اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709033297510029

سرمایه‌گذاری در قطار شهری

نشست شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و شرکای ایرانی سرمایه‌گذار قطار شهری

کد: 139709033297510029

https://goo.gl/4xUuKJ

، تهران , (اخبار رسمی): نشستی بین شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و شرکای ایرانی هیات کره‌ای جهت بررسی بیشتر قطار بین شهری بوشهر، عالیشهر تشکیل شد.

 نشست شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و شرکای ایرانی سرمایه گذار قطار شهری
درسا صنعت تهران

ظرفیت جمعیت‌پذیری شهر جدید عالیشهر بین سال‌های ۹۰ تا به امروز حدود دو برابر شده و این امر رشد یک‌باره جمعیت طی چند سال اخیر در شهر را به دنبال داشته است

در پی انعقاد تفاهم نامه با هیات سرمایه‌گذار کره‌ای، نشست مشترکی بین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و شرکای ایرانی هیات کره‌ای (شرکت درسا صنعت تهران) جهت بررسی بیشتر قطار بین شهری بوشهر، عالیشهر تشکیل شد.

مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: ظرفیت جمعیت پذیری شهر جدید عالیشهر بین سال‌های ۹۰ تا به امروز حدود دو برابر شده و این امر رشد یک‌باره جمعیت طی چند سال اخیر در شهر را به دنبال داشته است.

علی مقاتلی افزود: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر تاخیری در ایجاد فضاهای خدماتی به وجود آمده مشکلات بسیاری متوجه شهروندان شده و شرکت عمران در چهار کاربری عمومی (درمان، آموزش، فرهنگی و ورزشی) ورود کرده و در حال حاضر بیش از ۶۰ میلیارد تومان پروژه در جهت توسعه شهر جدید عالیشهر در حال اجرا است.

وی همچنین اظهار داشت: یکی از مباحث مهم و اساسی برای یک سکونتگاه حمل و نقل عمومی است و ما با احداث پروژه‌های در حال اجرا حداقل شرایط خدمات را فراهم می‌کنیم و سعی بر آن داریم با اعتمادسازی که صورت می‌گیرد سرمایه‌گذاران در بخش حمل و نقل نیز ورود کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در ادامه اضافه کرد: قطار شهری یکی از موضوعات تاثیرگذار در بحث توسعه شهر جدید عالیشهر است و با آسان شدن حمل و نقل مردم افراد بسیاری به این شهر سفر خواهند کرد و این خود باعث رونق و توسعه شهر خواهد شد و از توجیهات اقتصادی اجرای این پروژه جمعیت ساکن شهر جدید عالیشهر و روستاهای همجوار بوده که بالغ بر ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

مقاتلی به دیگر فرصت های سرمایه گذاری در شهر جدید عالیشهر اشاره کرد و اظهار کرد: یکی دیگر از نیازهای ضروری شهر جدید عالیشهر احداث تصفیه خانه فاضلاب و شبکه فاضلاب است و از آن جایی که جمعیت شهر به حد قابل قبولی رسیده و مطالعات طرح فاضلاب توسط استان در حال پیگیری است، تصفیه خانه فاضلاب و شبکه فاضلاب می‌تواند یک فرصت سرمایه‌گذاری مناسب برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی محسوب شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا صنعت تهران

شرکت درسا صنعت تهران در سال 1383 با همت گروهی از اساتید و کارشناسان متخصص در رشته‌های صنایع، مدیریت و اقتصاد با هدف فعالیت در زمینه تحقیق، مشاوره و آموزش در حوزه‌های مدیریت و مهندسی تاسیس گردید و هم اکنون با بیش از 13 سال فعالیت‌های مستمر و حرفه‌ای و باتوجه به حجم فعالیت‎‌های انجام‌شده سرآمد صنعت مشاوره اقتصادی و مدیریت کشور می‌باشد(مشاور تهیه طرح توجیهی).

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید