اطلاعات تماس
  • 093084*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709173320410201

چرا خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اهمیت زیاد دارد؟

کد: 139709173320410201

https://goo.gl/2ibx3N

، تهران , (اخبار رسمی): با خواندن نمونه امتحانات آیین نامه سال‌های پیش می‌توان تا حد زیادی بر مطالب مهم کتاب تسلط پیدا کرد و نمره قبولی در امتحان را آورد.

چرا خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اهمیت زیاد دارد؟
اهمیت نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

از آنجایی هر ساله سوالات امتحان آیین نامه در حال تکرار شدن هستند، مطالعه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی تاثیر به سزایی در موفقیت در آزمون آیین‌نامه اصلی و مقدماتی خواهد داشت

از آنجایی که سوالات امتحان آیین نامه معمولا بخشی از یک مجموعه کامل سوالات است. در واقع تعداد زیادی از سوالات آیین نامه رانندگی در سال‌های مختلف تکرار می‌شود و با خواندن نمونه امتحانات آیین نامه سال‌های پیش می‌توان تا حد زیادی بر مطالب مهم کتاب تسلط پیدا کرد و نمره قبولی در امتحان را آورد.

آزمون آیین‌نامه اصلی از چند سوال تشکیل شده است؟

این آزمون در کل  دارای 30 سوال از بخش‌های مختلف کتاب آیین نامه رانندگی از جمله تابلوها و حق تقدم، بخش فنی و آیین نامه است. تمامی سوالات آزمون آیین نامه تستی هستند.

زمان آزمون آیین نامه چند دقیقه است؟

زمان در نظر گرفته شده برای آزمون آیین نامه 20 دقیقه است که باید در این مدت زمان به تمامی سوالات پاسخ داد. به همین دلیل باید سعی کرد پیش از شرکت در این آزمون به  نمونه سوالات آیین نامه رانندگی در این مدت زمان پاسخ داد.

آیا خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی موفقیتمان در آزمون را تضمین میکند؟

از آنجایی هر ساله سوالات امتحان آیین نامه در حال تکرار شدن هستند، مطالعه این نمونه سوالات آیین نامه رانندگی تاثیر به سزایی در موفقیت در آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی خواهد داشت. اگر مجموعه کاملی از این سوالات را در اختیار داشته باشید به احتمال زیاد در حین آزمون با هیچ مشکلی رو به رو نخواهید شد.

آیا سوالات آزمون آیین نامه اصلی سخت از آزمون مقدماتی هستند؟

معمولا سبک سوالات این دو آزمون شبیه به یکدیگر است ولی آزمون اصلی از پیچیدگی بیشتری نسبت به آزمون اول برخوردار است، به همین دلیل توصیه می‌شود از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پیش از شرکت در این آزمون استفاده شود.

به همه متقاضیان گواهینامه رانندگی توصیه می‌کند مفاهیم تابلوهای راهنمایی و رانندگی را از روی کتاب آیین نامه بخوانند و آنها را به خوبی به خاطر بسپارند اما می‌توانند با حل نمونه سوالات آیین نامه بدون خواندن کتاب بر روی مطالب دیگر کتاب تسلط پیدا کنند.

در رابطه با سوالات امتحان آیین نامه باید حتما سوالات را  ابتدا خود شخص حل کند به طور مثال یک امتحان ۳۰ سوالی را در ۲۵ دقیقه پاسخ دهید و سپس جواب‌های خود را با پاسخنامه چک کنید این یعنی شبیه سازی امتحان آیین نامه و حالا چه بهتر که آن امتحان آیین نامه‌ای که حل می‌شود از نمونه امتحانات آیین نامه سال‌های پیش باشد که از متقاضیان گواهینامه رانندگی گرفته شده است.

باید پس از چک کردن پاسخ‌ها نقاط قوت وضعف را یافت مثلا پس از حل یک امتحان ۳۰ سوالی متوجه می‌شوید که به سوالات حق تقدم پاسخ اشتباه داده‌اید در نتیجه باید بخش حق تقدم از کتاب آیین نامه را خواند و یا اگر جزوه آموزشی و یا مطالبی که در اینترنت در رابطه با مبحث حق تقدم است را مطالعه کنید و پس از تسلط بر آن نمونه آزمون آیین نامه دیگری را حل کنید و به همین ترتیب ادامه دهید.

اگر این‌گونه عمل شود می‌توان با قاطعیت گفت در زمان بسیار کمی می‌توان آمادگی کامل برای امتحان آیین نامه را به دست آورد و نمره قبولی را در همان بار اول در آزمون آیین نامه بدست آورد.

می‌توان به مجموعه‌ای بسیار کامل از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی کاملا رایگان در سایت تست درایوینگ دسترسی داشت و همچینین در آزمون‌های آنلاین این سایت به صورت رایگان شرکت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تست درایونگ

مهارت رانندگی تنها یک مهارت فردی و محدود به حوزه زندگی شخصی افراد نیست. آنچه هر شخص به عنوان یک راننده به نمایش می‌گذارد بخشی از فرهنگ و وضعیت آگاهی‌های اجتماعی او خواهد بود. اساسا فهم عمیق و دقیق مفاهیم آیین نامه رانندگی بخشی از وظیفه اجتماعی افراد به عنوان راننده است و حتی سایر افراد که رانندگی نمی‌کنند نیز بهتر است از کلیات مفاهیم آیین نامه رانندگی آگاهی داشته باشند.

اطلاعات تماس
  • 093084*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش