اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709203328310319

می‌خواهید برند شخصی خود را داشته باشید؟

7 کاری که می‌توانید برای ساخت یک برند شخصی قدرتمند انجام دهید

کد: 139709203328310319

https://goo.gl/zTnp8c

، اصفهان , (اخبار رسمی): اصطلاح برند از دیرباز به شرکت‌ها نسبت داده شده است، اما امروزه تقریبا تمام افراد یک برند شخصی یا پرسنال برند دارند. تعداد کمی از ما آگاهانه‌‌ این برندها را ترویج کرده‌ایم اما در هر صورت، آنها وجود دارند. سوال این نیست که آیا شما یک برند شخصی دارید، بلکه آیا مایل هستید که این برند را ترویج دهید؟

7 کاری که می‌توانید برای ساخت یک برند شخصی قدرتمند، انجام دهید
چند مرحله از برندسازی شخصی

به یاد داشته باشید که یک برند شخصی قدرتمند باید همه جا حاضر و همیشه در حال تکامل باشد

اصطلاح برند از دیرباز به شرکت‌ها نسبت داده شده است، اما امروزه تقریبا تمام افراد یک برند شخصی دارند. تعدادی کمی از ما به طور آگاهانه‌‌ای این برندها را ترویج کرده‌ایم اما در هر صورت، آنها وجود دارند. سوال این نیست که آیا شما یک برند شخصی دارید، حالا سوال این است که آیا مایل هستید که برند را راهنمایی و ترویج کنید و اجازه دهید که از طرف شما تعریف شود؟ در ادامه این مطلب، اکسیژن، هفت راه برای شروع ساخت یک برند شخصی عالی را ارائه خواهد کرد.

خود را یک برند بدانید

دوست دارید افراد مختلف وقتی در مورد نام شما فکر می‌کنند، چه تصویری از شما در ذهن خود داشته باشند؟ آیا حوزه‌‌ یا موضوعی وجود دارد که شما بخواهید به عنوان یک فرد متخصص در آن شناخته شوید؟ یا اینکه ویژگی‌هایی وجود دارد که دوست داشته باشید به برند شما تعلق پیدا کنند؟ زمانی که متوجه شدید دوست دارید برند شما چطور به نظر برسد، می‌توانید در مورد برند شخصی خود بسیار استراتژیک‌تر عمل کنید. این به معنی آن نیست که شما نمی‌توانید یک انسان باشید. برعکس همان‌طور که مایکل سیمونز (Michael Simmons) نوشته است: «در این عصر دیجیتال، اعتبار کلید است.» چه در یک سازمان کار کنید و چه آن را رهبری کنید، یک برند شخصی قدرتمند می‌تواند بازده سرمایه‌گذاری عظیمی در برداشته باشد.

حضور آنلاین داشته باشید

بدون درک وضعیت فعلی، نمی‌توانید درک و تصویر خود را فرم دهید. به عبارتی دیگر، خود را در Google جستجو کنید و به طوری منظم برای اسمِ خود هشدارهایی را تنظیم کنید. آیا یک اسم نسبتا متداول دارید؟ استفاده از اسم وسط خود یا معرفی خود با اسم وسط و نهایی خود را در نظر بگیرید. پرورش یک برند شخصی قدرتمند همانقدر که به پاسخگو بودن وابسته است، به خلق مالکیت و حقوق فکری و معنوی وابسته است.

 یک وب‌سایت شخصی بسازید

داشتن یک وب‌سایت شخصی برای خود یکی از بهترین راه‌ها برای بالابردن رتبه‌ی خود در موتورهای جستجو است. سایت لازم نیست که بزرگ باشد. می‌تواند به سادگی فقط دو تا سه صفحه داشته باشد که مربوط به رزومه‌ی شما، لینک برای شبکه‌های اجتماعی و یک بیوگرافی مختصر است. همیشه می‌توانید با گذشت زمان، به فکر گسترش سایت خود باشید.

راه‌هایی برای تولید ارزش پیدا کنید

همه‌ی ما تجربه‌ی آن را داشته‌ایم. فردی در حوزه‌ی کاری شما، پیامی کاملا خسته‌کننده یا مسخره ارسال می‌کند و شما با خود فکر می‌کنید که چه چیزی باعث شده است آنها چنین چیزی ارسال کنند؟ یک رسانه جایگزینی برای یک پیام نیست. راه‌هایی را پیدا کنید که با خلق یا انتخاب محتویاتی که به برند شما وفادار هستند، به مخاطبانتان ارزش ‌دهید.

 در اشتراک محتویات هدفمند عمل کنید

هر توییتی که ارسال می‌کنید، هر به روز رسانی وضعیتی که انجام می‌دهید و هر تصویری که به اشتراک می‌گذارید، به برند شخصی مربوط می‌شود. این ادغامی از اعمال متعدد روزانه‌ است. زمانی که متوجه شدید، می‌خواهید برندتان چطور به نظر برسد، می‌توانید در برندسازی شخصی خود، بسیار استراتژیک‌تر عمل کنید.

 با دیگر برندهای قدرتمند ارتباط برقرار کنید

برند شخصی توسط رابطه‌ای که با دیگر برندها دارید، قدرتمند‌ یا ضعیف‌تر می‌شود. برندهای قدرتمندی که می‌توانند برند شخصی شما را ترفیع بدهند را پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. با این سه مورد شروع کنید: شرکت، دانشگاه، همکاران. در چه دانشگاهی درس خوانده‌اید؟ آنجا گروه‌هایی وجود دارد که بتوانید به آنها ملحق شوید؟ یک خبرنامه‌ی فارغ‌التحصیلان وجود دارد که می‌توانید در آن همکاری کنید؟ چه فرصت‌های نهانی در شرکت شما وجود دارد که هنوز به آنها نپرداخته‌اید؟ یک پست مهمان در بلاگِ شرکت بفرستید یا اینکه به دارایی‌های دیجیتال دیگری که می‌توانید به برند خود مرتبط کنید، نگاهی بیندازید.

بازسازی خود

یک برند شخصی قدرتمند به یک داستان قدرتمند وابسته است. به عبارتی دیگر، داستان شما چیست؟ به افراد مشهوری که می‌شناسید و یک برند شخصی قدرتمند دارند، فکر کنید. مارک کوبن (Mark Cuban)، مارتا استوارت (Martha Stewart)، ریچارد برنسون (Richard Branson). همه‌ی آنها یک داستان خیلی واضح و یک برند مستمر دارند. اگر علاقه‌مندی‌های متعددی دارید، یک روایتِ خاص حتی بیشتر از همیشه حیاتی می‌شود و می‌تواند موضوع یکپارچه‌‌ای را شکل بدهد. 

از همه مهمتر، به یاد داشته باشید که یک برند شخصی قدرتمند باید همه جا حاضر و همیشه در حال تکامل باشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به سایت اکسیژن، هوای تازه کسب و کار، مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اکسیژن

ما اینجا از اکسیژن می گوییم ، اکسیژن کسب و کار یعنی هر آنچه برای شروع یک کار لازم است بدانید. با ما همراه باشید تا از تازه ترین اخبار کسب و کار مطلع شوید و ایده های کارآفرینی تان را عملی کنید. مهارت های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار را فراگرفته و با فناوری های نوین و مدیریت کسب و کارهای آنلاین آشنا شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی