اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970824328164817

پیشگامی در تجارت الکترونیک بین بنگاهی (B2B)

ایکسب، اولین پلتفرم آنلاین خرید و فروش عمده کالا در ایران

کد: 13970824328164817

https://goo.gl/MHZjAX

، تهران , (اخبار رسمی): ایکسب (ecasb.com) بر اساس مدل کسب و کار الکترونیک بین بنگاهی شکل گرفته و شرکت‌ها و تجار می‌توانند با استفاده از خدمات آن، محصولات خود را به‌ صورت عمده به مشتریان خود بفروشند و کالاهای مورد نیاز خود را از شرکت‌های دیگر خریداری کنند.

ایکسب ،اولین پلتفرم آنلاین خرید و فروش عمده کالا در ایران
عضویت در ایکسب برای تمامی شرکتها و تجار رایگان است

ایکسب، علاوه بر ایجاد مکانیزم خرید و فروش، سرویس استعلام قیمت خود را برای آن دسته از کسب‌وکارهایی که به‌صورت پروژه‌ای و یا روش استعلام، خرید خود را انجام می‌دهند راه‌اندازی کرده است

تجارت الکترونیک به شیوه بین بنگاهی یا همان B2B، فرایندی است که در طی آن شرکت‌ها ،سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از طریق ابزارهایی که اینترنت در اختیار آنها می‌گذارد، به خرید و فروش محصولات و خدمات مورد نیاز خود به صورت عمده می‌پردازند.

تجارت الکترونیک B2B در واقع ایجاد زنجیره تامین و تدارکات کالا و خدمات برای بنگاه‌های تجاری است و مواردی نظیر مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت تقاضا، انجام سفارشات، مدیریت تولید، تدارکات (خرید)، توسعه محصول، درآمد، حمل‌ونقل و مدیریت موجودی انبار و بازرسی را در بر می‌گیرد.

مزایای تجارت الکترونیک B2B نسبت به خرید و فروش سنتی

سالانه میلیاردها دلار صرف هزینه‌های اضافی در سیستم سنتی خرید و فروش کالا می‌شود که می‌توان با فرایند خودکارسازی و استفاده از تجارت الکترونیک ضمن کاهش این هزینه‌ها قیمت نهایی کالا را برای مصرف‌کننده به میزان قابل‌توجهی کاهش و بهره‌وری را افزایش داد.

مزایای دیگر تجارت الکترونیک شامل ایجاد بستر مناسب اطلاعاتی و ارتباطی، کاهش قابل توجه واسطه‌ها و در نتیجه کاهش قیمت (از 15 الی 50 درصد)، افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولیدکنندگان، امکان سفارشی کردن محصولات و خدمات، پشتیبانی قوی و همچنین پیدایش موسسات و اقتصادی نوپا و در نتیجه ایجاد اشتغال است.

ایکسب چیست؟

ایکسب ( ecasb.com) بر اساس مدل کسب و کار الکترونیک بین بنگاهی شکل گرفته، بر این اساس شرکت‌ها و تجار می‌توانند با استفاده از خدمات ایکسب، محصولات خود را به‌صورت عمده به مشتریان خود بفروشند و کالاهای مورد نیاز خود را از شرکت‌های دیگر خریداری کنند.

 امکانات ایکسب

پلتفرم ایکسب خدمات کامل خرید و فروش محصولات را به کسب و کارهای فعال ارائه می‌دهد. این خدمات عبارتند از:

- معرفی کسب و کار

- معرفی محصولات با استفاده از عکس، فیلم وکاتالوگ به همراه دسته‌بندی بین‌المللی UNSPSC به دو زبان فارسی و انگلیسی

- ایجاد فروشگاه با امکان تعریف ویژگی‌های محصول، موجودی انبار و ارائه قیمت به شیوه‌های متنوع

- دریافت پیشنهاد خرید و امکان چانه زنی

- صدور پیش فاکتور

- ارائه تخفیف

- امکان انتخاب محل تحویل کالا (شیوه‌های مختلف حمل)، بازرسی

- و در نهایت استفاده از درگاه پرداخت امن برای تراکنش‌های مالی بین خریدار و فروشنده

برای ایجاد رابطه تجاری شرط اول، ایجاد اعتماد فیمابین دو طرف معامله است. در این راستا در پلتفرم ایکسب با استفاده از شیوه‌های مختلف کسب وکارهای عضو ارزیابی و اطلاعات ارائه شده اعتبارسنجی می‌شوند.

علاوه بر این سیستم، پیشنهاددهنده ایکسب Recommender System با دریافت بازخوردهای مداوم از کاربران، کسب‌وکارهای مورد اعتماد بالاتر و متعهد را به مشتریان توصیه می‌کند.

ایکسب اکنون علاوه بر ایجاد مکانیزم خرید و فروش، سرویس استعلام قیمت خود را برای آن دسته از کسب و کارهایی که به صورت پروژه‌ای و یا روش استعلام، خرید خود را انجام می‌دهند راه‌اندازی کرده است. این سیستم هوشمند، درخواست‌ها را از کاربر دریافت و با الگوریتم منحصر به فرد خود از شرکت‌های تامین‌کننده استعلام و و نتیجه را به درخواست‌کننده اطلاع می‌دهد. کلیه این خدمات به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

مخاطبان ایکسب

خدمات ایکسب کلیه تامین کنندگان کالا و خدمات را در بر می‌گیرد ولی به طور خاص مخاطبان اصلی ایکسب، شرکت‌های کوچک و متوسط هستند که توانایی کمتری در بازاریابی و ارائه محصول خود به بازار مصرف دارند.

عضویت رایگان

عضویت در ایکسب کاملا رایگان است و تمامی شرکت‌ها و تجار (اشخاص حقیقی و حقوقی) می‌توانند عضو ایکسب شوند و از خدمات آن برای توسعه کسب و کار، فروش کالا و محصول خود بهره ببرند.

مزایای عضویت در ایکسب

مهمترین مزیتی که استفاده از خدمات ایکسب برای شرکت‌ها و تجار ایرانی خواهد داشت، معرفی بدون هزینه آنها به بازار ایران و بازار بین‌المللی است. کلیه فعالان اقتصادی به‌صورت رایگان می‌توانند عضو ایکسب شوند و توانایی خود را در تولید و ارائه محصول و خدمات به مشتریان‌شان در سراسر دنیا معرفی کنند.

علاوه بر کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش از دیگر مزیت‌های عضویت، می توان به افزایش مشتریان و توسعه بازار، استفاده از درگاه امن پراخت و اطمینان از وصول وجه و همچنین اطمینان از دریافت کالای خریداری شده، حذف واسطه‌ها ، فعالیت در محیط رقابتی و در نتیجه افزایش و ارتقاء کیفیت محصول، فعالیت دائمی و بدون تعطیلی ایکسب در 7 روز هفته و 24 ساعته و دیده شدن از طریق موتورهای جستجو به واسطه سئوی مناسب سایت اشاره کرد.

برنامه‌های آینده

به زودی با همکاری موسسات مالی در حوزه پرداخت روشی مشابه فرایند ال سی (LC) را برای خرید و فروش محصولات به کسب و کارهای عضو ایکسب ارائه خواهد شد. علاوه بر این سرویس تهاتر کالا نیز در آینده به خدمات ایکسب اضافه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکسب - ecasb

ایکسب-ecasb وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولید کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می کنند. هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایرعرضه کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]