجتماعی او خواهد بود. اساسا فهم عمیق و دقیق مفاهیم آیین نامه رانندگی بخشی از وظیفه اجتماعی افراد به عنوان راننده است و حتی سایر افراد که رانندگی نمی‌کنند نیز بهتر است از کلیات مفاهیم آیین نامه رانندگی آگاهی داشته باشند.

اطلاعات تماس
  • 093084*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش