اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712223558710319

5 دلیل برای داشتن اعتماد به نفس بیش‌تر

کد: 139712223558710319

http://bit.ly/2IprblF

، اصفهان , (اخبار رسمی): اعتماد به نفس یک عامل مهم در موفقیت است که به موفقیت هر چه بیشتر افراد در زندگی‌شان کمک می‌کند. اکسیژن در ادامه این مقاله 5 دلیل برای داشتن اعتماد به نفش بیشتر را به تفصیل بیان کرده است.

5 دلیل برای داشتن اعتماد به نفس بیشتر
خیلی از افراد می‌خواهند به هدفشان برسند، اما اهمیت اعتماد به نفس را در نظر نمی‌گیرند.

خیلی از افراد می‌خواهند به هدفشان برسند، اما اهمیت اعتماد به نفس را در نظر نمی‌گیرند

خیلی از افراد می‌خواهند به هدفشان برسند، اما اهمیت اعتماد به نفس را در نظر نمی‌گیرند. پنج دلیل برای الزامی بودن افزایش اعتماد به نفس، در این مطلب جمع آوری شده است:

1. اعتماد به نفس افراد را جذاب می‌کند

اگر فردی می‌خواهد زندگی رویایی خود را داشته باشد و فردی تأثیرگذار باشد باید بداند مردم به افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند جذب می‌شوند.

اگر فردی وارد یک اتاق شود، به کدام یک از این افراد جذب می‌شود؟ کسی که در گوشه اتاق ایستاده و لبخندی بر لب دارد، یا خانمی که سرش را پایین انداخته و به گوشی خودش خیره شده است؟

مطمئناً به فردی که گوشه اتاق ایستاده جذب می‌شود.

2. اعتماد به نفس باعث می‌شود فرد برای کاری که می‌خواهد، استخدام شود

اگر فردی شرکت کننده اصلی یک مراسم باشد، آیا به کسی که در حال سخنرانی است و مستقیم به او نگاه نمی‌کند، گوش می‌دهد؟ خیر، گوش نمی‌دهد و ذهن خود را خاموش می‌کند،

اما اگر فرد سخنران درگیر ارائه دادن بود و اعتماد به نفس داشت چطور؟ اگر سوال درستی پرسید و حرف درستی را زد چطور؟ اگر شخصیت او افراد را درگیر کند، حضار به او گوش می‌دهند.

اگر شخصی می‌خواهد قرارداد کاری ببندد، باید به مشتری خود اعتماد به نفس نشان بدهد، اگر می‌خواهد برای کاری استخدام شود، باید برای مصاحبه‌گر اعتماد به نفس خود را نشان بدهد.

معمولاً اشخاصی که اعتماد به نفس بالایی دارند مغرور به نظر می‌آیند، اما همین موضوع افراد را به شغلی که آرزوی آن را دارند رسانده است. یک مصاحبه کننده معمولاً کسی را استخدام می‌کند که اعتماد به نفس دارد.

3. اعتماد به نفس باعث می‌شود هدف افراد چیزهایی باشد که آرزوی آن‌ها را دارند

اعتماد به نفس به افراد قدرت خواستن چیزی را که می‌خواهند می‌دهد هرچند آن چیز بزرگ و دست نیافتنی باشد. اگر فردی می‌خواهد زندگی رویایی خود را داشته باشد، باید اعتماد به نفس داشته باشد، اگر نداشته باشد، معجزه‌های روزمره از کنار او می‌گذرند. افراد برای چیزی که می‌خواهند باید سوال کنند، نباید انتظار داشته باشند که دیگران ذهن‌شان را بخوانند بلکه باید سوال بپرسند.

4. اعتماد به نفس باعث می‌شود افراد تصمیم درست را بگیرند

اعتماد به نفس داشتن یا نداشتن انتخاب خود افراد است. بیشتر افرادی که اعتماد به نفس کمی دارند دوست دارند دیگران را خوشحال کنند، آنها خودشان را انتخاب نمی‌کنند.

هر چه فرد بیشتر تصمیم درستی بگیرد که با خواسته‌های او هم‌خوانی داشته باشد و ارزش‌های او را پوشش دهد، سریع‌تر به اهداف خود می‌رسد.

5. اعتماد به نفس بهره‌وری افراد را بیشتر می‌کند

فرد باید بهره‌وری بالایی داشته باشد، زمان خود را به خوبی مدیریت کند و تمام فعالیت‌های بی‌فایده را از بین ببرد. بدون اعتماد به نفس نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.

بدون اعتماد به نفس، زمان خود را برای فعالیت‌هایی می‌گذارد که به وی  برای رسیدن به هدفش کمکی نمی‌کند.

نکته جالب این است که این کار از  ناخودآگاه انسان انجام می‌شود. افراد نمی‌فهمند چه‌کار می‌کنند. وقتی شخصی اعتماد به نفس لازم برای رسیدن به هدفی را ندارد، وقتش را  تلف می‌کند، همه چیز را به تعویق می‌اندازد، کارهای اضافه مثل چک کردن ایمیل انجام می‌دهد و بر روی کار تمرکز ندارد اما وقتی  اعتماد به نفس داشته باشد، به قابلیت‌ها و قدرت بهره‌وری خود اعتماد دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اکسیژن

ما اینجا از اکسیژن می گوییم ، اکسیژن کسب و کار یعنی هر آنچه برای شروع یک کار لازم است بدانید. با ما همراه باشید تا از تازه ترین اخبار کسب و کار مطلع شوید و ایده های کارآفرینی تان را عملی کنید. مهارت های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار را فراگرفته و با فناوری های نوین و مدیریت کسب و کارهای آنلاین آشنا شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش