اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970821327249608

بوتاکس، درد جراحی بواسیر یا هموروئید را کاهش می‌دهد

کد: 13970821327249608

https://goo.gl/WSZV3u

، تهران , (اخبار رسمی): درمان هموروئید از طریق تزریق بوتاکس یک روش نوین درمانی محسوب می‌شود، به گونه‌ای که فرد می‌تواند از این طریق به درمان موثر دست یابد، از این رو در کشورهای پیشرفته تنها روش درمان شقاق را تزریق بوتاکس می‌دانند.

بوتاکس درد جراحی بواسیر یا هموروئید را کاهش می دهد
بوتاکس، درد جراحی بواسیر یا هموروئید را کاهش می‌دهد

بوتاکس یک نوع سم به نام بوتولینوم است که تزریق آن در زیر پوست، سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد. با این روش ظاهری جوان‌تر برای مدتی ایجاد خواهد شد. این در حالی است که محققان به این نتیجه رسیده‌اند که بوتاکس می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در درمان بواسیر ایفا کند.

گفتنی است بوتاکس می‌تواند احساس درد پس از انجام جراحی را برای بیمارانی که بواسیر خود را از طریق روش جراحی هموروئیدکتومی، درمان کرده‌اند را برطرف کند. طبق یافته‌های علمی پژوهشگران انجمن جراحان کولون، احساس درد در بیمارانی که بوتاکس تزریق کرده‌اند، نسبت به سایر بیماران که تزریق نداشته‌اند، به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است.
باید توجه داشت که پزشکان در بیشتر موارد برای برطرف کردن احساس درد اقدام به تزریق بوتاکس در اسفنکتر می‌کنند که متاسفانه انجام این مهم در برخی از موارد به مرور زمان موجب بی‌اختیاری مدفوع می‌شود.

مزایای تزریق بوتاکس در درمان هموروئید

آنچه مسلم است دستیابی به درمان موثر از طریق بوتاکس می‌تواند با مزایای متعددی همراه باشد که در ادامه به شرح آن پرداخته می‌شود.

انجام جراحی به صورت سرپایی

انجام جراحی در همان روز

استفاده از بی‌حسی موضعی

عدم ایجاد درد و یا خونریزی به هنگام تزریق و یا بعد از تزریق بوتاکس

عدم دوره نقاهت

انجام اجابت مزاج به راحتی پس از انجام تزریق

دستیابی به درمان موثر پس از ۲۴ ساعت و طول ماندگاری آن ۴ الی ۵ ماه است.

بدیهی است طبق آمار موجود امکان بازگشت بیماری از طریق روش درمانی بوتاکس ۴۰ درصد است. اما باید این نکته را متذکر شد که در صورت بازگشت مجدد بیماری، فرد می‌تواند برای درمان به صورت مجدد از تزریق بوتاکس استفاده کند.

در پایان باید خاطر نشان کرد که درمان هموروئید از طریق تزریق بوتاکس یک روش نوین درمانی محسوب می‌شود، به گونه‌ای که فرد می‌تواند از این طریق به درمان موثر دست یابد، از این رو در کشورهای پیشرفته تنها روش درمان شقاق را تزریق بوتاکس می‌دانند.

مبتلایان به هموروئید می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کلینیک نوین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک نوین

مجله مهاجرت اساس کار خود را بر مبنای اعتماد و رضایت متقابل آغاز کرده و با استفاده از تجربه و آگاهی لازم، خدمات خود را به صورت ساماندهی شده به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. ما سعی داریم با مشاوره و همکاری با وکلای ارشد؛ همچنین با مدیریت زمان و کمترین هزینه سبب پیشبرد و رسیدن به اهداف ارزشمند شما هموطنان گرامی باشد. سعی ما بر این است که در زمینه‌های مختلف مهاجرت از قبیل مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. در جهت گسترش دامنه فعالیت، مجله مهاجرت آمادگی خود را برای همکاری با وکلا فعال و با تجربه اعلام نموده تا با تلاش همدیگر در جهت ارتقا و سرعت روند کار مهاجرت همکاری داشته باشیم.https://mohajermag.ir/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان