اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970828328897468

برگزای جلسه هیئت امنای ستاد دیه البرز:

لزوم ارائه طرحی برای پیشگیری از ورود به زندان در محکومیت‌های مهریه

کد: 13970828328897468

https://goo.gl/179jTh

، کرج , (اخبار رسمی): جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان البرز با حضور تمامی اعضا، در محل دفتر دادستانی این استان برگزار شد.

 لزوم ارائه طرحی برای پیشگیری از ورود به زندان در محکومیت های مهریه
اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان البرز

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، در ابتدای محمد باقر مقدسی مدیر نمایندگی ستاد دیه ضمن قدردانی از همکاری‌های اعضای هیئت امنا، گزارشی از عملکرد ستاد دیه استان را به اطلاع حاضران در جلسه رساند و تصریح کرد: ورودی مددجویان بدهکار مهریه به زندان در مقایسه با مهرماه سال 96 بیش از صد درصد افزایش داشته است که خوشایند نیست.

وی در ادامه از اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان به خصوص محمدجواد کولیوند به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد اقدام اساسی در خصوص پیشیگیری از ورود به زندان، مخصوصا در محکومیت‌های مهریه به عمل آورند.

در ادامه از خدمات باقری مدیرکل سابق اداره کل زندان‌های استان و عضو پیشین هیئت امنای ستاد دیه استان نیز قدردانی به عمل آمد و حضور سید عبداله مرتضوی مدیرکل جدید اداره کل زندان‌های استان البرز، گرامی داشته شد.

در ادامه جلسه محمدجواد کولیوند، ضمن قدردانی از تلاش بسیار ارزشمند باقری در طول مدت مسئولیت در استان البرز، ارتباطات بسیار خوب او با مجموعه مدیران استانی را ستودنی توصیف کرد و افزود: برای سیدعبداله مرتضوی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق داریم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد دیه با نظر کارشناسان حقوقی دادگستری و دیگر کارشناسان نسبت به تهیه طرحی در خصوص میزان مهریه و جایگزینی حبس در این نوع محکومیت اقدام و اینجانب از طریق نمایندگان مجلس پیگیری خواهم کرد.

فاضلیان رئیس کل دادگستری و رئیس هیت امنای ستاد دیه استان نیز ضمن تشکر از تلاش مجموعه ستاد دیه و باقری، حضور ایشان در استان را بسیار مثمرثمر ارزیابی کرد و اظهار داشت: از مدیر کل جدید اداره کل زندان‌های استان البرز نیز حمایت لازم به عمل خواهد آمد.

وی افزود: می‌توان بجای زندان، محکومیت‌های جایگزین دیگری در نظر گرفت که در این راستا معاونت دادگستری کل و کارشناسان حقوقی آمادگی دارند تا به منظور زندان‌زدایی هرگونه طرحی لازم باشند ارائه دهند.

در پایان جلسه نیز اعضا با ادامه فعالیت اعضای انتخابی و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان موافقت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه