اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970828328917468

با همکاری مجدد پایگاه بسیج شهید ایوبی با ستاد دیه استان البرز:

جشن گلریزان در هفته بسیج برگزار می‌شود

کد: 13970828328917468

https://goo.gl/nTLGD6

، کرج , (اخبار رسمی): با همکاری مجدد پایگاه بسیج شهید ایوبی با ستاد دیه استان البرز، جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در هفته بسیج، پنجم آذرماه سال جاری، در مسجد حضرت ابالفضل (ع) بعد از نماز عشاء برگزار می‌شود.

جشن گلریزان در هفته بسیج برگزار می گردد
جلسه مسئولین پایگاه بسیج شهید ایوبی عظیمه کرج با محمدباقر مقدسی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان البرز

عمده پرونده‌های ستاد دیه البرز مربوط به مناطق فقیرنشین است، یعنی توان برای پرداخت بدهی‌های خود ندارند. اگر زودتر از زندان آزاد نشوند،خانواده‌شان دچار مشکلات معیشتی ناگواری می‌شوند که به ضرر جامعه است

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، در پی موفقیت برگزاری جشن گلریزان در سال گذشته، در مسجد حضرت اباالفضل (ع) و با همکاری ستاد دیه استان و پایگاه بسیج شهید ایوبی در منطقه عظیمه کرج، هماهنگی لازم برای برگزاری جشن گلریزانی دیگر در این مسجد به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، جلسه هماهنگی این گلریزان که با حضور جمعی از مسئولان پایگاه بسیج شهید ایوبی در دفتر محمدباقر مقدسی، مدیر ستاد دیه استان البرز برگزار شد، توافقاتی برای برگزاری هرچه بهتر این جشن اتخاذ شد.

مدیر ستاد دیه استان در این جلسه با بیان اینکه متولی این گلریزان پایگاه بسیج شهید ایوبی است، به مقوله مهم تبلیغات برای جذب حداکثری اقشار مختلف مردمی، بخصوص بسیجیان در توجه به فرهنگسازی و پیشگیری از وقوع جرائم غیر عمد و ورود ناخواسته به زندان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ما دست تمام کسانی که مبادرت به همکاری برای برگزاری جشن‌های گلریزان می‌کنند می‌فشاریم.

وی افزود: ستاد دیه استان به عنوان یک نهاد مردمی فراگیر، در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، از برگزاری جشن‌های گلریزان به شدت استقبال می‌کند و از همکاری با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف هرچه در توان دارد، دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه عمده پرونده‌های ستاد دیه استان مربوط به مناطق فقیرنشین استان است، یادآور شد: این یعنی مردم این مناطق، توان مالی برای پرداخت بدهی‌های خود ندارند و در نتیجه محکوم به زندان می‌شوند و اگر زودتر از زندان آزاد نگردند، خانواده‌شان دچار مشکلات معیشتی ناگواری می‌شوند که به ضرر جامعه است.

گفتنی است در این جلسه سجاد اهوارکی، مسئول حفاظت پایگاه شهید ایوبی عظیه کرج، رضا کریمی مسئول انفورماتیک و فرهنگی، امیر حسین کریمی جانشین پایگاه و صابر ملتی مسئول تعلیم و تربیت این پایگاه حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون