اطلاعات تماس
  • 028336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709173320310398

ساندویچ پانل ماموت چه ویژگی‌هایی دارد؟

کد: 139709173320310398

https://goo.gl/57ZWfo

، (اخبار رسمی): ساندویچ پانل ماموت یکی از انواع مصالح ساختمانی است و جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی یعنی آجری و سیمانی است. ساندویچ پانل‌ها انواع متفاوتی دارند.

ساندویچ پانل ماموت چه ویژگی هایی دارد؟
ساندویچ پانل ماموت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساندویچ پانل ماموت سازه‌ای است که از چند لایه متصل به هم تشکیل شده است. لایه‌های ساندویچ پانل هر کدام خاصیت فیزیکی و مکانیکی دارند و مختص به مکانی با کاربرد خاص هستند

ساندویچ پانل یکی از انواع مختلف مصالح ساختمانی محسوب می‌شود و می‌تواند جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی یعنی آجری و سیمانی برای ساخت ساختمان‌ها و مواردی که می‌توان برای ساخت آنها از ساندویچ پانل استفاده کرد باشد. ساندویچ پانل‌ها انواع متفاوتی دارند. که در این مقاله سعی شده انواع مختلف این محصول معرفی شود.

ساندویچ پانل ماموت یکی از بهترین انواع این محصول به حساب می‌آید. از مهترین‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به سبک بودن، تحویل و نصب بسیار راحت و سریع آن اشاره داشت، این نوع از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. از این جهت با استفاده کردن از این نوع می‌توان هزینه‌های ساخت و ساز را به اندازه بسیار زیادی کاهش داد، علاوه بر این ویژگی‌ها  با استفاده از این محصول می‌توان در مصرف انرژی نیز بسیارصرفه جویی کرد،

ساندویچ پانل ماموت سازه‌ای است که از چند لایه متصل به هم شامل ورقه‌ها و عایق میانی تشکیل شده است. به همین جهت هم ظاهری ساندویچ مانند دارد و برای همین به ساندویچ پانل معروف است. لایه‌های این محصول هر کدام خاصیت فیزیکی ومکانیکی دارند متفاوتی دارند و مختص به مکانی خاص و با کاربرد مخصوصی هستند. می‌توان گفت که در حالت کلی این محصول در دو نوع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی در بازار موجود است و به صورت گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همان‌طور که گفته شد این محصول از سه لایه تشکیل شده است دو ورق فولادی و هسته میانی به عنوان عایق، ورق‌های این محصول از جنس ورق آلومینیوم و ورق‌های نازکی هستند که قابلیت انعطاف بالایی دارند و قابل خم کردن هستند و به همین دلیل راحت به دور اجسام پیچیده می‌شود، ویژگی خاص ساندویچ پانل ماموت ضدخوردگی بودن آن است. 

ورق‌های مورد استفاده در ساندویچ پانل

یکی از مهمترین ورق‌های مورد استفاده در ساخت این محصول ورق گالوانیزه است، که ورقی است با خاصیت ضد خوردگی بالا و وزن سبک، برای ساخت این ورق از فولاد آهن استفاده می‌شود، به این جهت که فولاد را درون روی غوطه ور می‌کنند به آن ورق گالوانیزه می‌گویند.

نوع دیگر ورق‌های ساندویچ پانل ورق الوزینک است، این ورق که از آلومینیوم، روی و سیلکون ساخته شده است، به راحتی دچار خوردگی و زنگ‌زدگی نمی‌شود، وجود این این خواص در این ورق موجب می‌شود که طول عمر ورق‌ها بالاتر برود.

عایق میانی ساندویچ پانل
برای ساخت ساندویچ پانل ماموت از یک لایه عایق میانی هم استفاده می‌شود، عایق میانی این سازه می‌تواند از جنس پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه باشد. خواص همه این فوم‌ها این است که عایق ضدحریق هستند. مهمترین نوع فوم‌های مورد استفاده فوم پلی یورتان است که خاصیت نسوز بودن آن قوی‌تر از باقی فوم‌های عایق است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنعت پوشش

صنعت پوشش دارای نمایندگی ماموت در استان قزوین توانسته است طی سالیان فعالیت خود با بکارگیری کادری آموزش دیده طبق آموزش های بین المللی و طبق استاندارد های روز دنیا در واحد های صنعتی اروپا بعنوان بزرگترین واحد تولیدی در تولیدات انواع مختلف ساندویچ پانل از جمله ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سردخانه ای و کانکس در ایران جای خود را ثابت نماید.

اطلاعات تماس
  • 028336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید