اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709203329510437

رونمایی از سایت جاب با هدف تسهیل کاریابی آنلاین

کد: 139709203329510437

https://goo.gl/MvA3Hs

، (اخبار رسمی): سایت جاب (job.ir) که یک سایت کاریابی آنلاین است با هدف بهبود شیوه‌های هوشمند کاریابی آنلاین و ارتباط موثر کارفرمایان و کارجویان در آذر 97 رونمایی شد. «جاب» تلاش کرده است تا روند جستجوی کار برای کارجویان و دستیابی به نیروی انسانی برای شرکت‌ها را با استفاده از امکانات متنوع خود بهینه سازد.

رونمایی از سایت جاب با هدف تسهیل کاریابی آنلاین
رونمایی از سایت جاب با هدف تسهیل کاریابی آنلاین

با سرویس ویژه «صفحه‌ی اختصاصی استخدام» که توسط جاب ارائه می‌شود، کارفرمایان می‌توانند تمام فرآیند استخدامی شرکت خود، از ارسال درخواست استخدام تا پیگیری وضعیت استخدام، را تحت دامنه‌ی خود مدیریت کنند

امکانات جالب و جدید جاب شامل موارد زیر است.

وب‌سایت اختصاصی استخدام ویژه‌ی شرکت‌ها

سرویس بسیار ویژه‌ای که سامانه جاب ارائه می‌دهد، ایجاد «صفحه‌ی اختصاصی استخدام» هر شرکت تحت دامنه‌ی خود شرکت است. با استفاده از این سرویس که فعلاَ به صورت رایگان ارائه می‌شود،

کارفرمایان می‌توانند تمام فرآیند استخدامی شرکت خود، از ارسال درخواست استخدام گرفته تا پیگیری وضعیت استخدام، را تحت دامنه‌ی خود مدیریت کنند. در واقع اگر شرکتی صاحب وبسایت example.com باشد، با استفاده از این سرویس ویژه‌ی جاب می‌تواند وبسایت استخدام شرکت خود را تحت دامنه‌ای دلخواه مانند career.example.com به سادگی ایجاد کند و تمام مراحل استخدام خود را تحت این دامنه مدیریت کند.

مدیریت گنجینه‌ی رزومه‌ها مخصوص کارفرمایان

متخصصان و مدیریت رزومه‌های دریافتی تا انتخاب و مصاحبه با کارجویان برتر، یک فرآیند زمانبر و پرهزینه است. جاب در این مسیر در کنار کارفرمایان قرار دارد و امکانات بسیار متنوعی را به منظور سریعتر و راحت‌تر کردن این فرآیند در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

کارفرمایان با ثبت شرکت خود می‌توانند به سرعت آگهی استخدام خود را در سامانه جاب منتشر کنند. آن‌ها می‌توانند آمارهای روزانه مشاهده‌کنندگان و متقاضیان فرصت‌های خود را مشاهده کنند و از دیده شدن آگهی خود اطمینان حاصل کنند. با استفاده از امکانات کاربردی جاب همچون برچسب‌گذاری، فیلترهای پیشرفته و بررسی گروهی، مدیریت رزومه‌های دریافتی تا مرحله‌ی انتخاب گزینه‌های نهایی به سادگی امکان‌پذیر است.

رزومه‌ساز حرفه‌ای مخصوص کارجویان با قالب‌های متنوع

داشتن یک رزومه‌ی حرفه‌ای و جذاب، شما را به مصاحبه‌ی کاری بسیار نزدیک می‌کند.

رزومه معمولاَ اولین مواجهه‌ی کارفرما و کارجوست، بنابراین ظاهر و اطلاعات آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در همین راستا یکی از امکانات ویژه جاب برای کارجویان رزومه‌ساز حرفه‌ای این سامانه است.

هر کارجو می‌تواند با وارد کردن اطلاعات خود در سامانه‌ی جاب، به سرعت رزومه‌ی فارسی و انگلیسی خود را ایجاد کند. در جاب قالب‌های حرفه‌ای متنوعی برای ساخت رزومه‌ی کارجویان در نظر گرفته شده است که مشکلات ساخت رزومه با نرم‌افزارهای دیگر مانند word و latex را ندارد و با استفاده از اطلاعات کارجو، ساخت رزومه  را به صورت خودکار  انجام می‌دهد.

هر کارجو می‌تواند با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود، قالب مناسب خود را از بین قالب‌های متنوع موجود انتخاب نماید و به سادگی رزومه‌ی خود را بسازد. از امکاناتی که جاب به کاربران خود ارائه می‌دهد، امکان ساخت آسان رزومه‌های مختلف با توجه به کارفرمایان و نیازهای متفاوت آنها است. هر کارجو می‌تواند مشخص کند که در هر رزومه‌ی خود چه اطلاعاتی نمایش داده شود و این امر روند ارسال رزومه برای فرصت‌های شغلی مختلف را تسریع می‌کند.

هر کارجو با استفاده از رزومه‌های ساخته شده‌ی خود می‌تواند برای فرصت‌های شغلی موجود در سامانه جاب اقدام کند و همچنین از فرصت‌های شغلی مرتبط مطلع شود. به علاوه، رزومه‌ها در جاب با استفاده از سیستم هوشمند جاب به کارفرمایان مرتبط پیشنهاد داده می­شوند که این سرویس ویژه به بیشتر دیده شدن رزومه‌ی کارجویان و افزایش احتمال استخدام شدن آن‌ها کمک می‌کند. هر کارجو می‌تواند رزومه ساخته شده‌ی خود در جاب را دریافت کند و برای مصارف خارج از جاب نیز از این رزومه حرفه‌ای به راحتی استفاده کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جاب

جاب بستری برای جست و جوی فرصتهای شغلی است. که هدف آن تسریع و تسهیل فرآیند کاریابی آنلاین با توسعه ابزارهای هوشمند می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام