اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709213331510431

آن چه در خصوص شرایط و تغییرات وام ازدواج سال 98 باید بدانید

همه چیز در مورد وام ازدواج سال 98

کد: 139709213331510431

https://goo.gl/hmtcPZ

، مشهد , (اخبار رسمی): با نزدیک شدن به پایان سال 97 و بررسی لایحه بودجه توسط مجلس سوالات بسیاری در خصوص اینکه وام ازدواج سال 98 چه تغییراتی خواهد کرد در ذهن زوج‌‌های جوان به وجود می‌آید که تلاش شده با بررسی اخبار وام ازدواج، در این مطلب به کلیه سوالات در این خصوص پاسخ داده شود.

همه چیز در مورد وام ازدواج سال 98
همه آن چه در باره وام ازدواج سال 98 باید بدانید
همه چیز در مورد وام ازدواج سال 98
ثبت نام وام ازدواج برای تمامی بانک‌ها در تمامی شهرها

چگونه برای بانکی که بودجه ندارد وام ازدواج ثبت‌نام کنم؟

مبلغ وام ازدواج در سال 98 افزایش پیدا می‌کند؟

مهمترین سوالی که ذهن بسیاری از متقاضیان وام ازدواج را درگیر کرده همین است که آیا با توجه به بالا رفتن نجومی هزینه‌ها مبلغ وام ازدواج سال 98 بیشتر می‌شود یا همان 15 میلیون تومانی که در سال 97 بود باقی می‌ماند.

با توجه به لایحه بودجه 98 که توسط دولت به مجلس تقدیم شد در بند «الف» تبصره 16 لایحه بودجه سال آینده آمده است: به منظور حمایت از ازدواج جوانان بانک مرکزی جمهوری اسلامی موظف است کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور را ملزم کند به اندازه سهم خود از مجموع کلیه منابع در اختیار پس‌انداز، جاری و سپرده قرض‌الحسنه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مشارکت کرده و تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را در اولویت نخست پرداخت قرار دهند.

تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین در سال 1398 یکصد و پنجاه میلیون (150.000.000) ریال با دوره بازپرداخت پنج ساله است.

بر اساس آنچه در لایحه آمده ظاهرا دولت تصمیمی برای افزایش تسهیلات ازدواج ندارد.

آیا امکان افزایش مبلغ وام ازدواج تا 30 میلیون تومان وجود دارد؟

نمایندگان مجلس در اظهار نظرهای مختلف نظر خود را در این خصوص مطرح کرده‌اند.

رحیم زارع رییس کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس امکان افزایش مبلغ وام ازدواج به ۳۰ میلیون تومان با استفاده از منابع قرض الحسنه مردم در بانک‌ها وجود دارد.

همچنین سکینه سیف جمالی، سرپرست دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: در لایحه بودجه 98 پیشنهاد افزایش ارایه شده اما با آن موافقت نشد. 

طبق قانون چهار منبع جهت پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه وجود دارد که بر اساس گزارش‌های موجود منابع قرض الحسنه جدید که از محل‌های بالا سال آینده در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد، در مجموع 56 هزار میلیارد تومان خواهد بود که خواهد توانست وام 30 میلیون تومانی ازدواج را پوشش دهد و 20 هزار میلیارد تومان باقی‌مانده نیز به سایر مصارف قرض‌الحسنه برسد.

شرایط وام ازدواج 98 تغییری خواهد کرد؟

طی بررسی سامانه تسهیلات ازدواج بانک مرکزی تغییری در شرایط پرداخت وام ازدواج سال 98 به وجود نیامده است.

مهلت ثبت نام جهت دریافت وام ازدواج از تاریخ عقد 24 ماه است و فرصت دارید در طول این مدت به صورت آنلاین اقدام به ثبت نام کرده و پس از تعیین شعبه با مدارک مورد نیاز به شعبه تعیین شده توسط سرپرستی بانک مذکور مراجعه کنید.

ضامن‌های مورد نیاز بر اساس سیاست‌های بانک‌های مختلف متفاوت است اما به طور کلی و طبق بخشنامه بانک مرکزی برای هر 10 میلیون تومان وام یک ضامن معتبر نیاز است.

همچنین مبلغ وام ازدواج برای افرادی که دارای وضعیت ایثارگری هستند دو برابر افراد عادی خواهد بود که صرفا خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد (بدون در نظر گرفتن درصد جانبازی) مشمول ماده 50 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می‌شوند.

چرا بانکی که می‌خواهیم در لیست بانک‌های دارای بودجه استان ظاهر نمی‌شود؟

بر اساس سیاست‌های بانک مرکزی فقط بانک‌هایی در لیست بانک انتخابی جهت اخذ وام نمایش داده می‌شوند که در لحظه مراجعه شما به سامانه بانک مرکزی دارای بودجه باشند در غیر این صورت نمی‌توانید این بانک را انتخاب کنید.

افرادی که می‌خواهند در بانکی خاص ثبت نام کنند ولی هرگاه مراجعه می‌کنند این بانک در لیست ظاهر نمی‌شود می‌توانند از خدمات سایت کندو استفاده کنند. اپراتورهای این سایت در تمام طول 24 ساعت سایت اصلی را چک می‌کنند و به محض باز شدن بانک مورد نظر، ثبت نام را دقیقا برای همان بانک و شعبه مورد نظر انجام می‌دهند و کد رهگیری را از طریق پیامک برای آنها ارسال می‌کنند. سپس آنها می‌توانند با در دست داشتن برگه تاییدیه شعبه جهت دریافت وام ازدواج به بانک مراجعه کنند.

ضمنا می‌توان با مراجعه به قسمت نظرات کاربران سایت کندو از میزان رضایت کاربرانی که از خدمات این سایت استفاده کرده‌اند با خبر شد. دقت کنید که این سایت دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صمت است و کاملا قابل اطمینان است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام فوری وام ازدواج برای تمامی استان‌ها در تمامی شهرها و دقیقا در همان بانک و شعبه انتخابی از طریق لینک زیر می‌توانند به سایت کندو مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات اینترنتی کندو

ما وام ازدواج شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برای هر بانکی که بخواهید ثبت نام می کنیم در حال حاضر ثبت درخواست وام ازدواج برای برخی بانک ها امکان پذیر نیست چرا که این بانک ها در لیست بانک های دارای بودجه در استان مورد نظر نیستند. در ضمن ممکن است در ساعاتی از شبانه روز که شما به سایت مراجعه نمی کنید بانک مورد نظر به لیست بانک های دارای بودجه اضافه شود و بلافاصله از لیست خارج شود و شما متوجه نشوید. به همین دلیل ما جهت رفاه حال شما عزیزان خدمتی را ارایه نموده ایم که از این طریق شما درخواستتان را برای ما ارسال می کنید و ما در اولین فرصت پیش آمده (به محض این که بانک مورد نظر شما به لیست بانک های دارای بودجه اضافه شد) اقدام به ثبت اطلاعات شما در سایت اصلی وام ازدواج و ارسال کد رهگیری برایتان می نماییم . به این ترتیب اگر در ساعاتی که شما به سایت مراجعه نمی کنید نیز بانک مورد نظر به لیست بانک های دارای بودجه در استان شما اضافه شود شما چیزی را از دست نداده اید و ما برای شما درخواستتان را ثبت می کنیم. پس اگر مدت زیادی است که می خواهید تقاضای وام ازدواج بدهید اما به دلیل نبودن بانک مورد نظرتان در لیست بانک های دارای بودجه در استان شما موفق نشده اید، وقت را تلف نکنید و درخواستتان را برای ما ارسال کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]