اطلاعات تماس
  • 028336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710193392110398

همه چیز در مورد ساندویچ پانل ماموت ضد حریق

کد: 139710193392110398

https://goo.gl/QtA3fn

، (اخبار رسمی): ساندویچ پانل ماموت به سازه‌ای گفته می‌شود که دارای یک هسته پلی یورتان سخت به عنوان روکش فلزی است که برای ساخت دیوار و سقف ثابت درساختمان‌های صنعتی به کار می‌رود.

همه چیز در مورد ساندویچ پانل ماموت ضد حریق
همه چیز در مورد ساندویچ پانل ماموت ضد حریق

ساندویچ پانل ماموت به سازه‌ای گفته می‌شود که دارای یک هسته پلی یورتان سخت به عنوان روکش فلزی است. ساندویچ پانل به علت مقاومت در برابر حرارت، عایق حرارتی عالی برای دیوار و سقف با قدرت بالا و … دارای مزایای خیلی زیادی هستند. این سازه را می‌توان خیلی راحت نصب و راه‌اندازی کرد. همچنین این پانل‌ها را می‌توان خیلی ساده نصب و راه‌اندازی کرد.

عایق هسته ساندویچ پانل ماموت

پلی ایزوسیانورات به دلیل ساختار ویژه‌ای که دارد در برابر برابر آتش و ضربه است. این فوم از مواد ترموست تشکیل شده است و زمانی که در برابر حرارت بالا و آتش قرار بگیرد ذوب نمی‌شود و آسیبی نمی‌بیند و باعث جلوگیری از گسترش شعله‌های آتش به بخش‌های دیگر سازه‌ها می‌شود.

تنها ایراد ساندویچ پانل ماموت ضد آتش این است که زمانی که در برابر آتش قرار می‌گیرد پوسته پوسته می‌شود. به داخل هسته آن می‌رود و موجب سقوط در محل می‌شود. اما می‌توان با استفاده از فلز به جای پلاستیک از این مشکل جلوگیری کرد هدف از این کار پیشرفت در صنعت و استفاده بیشتر از ساندویچ پانل‌ها است.

مزایا استفاده از ساندویچ پانل ماموت در تاسیسات 

استفاده از ساندویچ پانل ضد حریق باعث می‌شود که سرعت آتش سوزی کاهش پیدا کند.

دود حاصل از سوختن در برابر آتش خیلی کمتر است و کار آتش نشانان را مختل نمی‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنعت پوشش

صنعت پوشش دارای نمایندگی ماموت در استان قزوین توانسته است طی سالیان فعالیت خود با بکارگیری کادری آموزش دیده طبق آموزش های بین المللی و طبق استاندارد های روز دنیا در واحد های صنعتی اروپا بعنوان بزرگترین واحد تولیدی در تولیدات انواع مختلف ساندویچ پانل از جمله ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سردخانه ای و کانکس در ایران جای خود را ثابت نماید.

اطلاعات تماس
  • 028336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان