اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712153540510319

راهنمای شناخت سرمایه‌گذاران محافظه‌کار

کد: 139712153540510319

https://goo.gl/CcprjE

، اصفهان , (اخبار رسمی): شخصیت سرمایه‌گذار چگونه است؟ هدف از درک شخصیت سرمایه‌گذار این است که روی نقاط قوت خود سرمایه‌گذاری کرده و محدودیت‌هایی را که مانع از برخورد با اهداف مالی‌ می‌شود را کاهش داد. در این مقاله، بر روی خصوصیت محافظه‌کارانه تمرکز شده است.

شناخت سرمایه گذاران با شخصیت محافظه کار
شخصیت محافظه کار برای سرمایه گذاران

محافظه‌کار بودن نیازمند انضباط و بلوغ عاطفی است، صرف‌نظر از فرصت‌های سودمند برای سرمایه‌گذاری، آن‌هایی که دارای ریسک بالایی هستند برای محافظه‌کاران یک گزینه نیستند

ویژگی‌های محافظه‌کار 

۱. علاقه داشتن به آینده نزدیک

محافظه‌کاران، سرمایه‌گذارانی هستند که اولویت آن‌ها برآورده کردن امنیت مالی و حراست از ثروت است. این دو عامل به این معنی است که محافظه‌کاران توجه زیادی به بازده و ریسک سرمایه کوتاه-مدت دارند.

۲. مشکل داشتن در تصمیم‌گیری

سرمایه‌گذاران محافظه‌کار هنگام تلاش برای ایجاد تغییرات با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند. قوی‌ترین ویژگی آن‌ها حفاظت و نگهداری است؛ آن‌ها وضعیت موجود را ترجیح می‌دهند و در هنگام تصمیم گرفتن به‌کندی واکنش نشان می‌دهند.

۳. تمرکز بیشتر بر روی ریسک نسبت به سود

محافظه‌کار بودن در تصمیمات سرمایه‌گذاری‌ می‌تواند باعث شود که بر روی ریسک تمرکز کرد.

۴. اعتقاد به رشد با احتیاط افراطی

اگر چه سرمایه‌گذاران محافظه‌کار، حفاظت از ثروت خود را بیش از انجام سرمایه‌گذاری‌های پرخطر اولویت‌بندی می‌کنند، آن‌ها نیز به رشد اعتقاد دارند، هر چند با شرایط احتمالی خاصی که ضرر را دفع خواهد کرد. محافظه‌کاران تنها به فرصت‌های رشدی که هیچ ضرری یا حداقل ضرر را داشته باشد، رضایت دارند. 

۵. تمرکز بیشتر بر روی حفظ منابع به‌جای سرمایه‌گذاری

افراد نزدیک به سن بازنشستگی، بر حفظ ثروت خود به‌جای سرمایه‌گذاری تمرکز کرده‌اند؛ و در سن بازنشستگی این ثروت وسیله معاش آن‌ها خواهد بود.

۶. عاطفی بودن

سرمایه‌گذاران محافظه‌کار بیشتر از عقلانی بودن احساساتی هستند. این تمرکزشان بر روی امنیت، خانواده، خرید خانه‌ و آموزش را توصیف می‌کند.

۷. داشتن ثروت زیاد

یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک محافظه‌کاران میزان ثروت آن‌هاست. بیشترین درصد این خصلت، از افراد مسن‌تر تشکیل‌شده است. یک دلیل اصلی این است که آن‌ها در طول سالیان ثروت اندوخته کرده‌اند. با گذر عمر، خصوصیت آن‌ها به‌آرامی تبدیل به محافظه‌کار شدن می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اکسیژن

ما اینجا از اکسیژن می گوییم ، اکسیژن کسب و کار یعنی هر آنچه برای شروع یک کار لازم است بدانید. با ما همراه باشید تا از تازه ترین اخبار کسب و کار مطلع شوید و ایده های کارآفرینی تان را عملی کنید. مهارت های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار را فراگرفته و با فناوری های نوین و مدیریت کسب و کارهای آنلاین آشنا شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش