اطلاعات تماس
  • 021427*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709103308610354

محصول تازه ارتباط فردا رونمایی شد

فانوس، یک اپلیکیشن برای مدیریت مالی شخصی

کد: 139709103308610354

https://goo.gl/3Kp66b

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه ارتباط فردا با نام مدیریت مالی شخصی فانوس توسط این شرکت رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه اپلیکیشن فانوس به بازار  نام صنعت
فانوس یک حسابداری شخصی و اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی است با امکان مشاهده دارایی،دخل و خرج و بودجه بندی

فانوس دسته‎‌بندی خودکار دخل‌وخرج، گزارش‌های جامع و متنوع و مشاهده ارزش ریالی انواع دارایی‌ها به صورت لحظه‌ای را فراهم کرده‌است و باعث بالاتر رفتن تراز مالی افراد و ایجاد نظم در وضعیت امور مالی می‌شود

به گزارش روابط عمومی ارتباط فردا، یکم مهرماه، شرکت ارتباط فردا میزبان رونمایی از اپلیکیشن فانوس، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه مدیریت مالی شخصی و حسابداری شخصی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر نمایش لحظه‌ای ارزش دارایی‌ها، ثبت خودکار تراکنش‌ها و پیشنهادات منحصربه‌فرد سرمایه‌گذاری را ارائه کند تا این خدمت تازه افزایش تراز مالی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، اپلیکیشن فانوس دارای محاسنی است که اعم از دسته‎‌بندی راحت دخل و خرج، گزارش‌های متنوع و جامع، ارزش ریالی انواع دارایی‌ها (دلار، سهام، سکه، طلا، ارز...) به صورت لحظه‌ای است و می‌تواند باعث بالاتر رفتن تراز مالی افراد و ایجاد نظم در وضعیت امور مالی شود.

طراحی این محصول منحصربه‌فرد در زمینه مدیریت مالی شخصی و حسابداری شخصی توسط تیم متخصص و جوان فانوس از بهار سال جاری آغاز شد و پاییز امسال اپلیکیشن فانوس آماده رونمایی و در بدو ورود به بازار با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شد. مخاطبان فعال این اپلیکیشن هم اکنون از مرز سی هزار کاربر می‌گذرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فانوس ، مدیریت مالی شخصی

اپلیکیشن مدیریت مالی فردی و حسابداری شخصی

اطلاعات تماس
  • 021427*****
[نمایش اطلاعات]