اطلاعات تماس
  • 028336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710043356510398

کاربردهای ساندویچ پانل ماموت

کد: 139710043356510398

https://goo.gl/nNzj2Z

، (اخبار رسمی): ساندویچ پانل از مصالح پیش ساخته است که کاربردهای مختلفی دارد. می‌توان به کاربردهای ساندویچ پانل ماموت در ساخت انواع مختلف سردخانه‌ها، درمانگاه‌های صحرایی و کانکس‌ها و محیط آموزشی اشاره کرد.

کاربردهای ساندویچ پانل ماموت
کاربردهای ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل از مصالح پیش‌ساخته است که کاربردهای مختلفی دارد

ساندویچ پانل از مصالح پیش ساخته است که کاربردهای مختلفی دارد. می‌توان به کاربردهای ساندویچ پانل ماموت در ساخت انواع مختلف سردخانه‌ها، درمانگاه‌های صحرایی و کانکس‌ها و محیط آموزشی اشاره کرد. اما ساندویچ پانل کاربردهای گسترده دیگری هم دارد، در ساختمان‌های ادری، مخازن، سوله‌های انبار، باشگاه وکارخانه‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر این صنایعی که نیاز به سرد بودن دارد می‌توان از آنها برای ساخت یخچال‌های متحرک، کانکس‌های یخچالی، کانتینرها استفاده کرد.

کاربردهای ساندویچ پانل ماموت

مخرن یخچال ثابت یا متحرک

از ساندویچ پانل سردخانه‌ای می‌توان برای کمتر کردن هزینه‌های انرژی و کاهش مصرف آنها استفاده کرد. به طور کلی تمامی انواع ساندویچ پانل‌ها عایق‌های خوبی هستند و پایین بودن قیمت ساندویچ پانل به صرفه جویی در هزینه‌ها کمک خواهد کرد.

تاسیسات پردازش میوه و سبزیجات

بازارهای میوه و سبزیجات نیاز به استانداردهای تولید بسیار بالایی دارند. رطوبت و کنترل دمای مورد نیاز به راحتی در این ساختار توسط انرژی کارآمد ساندویچ پانل ماموت سرد خانه‌ای ساخته می‌شود.

تاسیسات مربوط به لبنیات و بستنی

در ماشین آلات کارخانه جات لبنیاتی اهمیت زیادی به انتخاب فلز نمای دیوارها و سقف به جهت اطمینان از کیفیت محصولات داده شده است، ایمنی و بهداشت محصولات را می‌توان با استفاده از ساندویج پانل تضمین کرد. ساندویچ پانل ماموت به دلیل وجود پوشش فولادی ضد زنگ مقاومت بالایی در برابر شیر اسید دارد.

تاسیسات غذاهای دریایی

تاسیسات شیلات و غذاهای دریایی معمولا در مناطق روستایی ساخته می‌شود. به لطف نصب و راه اندازی سریع و آسان ساندویچ پانل سرد خانه‌ای ماموت و پایین بودن قیمت ساندویچ پانل ارائه امکانات بهداشتی مدرن و ساخت و ساز ناب برای سرمایه‌گذاران حتی در شرایط تهاجمی نیز وجود دارد.

تاسیسات کشتارگاه و پردازش گوشت

کشتارگاه به مکانی گفته می‌شود که در آن شرایط خشن تسلط دارد. استفاده از پنل می‌تواند پوشش مناسبی برای دیواره‌های این مکان باشد. این پانل استاندارد کیفیت بالا و عمر طولانی دارد.

تاسیسات کشتارگاه طیور

به طور معمول تمام امکانات و سازه کشتارگاه طیور با استفاده از ساندویچ پنل ساخته می‌شود. در ساخت این پانل‌های مخصوص تمامی الزامات بهداشتی رعایت شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنعت پوشش

صنعت پوشش دارای نمایندگی ماموت در استان قزوین توانسته است طی سالیان فعالیت خود با بکارگیری کادری آموزش دیده طبق آموزش های بین المللی و طبق استاندارد های روز دنیا در واحد های صنعتی اروپا بعنوان بزرگترین واحد تولیدی در تولیدات انواع مختلف ساندویچ پانل از جمله ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سردخانه ای و کانکس در ایران جای خود را ثابت نماید.

اطلاعات تماس
  • 028336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید